Γερμανία: Δημοπρατήθηκε Yamaha XT500 του 1988 με 0 χιλιόμετρα για 115.000 ευρώ!

Η τιμή της ξεκίνησε από τα 15.000 ευρώ
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/10/2025

 

Σας είχαμε ενημερώσει πως στην Γερμανία δημοπρατούταν μία Yamaha XT500 του 1988 με μηδέν χιλιόμετρα. Μάλιστα, η μοτοσυκλέτα δεν έχει καν συναρμολογηθεί όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες και η διαδικασία αυτή θα γίνει από τον νέο της ιδιοκτήτη.

Η δημοπρασία αυτή έλαβε τέλος και η XT500 δημοπρατήθηκε έναντι του ποσού των 84.000 ευρώ. Όμως, ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να καταβάλει επιπλέον 31.000 ευρώ για προμήθειες και φόρους, κάτι που εκτινάσσει την τελική τιμή της μοτοσυκλέτα στα 115.000 ευρώ.

Η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για μία τιμή που θα έφτανε έως και τα 25.000 ευρώ, όμως η τελική τιμή που δημοπρατήθηκε το μοντέλο ήταν 500% παραπάνω. Η συγκεκριμένη τιμή-ρεκόρ δείχνει πόσο μεγάλη συλλεκτική αξία έχει αποκτήσει η ιστορική αυτή μοτοσυκλέτα.

Επειδή οι απανταχού XTάκηδες δεν θα σταματήσουν να σχολιάζουν την ημερομηνία, όπως ακριβώς έγινε και όταν αρχικά αναρτήσαμε την αναγγελία της δημοπρασίας, γράφοντας πως περιμένουμε να φτάσει τις 25.000 Ευρώ, να διευκρινίσουμε πως ο οίκος δημοπρασιών αναφέρει το μοντέλο ως 1988 και μάλιστα συνοδεύεται από αντίστοιχα πιστοποιητικά. Ένα από τα στοιχεία που καθιστούν αυτή τη μοτοσυκλέτα μοναδική, πέρα από το ότι έχει μείνει στο κουτί της καινούρια, είναι πως μπορεί να βγάλει πινακίδα μετά από τόσα χρόνια. Κι αυτό γιατί είχε κάνει εγγραφή σε μητρώο της Γαλλίας, παρόλο που δεν βγήκε ποτέ από το κουτί της.

Σε μία χώρα όπως η Γερμανία που έχει ένα πολύ σαφές πλαίσιο για τις ιστορικές πινακίδες, όχι όπως σε εμάς εδώ που πριν από τρεις θητείες Υπουργών, είχαν προσπαθήσει να σταματήσουν τα οχήματα με ιστορικές πινακίδες, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα μπορεί να βγάλει πινακίδα ως μοντέλο 1988.

Η πραγματικότητα είναι πως το XT500 έμεινε στην παραγωγή πολύ αργά, έως το 1989 υπερπηδώντας το XT550 που το διαδέχτηκε το 1981 αλλά και τις πρώτες γενιές του XT600. Η ιστορία λέει πως αυτό το XT500 από την ώρα που ήρθε το 550 και μετά, ήταν στην ουσία ένα XT600 που για λόγους συνοχής στις αγορές εκείνες, ή απλά για δημιουργία διαφοράς τιμής χτυπώντας έναν φθηνότερο ανταγωνισμό, έμενε παράλληλα με το XT600. Αυτή την περίοδο οι Ιάπωνες κάνουν το ίδιο με τα πενηντάρια παπιά, όπως γράψαμε για πρώτη φορά πέρσι. Για λόγους κόστους σταματούν τον κινητήρα εκείνον, πνίγουν τον 110 και βγάζουν μία νέα έκδοση, την Lite, που είναι ίδια με την ακριβότερη 110 αλλά κυκλοφορεί ως 50 κυβικά και την λειτουργία του διέπουν οι κανόνες που ισχύουν στην Ιαπωνία για τα 50άρια! Στην πορεία της ιστορία αυτό έχει γίνει πολλές φορές, το έχει κάνει και η BMW αν θυμάστε με την σειρά F! Εκείνη την εποχή ήταν πολύ πιο εύκολο να εισάγεις επίσης το οτιδήποτε από οπουδήποτε και έτσι μπορεί κάλλιστα το συγκεκριμένο XT500 να είναι πράγματι του 1988. Σε κάθε περίπτωση είναι από τα πλέον ακριβά που έχουμε δει ποτέ…

Πυρκαγιά κατέκαψε κεντρική εγκατάσταση της Honda στην Ισπανία [Video]

Επλήγησαν αποθήκες μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών, κέντρο συναρμολόγησης, η βάση αγωνιστικών ομάδων και άλλες υπηρεσίες της ισπανικής Honda
honda
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ένα τεράστιο συγκρότημα της Honda στη βιομηχανική περιοχή Santa Perpetua de Mogoda στα περίχωρα της Βαρκελώνης στην Ισπανία καταστράφηκε από μεγάλη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 5 Ιουνίου.

Η εγκατάσταση αυτή ήταν πρακτικά η καρδιά της ισπανικής αντιπροσωπείας της Honda, περιλαμβάνοντας μια σειρά από σημαντικά κτίρια που φιλοξενούν αποθήκες μοτοσυκλετών, καθώς και ανταλλακτικών και αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, μια γραμμή παραγωγής για μοτοσυκλέτες trial (Montesa), γραφεία εμπορικών και λογιστικών υπηρεσιών, το Honda Safety Institute και τη βάση των αγωνιστικών ομάδων της Honda στην Ισπανία.

Η δε επίδραση της καταστροφικής αυτής φωτιάς ξεπερνά τα όρια της Ισπανίας, καθώς από τις συγκεκριμένες αποθήκες εφοδιάζονται τόσο η εγχώρια αγορά, όσο και η Πορτογαλία και μεγάλο μέρος της νότιας Γαλλίας.

 

Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, η φωτιά ξεκίνησε περίπου στις 3 μ.μ. της Παρασκευής από το κέντρο logistics και έχει επιβεβαιωμένα προκαλέσει μεγάλες καταστροφές σε αποθηκευμένα υλικά. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στις εγκαταστάσεις, ενώ όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας λειτούργησαν σωστά για να απομακρυνθούν όσοι εργαζόμενοι ήταν μέσα χωρίς να προκύψει τραυματισμός ή άλλο πρόβλημα. Ωστόσο η Honda επισήμως δεν έχει κάνει τον πλήρη απολογισμό της ζημιάς ως τώρα, καθώς η καταγραφή συνεχίζεται.

Το μήνυμα της Honda πάντως καθησυχάζει το κοινό δηλώνοντας πως η αποκατάσταση των ζημιών θα γίνει γρήγορα και η φωτιά δεν θα επηρεάσει τη ροή μοτοσυκλετών και εξαρτημάτων προς το δίκτυο της εταιρείας.