H SYM εξελίσσει κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου!

SYM κυψέλες υδρογόνου
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/1/2023

Η SYM, έχοντας ως βασικό άξονα της φιλοσοφίας της την πρωτοπορία στην τεχνολογική αναζήτηση, κάνει το επόμενο βήμα και περνά στην εξέλιξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της SYM:

Πιο συγκεκριμένα, στις 16 Ιανουαρίου οργανώθηκε η τελετή υπογραφής της συμφωνίας με το Ινστιτούτο Τεχνολογικών Ερευνών, όπου ανακοινώθηκε η μεταξύ τους συμφωνία για την εξέλιξη και το σχεδιασμό οχημάτων που θα χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, θα γίνει έρευνα και ανάπτυξη για την τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου υπό πίεση, ένας τομέας που αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση στο συγκεκριμένο τομέα.

Αυτό θα είναι και το πρώτο στάδιο της συνεργασίας, με τη SYM να επενδύει πάνω στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει το Ινστιτούτο, με πάνω από 40 χρόνια έρευνας στην κατασκευή ειδικών κυλίνδρων αποθήκευσης με τη χρήση ρομποτικών μηχανημάτων. Το όφελος από τη συγκεκριμένη διαδικασία, είναι το μειωμένο κόστος και η ευελιξία στην παραγωγή μικρότερων ποσοτήτων και διαφορετικών απαιτήσεων, ενώ προσφέρει υψηλό επίπεδο ασφάλειας, χαμηλό βάρος και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η ποικιλία των υλικών και των μεθόδων (από ξηρή έως υγρή διαδικασία σκλήρυνσης) που χρησιμοποιούνται είναι εξαιρετικά μεγάλη και θα συνδυαστεί με την τεράστια εμπειρία της SYM πάνω στο σχεδιασμό οχημάτων.

Η εναλλακτική των κυψελών υδρογόνου μπορεί να προσφέρει μια σοβαρή λύση στο πρόβλημα της αυτονομίας των ηλεκτρικών δικύκλων.

Όπως δήλωσε ο Qiu Yingfeng, διευθυντικό στέλεχος της SYM ο οποίος εμπνεύστηκε αυτό το project συνεργασίας, "προκειμένου να διασφαλίσουμε το βιώσιμο περιβάλλον στο μέλλον, χρειάζονται περισσότερες λύσεις στον τομέα των μεταφορών. Αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο με ασφάλεια στα οχήματα, θεωρώ ότι θα αποτελέσει την ιδανική λύση για πραγματικά μηδενικούς ρύπους".

TVS Motor: Αυξάνουν παραγωγική ικανότητα κατά 1,5 εκατ. μονάδες τον χρόνο

Η υψηλή ζήτηση πιέζει τους Ινδούς για περισσότερα
TVS
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/5/2026

Η TVS Motor σχεδιάζει τους επόμενους 12 μήνες να επεκτείνει την παραγωγική της δυνατότητα κατά 1,5 εκατομμύρια μονάδες, κάτι που θα αυξήσει την συνολική της δυνατότητα στα 8,3 εκατ. ετησίως.

Ο CEO της εταιρείας K.N. Radhakrishnan δήλωσε πως αυτή η επέκταση πρέπει να γίνει άμεσα για να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση σε σκούτερ, premium μοτοσυκλέτες, ηλεκτρικά οχήματα, εξαγωγές και τρίκυκλα της TVS. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “ Αυτή τη στιγμή, εξετάζουμε το ενδεχόμενο να αυξήσουμε τη παραγωγική ικανότητα κατά 1,5 εκατομμύριο ακόμη, ώστε να φτάσουμε περίπου στα 8,3 εκατομμύρια. Δεδομένου ότι η ζήτηση είναι υψηλή, πρέπει να αυξήσουμε σημαντικά την παραγωγική ικανότητα τους επόμενους 12 μήνες”.

Την περσινή χρονιά η TVS Motor κατάφερε να πουλήσει 5,46 εκατομμύρια δίκυκλα (αύξηση κατά 20,7% συγκριτικά με τα νούμερα το 2024!) και έτσι βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, ξεπερνώντας την Yamaha, πίσω από Honda και Hero.

Η TVS επιβεβαίωσε επίσης ότι το εργοστάσιό της στο Hosur θα διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο στην κατασκευή μελλοντικών μοντέλων Norton για τις παγκόσμιες αγορές. Τα νέα αυτά αφορούν και την χώρα μας, καθώς η TVS Motor έρχεται και στην Ελλάδα και μάλιστα θα εκπροσωπείται από την Muvus που μας είναι γνώριμη από την αντιπροσώπευση των CFMOTO, Royal Enfield και Letbe.