Έριξαν άσφαλτο πριν φύγουν οι κολώνες της ΔΕΗ

Σε αναμονή για το μπάλωμα
Από το

motomag

21/11/2022

Η ΔΕΗ ετοιμάζεται να μπει και στην εργολαβία των επικοινωνιών στρώνοντας οπτικές ίνες σε 14 δήμους μιας και της περισσεύει η ρευστότητα αλλά ίσως θα έπρεπε να επενδύσει ακόμη περισσότερο στην βελτίωση των δικτύων, μιας και πληρώνονται ακόμη πιο ακριβά από πριν.

Μπορεί βέβαια το παρακάτω να είναι έργο του ΔΕΔΔΗΕ, αλλά η ΔΕΗ είναι ο μεγαλύτερος πάροχος που χρησιμοποιεί τις υποδομές του και εκείνη που καταβάλει το μεγαλύτερο τίμημα. Ίσως ο ΔΕΔΔΗΕ να θεωρεί πως χρειάζεται ενδυνάμωση για να μην υπάρχει δικαιολογία που δεν πρόλαβε να μετακινήσει τις κολώνες του, πριν προχωρήσει η κατασκευή του δρόμου.

Τοπικό μέσο από τον Δήμο Ήλιδας αποκαλύπτει μία αστεία εικόνα με την ασφαλτόστρωση να έχει προχωρήσει πριν φύγουν οι κολώνες από την μέση. Προφανώς και πιστεύουμε πως δεν υπάρχει περίπτωση να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία πριν μετακινηθούν οι κολώνες, τοποθετώντας στην συνέχεια το ανάλογο μπάλωμα. Σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε βέβαια η σειρά των εργασιών να ήταν άλλη.

Επίσης δεν είναι η πρώτη τέτοια περίπτωση, έχει ξανά συμβεί πολλές φορές στην ελληνική επικράτεια κυρίως εξαιτίας αδυναμίας συγχρονισμού των συνεργείων, όπως έχει συμβεί να σκαφτεί εκ νέου ολοκαίνουριος δρόμος για να περαστούν καλώδια υπηρεσίας που δεν πρόλαβε να τελειώσει πριν την ασφαλτόστρωση. Σε αυτή την χώρα όλα έχουν συμβεί διπλασιάζοντας το κόστος του έργου ή τον κόπο, κι αυτή είναι απλά η πιο πρόσφατη περίπτωση.

Είναι ένα παράδειγμα επίσης του κινδύνου που αντιμετωπίζει κανείς, όταν προσπερνά την σήμανση ανακατεύθυνσης και μπαίνει σε δρόμο κλειστό προς την κυκλοφορία με δική του ευθύνη. Ας γνωρίζει πως μπορεί να βρει μπροστά του το οτιδήποτε, ακόμη και κολώνα της ΔΕΗ.

Το πιο περίεργο ατύχημα έγινε στον Καναδά – Το ιπτάμενο GSX-R [Video]

Τροχαίο με μάλλον θετική κατάληξη αν σκεφτούμε τι χρειάστηκε ώστε η μοτοσυκλέτα να πετάξει ως τον δεύτερο όροφο
canada accident
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

11/5/2026

Το ατύχημα που συνέβη το πρωί του Σαββάτου 9 Μαΐου στα περίχωρα του Βανκούβερ στον Καναδά είχε τέτοια κατάληξη που σήμερα κάνει τον γύρο του κόσμου και μια οποιαδήποτε φωτογραφία από αυτό αρκεί για να δικαιολογήσει το γεγονός.

Κεντρική διασταύρωση, αυτοκίνητο συγκρούεται με μοτοσυκλέτα υπό άγνωστες συνθήκες, τραυματισμός αναβάτη. Θα μπορούσε να είναι από το καθημερινό ειδησεογραφικό δελτίο οποιασδήποτε σύγχρονης πόλης, αλλά το συγκεκριμένο καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στην κατάληξη της μοτοσυκλέτας, η οποία βρέθηκε να … κρέμεται ψηλά από την οριζόντια δοκό του φωτεινού σηματοδότη της διασταύρωσης, ελαφρωμένη από φέρινγκ και υποπλαίσιο μάλιστα!

Και πρέπει να ήταν πολύ καινούργια η μοτοσυκλέτα, Suzuki GSX-R1000R με την επετειακή βαφή των 40 ετών, κρίμα.

canada accident

Άγνωστο το πώς φτάσαμε εδώ και με ποιου την υπαιτιότητα, πάντως η Φυσική έχει μερικά δεδομένα να συνεισφέρει. Για να φτάσεις ψηλά στο άλμα χρειάζεσαι σωστή ταχύτητα και επίσης σωστή γωνία στη ράμπα - ρόλο που ανέλαβε το αυτοκίνητο – και δύσκολα θα πειστούμε πως ο μοτοσυκλετιστής διέσχιζε τη διασταύρωση με 30.

Σε κάθε περίπτωση, ο αναβάτης τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά, κατά το καναδικό ρεπορτάζ, αλλά δεν διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του.