Ermidis Moto - Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην Θεσσαλονίκη

Έγιναν τα εγκαίνια του ανανεωμένου καταστήματος Ermidis Moto στην Λ. Κων/νου Καραμανλή 68
motomagErmidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην Θεσσαλονίκη
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

24/5/2024

Στις 17 Μαΐου 2024 διεξήχθησαν τα εγκαίνια του ανανεωμένου καταστήματος Ermidis Moto, το οποίο θέλει να αποτελέσει το νέο στέκι κατόχων CFMOTO και Royal Enfield μοτοσυκλετών, και όχι μόνο, συνεχίζοντας να γεμίζει σελίδες την πολύχρονη ιστορία του.

Αφορμή για τα εγκαίνια στάθηκε η ανακαίνιση του καταστήματος Ermidis Moto στην Λεωφόρο Κωσταντίνου Καραμανλή 68, στην Θεσσαλονίκη. Μαζί ήρθε και η επίσημη πλέον ανακοίνωση για τη σύναψη συνεργασίας με τη Muvus Α.Ε., που μεταξύ άλλων αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο των μοτοσυκλετών Royal Enfield και CFMOTO στην Ελλάδα. Η συνεργασία αυτή αποτελεί βασικό πυλώνα για την νέα εποχή της Ermidis Moto.

Ermidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην Θεσσαλονίκη

Ο κόσμος άρχισε να συγκεντρώνεται από τις 18:00 το απόγευμα έξω από το κατάστημα, με τη γιορτή των εγκαινίων να έχει προγραμματιστεί για τις 18:30. Μεταξύ του μεγάλου πλήθους βρέθηκε η οικογένεια Ερμίδη, άνθρωποι που έχουν γράψει την δική τους ιστορία στον χώρο της μοτοσυκλέτας, γνωστοί επιχειρηματίες, εργαζόμενοι στον χώρο, παλιοί και νέοι αγωνιζόμενοι που μπλέχτηκαν με τον κόσμο που είχε έρθει για να θαυμάσει από κοντά τον νέο χώρο. Φυσικά, από την εκδήλωση δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και ο ιδιοκτήτης της Muvus Α.Ε., κος Εμμανουήλ Κουτσουνάκης.

Ermidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην Θεσσαλονίκη

Από το απόγευμα μέχρι και τις 21:30 το βράδυ, την μουσική υπόκρουση συνόδευσαν οι συζητήσεις των παρευρισκόμενων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να φάνε και να πιούν το κοκτέιλ τους, χάρη στην ιδιαίτερη καντίνα που βρέθηκε εκεί για την ανάγκη της εκδήλωσης. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλη την γκάμα των CFMOTO και Royal Enfield, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονταν και νέα μοντέλα των δύο εταιρειών.

Ermidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην ΘεσσαλονίκηErmidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην ΘεσσαλονίκηErmidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην ΘεσσαλονίκηErmidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην ΘεσσαλονίκηErmidis Moto – Το νέο στέκι των CFMOTO και Royal Enfield στην Θεσσαλονίκη

Κοσμοϊστορική αλλαγή KTM : Τέρμα ο Kiska! Προσέλαβε υπεύθυνο σχεδιασμού τον Christof Taubl

Επιστρέφει τον σχεδιασμό των μοτοσυκλετών της σε εσωτερική διαδικασία
KTM Design
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

O πολυετής δεσμός της αυστριακής εταιρείας μοτοσυκλετών με τον σχεδιαστικό οίκο KISKA έχει περάσει από πολλά στάδια και για πρώτη φορά φτάνει στον τέλος του!

Ο δεσμός της KTM με την σχεδιαστική εταιρεία KISKA ξεκινάει αρκετά πίσω, όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το Αυστριακό εργοστάσιο είχε δημιουργήσει διαγωνισμό με στόχο την ανεύρεση σχεδιαστή, για το τότε νέο LC4.

Η εταιρεία του Gerald KISKA κατόρθωσε να ξεχωρίσει θέτοντας έτσι τα θεμέλια μιας μακράς συνεργασίας που έφτασε μέχρι και τον σχεδιασμό το 1994, από την KISKA, του πλέον γνωστού σε όλους μας λογότυπου της KTM που η εταιρεία διατηρεί έως τώρα.

Το μεγάλο όμως ζήτημα για εμάς στο MOTO είναι πως ο μέχρι πρότινος ισχυρός άνδρας της ΚΤΜ, Stefan Pierer μοιραζόταν μια πολύ στενή, φιλική σχέση με τον Gerald KISKA, με τις απόψεις του δεύτερου να έχουν βάρος στην πλεύση της ΚΤΜ, ακόμα και πέρα από το σχεδιαστικό σκέλος. Γεγονός ίσως όχι πάντα θετικό για την πορεία των Αυστριακών, όπως μερίδα των στελεχών έχει σχολιάσει και απευθείας στον Pierer σε διαφορετικές στιγμές αυτής της μακροχρόνιας πορείας.

KTM Design

Η συνεργασία επεκτάθηκε σταδιακά, με πληθώρα μοντέλων της ΚΤΜ να επιμελούνται από την KISKA και την ανάπτυξη και εδραίωση της μίας, να συμπαρασύρει και την άλλη, ισχυροποιώντας τον δεσμό τους και φτάνοντας μέχρι την μερική εξαγορά του σχεδιαστικού οίκου από τον κατασκευαστή αρχικά σε ποσοστό 13,4%, με αύξηση στο 26% το 2017 και σε 50% στην συνέχεια.

Το κέντρο της σχεδιαστικής εταιρείας μεταφέρθηκε δίπλα στο εργοστάσιο της ΚΤΜ στο Mattighofen αποτελώντας ουσιαστικά πλέον μέρος του ομίλου Pierer Mobility, μαζί με τις KTM, Husqvarna και GasGas. Οι οικονομικές δυσκολίες της Pierer Mobility οδήγησαν σε απόσχιση θυγατρικών όπως η KTM Sportcar GmbH, η MV Agusta αλλά και η KISKA καθώς η Loxone μια εταιρεία αυτοματισμών, απέκτησε το 51% των μετοχών της KISKA , το πλειοψηφικό δηλαδή μετοχικό πακέτο και κατ’ επέκταση, τον έλεγχο του σχεδιαστικού κέντρου, γεννώντας ερωτήματα για το μέλλον και την σχεδιαστική γραμμή των επερχόμενων μοντέλων της ΚΤΜ.

KTM Design
ο Christof Taubl, αντιπρόεδρος στο νέο τμήμα σχεδιασμού​​​ της KTM

Η τελευταία εξέλιξη είναι πως η ΚΤΜ, υπό τον ινδικό πλέον έλεγχο της Bajaj, επαναφέρει τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της σε εσωτερική διαδικασία απομακρύνοντας τον επίσημα από την KISKA , προσλαμβάνoντας και θέτοντας αντιπρόεδρο στο τμήμα σχεδιασμού τον Christof Taubl.

Ο νέος αντιπρόεδρος σχεδιασμού, Christof Taubl, με σπουδές στην βιομηχανική σχεδίαση και μεταπτυχιακές σπουδές στην σχεδίαση μεταφορών, κατόρθωσε μέσα από μια 17ετή πορεία, να ανελιχθεί από junior designer σε υψηλόβαθμο στέλεχος στην… καλά το μαντέψατε... KISKA.

Φυσικά και αυτό δεν αποτελεί εγγύηση για την αισθητική συνέχεια των μοντέλων της πορτοκαλί εταιρείας, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε σε μια ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή, υπό την διοίκηση ενός ανθρώπου που συμμετείχε στην παλιά, έστω και από άλλη πλέον σκοπιά.