Hippo Rent - Ζητείται υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών

Σταθερός μισθός με έξτρα τις υπερωρίες και τα σαββατοκύριακα
Hipporent
Από το

motomag

13/9/2023

Ζητείται υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών από τη HIPPO Rent, θυγατρική εταιρεία ενοικίασης δίκυκλων οχημάτων της MUVUS με έδρα το Κουκάκι.

Ακολουθεί η περιγραφή της θέσης εργασίας:

  • Διεκπεραίωση διαδικασιών κράτησης, ενοικίασης και παραλαβής των δίκυκλων
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών & ενδιαφερομένων
  • Ηλεκτρονική επικοινωνία με πελάτες (Email, Facebook, Instagram, Messenger)
  • Καταχώριση στοιχείων στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων
  • Έκδοση αποδείξεων και χειρισμός POS
  • Ωράριο Εργασίας κυλιόμενο, με 8ωρο εντός του ωραρίου 9 πμ-9 μμ.
  • Κατά την τουριστική περίοδο, όταν προκύπτει ανάγκη, να μπορεί να πραγματοποιεί κάποιες υπερωρίες και να εργάζεται Σαββατοκύριακα.

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίου (ανεξαρτήτως φύλου):

  • Πολύ καλή γνώση Ελληνικών & Αγγλικών,
  • Δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλετών οπωσδήποτε Α2, ιδανικά Α
  • Να είναι κοινωνικός και επικοινωνιακός
  • Βασικές γνώσεις δίκυκλων
  • Παρέχεται σταθερός μισθός, με έξτρα τις υπερωρίες και τα σαββατοκύριακα.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος στο [email protected]

N. Δημητρακοπούλου 116, 117 41, Κουκάκι, Αθήνα

Τηλέφωνα: 210 92 13 608, 6980 599 951

Ετικέτες

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.