Honda - Ετήσια Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεση

Με άξονα την ηλεκτροκίνηση
Honda ευρωπαϊκή περιβαλλοντική έκθεση
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2022

Η Honda Motor Europe δημοσίευσε την Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική της Έκθεση για το 2022, μία ετήσια σύνοψη των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο για το οικονομικό έτος από 21 Απριλίου έως 31 Μαρτίου 2022.

Ακολουθεί το επίσημο δελτίο της Honda:

"Η δημοσίευση της Ευρωπαϊκής Περιβαλλοντικής Έκθεσης 2022 καταδεικνύει τη δέσμευση της Honda σε περιβαλλοντικές πολιτικές και πρακτικές και καλύπτει αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, μονάδες ισχύος και εξαρτήματα καθώς και πρωτοβουλίες που λαμβάνουν χώρα στα εργοστάσια, τα σημεία πωλήσεων, τα κέντρα logistics, τα περιφερειακά γραφεία R&D και τις αντιπροσωπείες της Honda.

Η Έκθεση περιλαμβάνει επίσης μία επισκόπηση των παγκόσμιων περιβαλλοντικών αποτελεσμάτων της Honda, που έχουν ληφθεί από την ευρύτερη Έκθεση Βιωσιμότητας της Honda για το 2022. Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν τις συνεχείς προσπάθειες της Honda να μειώσει σημαντικά τα επίπεδα εκπομπών ρύπων της και να βελτιώσει τις διαδικασίες ανακύκλωσης και την ανάπτυξη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας πέραν της Ευρώπης.

Πιο συγκεκριμένα, το 2022 σηματοδότησε την ολοκλήρωση του φιλόδοξου στόχου της Honda να εξηλεκτρίσει ολόκληρη τη mainstream σειρά μοντέλων αυτοκινήτων της για την Ευρώπη. Τα πιο πρόσφατα μοντέλα που επωφελούνται από το βραβευμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV της Honda περιλαμβάνουν την 11η γενιά του αποκλειστικά υβριδικού Civic, το οποίο γιόρτασε την 50η επέτειό του το 2022, καθώς και το ολοκαίνουργιο Honda HR-V e:HEV

Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης τρία νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα για την Ευρωπαϊκή αγορά το 2023 που θα αυξήσουν την προσφορά της στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των SUV. Οι νέες προσθήκες στην ανταγωνιστική κατηγορία των compact SUV θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό e:Ny1 και το αποκλειστικά υβριδικό ZR-V. Από την άλλη, το ολοκαίνουργιο CR-V θα είναι διαθέσιμο με επιλογές πλήρως υβριδικού e:HEV και plug-in hybrid e:PHEV συστήματος μετάδοσης κίνησης για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Στην Έκθεση, η Honda αναφέρεται στη δέσμευσή της στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής ως κορυφαία προτεραιότητα στις εγκαταστάσεις της. Η εταιρεία έχει μειώσει σημαντικά τις εκπομπές CO2 και τη χρήση ενέργειας στις ευρωπαϊκές δραστηριότητές της, μέσω επενδύσεων σε περισσότερα βιώσιμα υλικά και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε πολλαπλές εγκαταστάσεις σε όλη την Ευρώπη.

«Η Honda συνεχίζει να τοποθετεί σταθερά τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες στην πρώτη γραμμή των παγκόσμιων φιλοδοξιών ηλεκτροκίνησης της εταιρείας», δήλωσε ο Katsuhisa Okuda, Διευθύνων Σύμβουλος της Honda Motor και Πρόεδρος της Honda Motor Europe. «Κατά τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς, η Honda επέκτεινε το εύρος των καταξιωμένων τεχνολογιών ηλεκτρικών και υβριδικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης στην Ευρώπη, ανοίγοντας το δρόμο για μια νέα γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρία και υβριδικών εκδόσεων που θα αποτελέσουν μέρος της ευρύτερης ευρωπαϊκής γκάμας της Honda για πολλά χρόνια. Προσβλέποντας στο μέλλον, αυτό θα μας βοηθήσει να εργαστούμε για την επίτευξη των βασικών επιχειρηματικών μας στόχων, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα τους φιλόδοξους στόχους μας για βιωσιμότητα στην Ευρώπη».

Άλλες βασικές εξελίξεις που αναφέρθηκαν κατά τη διάρκεια του Οικονομικού Έτους 2022 στο ταξίδι της Honda προς ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη περιλαμβάνουν:

  • Μία νέα συνεργασία με την V2X Suisse Consortium που σηματοδότησε ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη του τομέα διαχείρισης ενέργειας της Honda. Το πρωτοποριακό project, το οποίο ξεκίνησε στα τέλη του 2021 και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2023, έχει σχεδιαστεί για να καταδείξει τον ζωτικό ρόλο των ηλεκτρικών οχημάτων και της τεχνολογίας αμφίδρομης φόρτισης στο μέλλον της διαχείρισης ενέργειας.

  • Λεπτομέρειες για την επόμενης γενιάς μονάδα eGX της Honda που τροφοδοτείται με μπαταρία, και είναι σχεδιασμένη για εμπορικά προϊόντα εξοπλισμού ισχύος. Η μονάδα eGX προσφέρει το ίδιο επίπεδο απόδοσης με τον στάνταρ κινητήρα βενζίνης GX, αλλά με χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών, καθιστώντας την ιδανική για περιβάλλοντα όπου ο περιορισμός των επιπτώσεων του θορύβου έργων είναι σημαντικός παράγοντας, όπως σε εσωτερικούς χώρους ή κοντά σε κατοικημένες περιοχές. Η μπαταρία λιθίου ταχείας φόρτισης επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας στο 80% σε μία ώρα για μεγιστοποίηση του χρόνου απόδοσης και της αξιοπιστίας.

  • Πληροφορίες σχετικά με την Swappable Batteries Motorcycle Consortium (Κοινοπραξία Ανταλλάξιμων Μπαταριών Μοτοσικλετών) και τη στρατηγική της Honda για την προώθηση της τυποποίησης των ανταλλάξιμων μπαταριών και συστημάτων αντικατάστασης προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για την αυξημένη υιοθέτηση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

  • Ενημέρωση για το project ηλιακών συλλεκτών στις εγκαταστάσεις της Honda Italia Industriale S.p.A, το οποίο θα ολοκληρωθεί τον Ιούλιο του 2023. Το σύστημα θα υποστηρίζει την παραγωγή 1,2 MW ανανεώσιμης ενέργειας και θα μπορεί να καλύπτει το 21% των ενεργειακών αναγκών των εγκαταστάσεων.

  • Πληροφορίες για την επένδυση της Honda στη θερμική ανάκτηση καυσαερίων μετά την καύση, μέσω μιας παρέμβασης εξοικονόμησης ενέργειας που συνίσταται στη χρήση εναλλάκτη θερμότητας για την ανάκτηση της αποβαλλόμενης θερμότητας από τα καυσαέρια κατά τη διαδικασία βαφής.

  • Απολογισμός για τη στρατηγική συνεργασία της Honda με τη Storm, κορυφαίο κατασκευαστή χερσαίων αιολικών πάρκων του Βελγίου, και την ανακαινισμένη εγκατάσταση φωτισμού στέγης και εξοικονόμησης ενέργειας στην αποθήκη της Honda στη Γάνδη του Βελγίου."

Για να κατεβάσετε την Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεση 2022 πατήστε εδώ."

Ετικέτες

MotoGP: Joan Mir - “Παράξενη” η ποινή πίεσης ελαστικών στην Καταλονία

Η “ελάχιστη παράβαση” που κόστισε στην HRC το πρώτο βάθρο της σεζόν της στα MotoGP.
Mir
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/5/2026

Ο Joan Mir χαρακτήρισε “παράξενη” την ποινή που δέχθηκε μετά το Grand Prix της Καταλονίας, υποστηρίζοντας πως μια ελάχιστη απόκλιση στην πίεση των ελαστικών στέρησε από τη Honda το πρώτο της βάθρο στη σεζόν του 2026.

Ο Ισπανός της Honda πραγματοποίησε έναν από τους καλύτερους αγώνες του τα τελευταία χρόνια, περνώντας μεγάλο μέρος του επανεκκινημένου αγώνα στη δεύτερη θέση.

Ο Mir έχασε προσωρινά τη θέση από τον τελικό νικητή Fabio Di Giannantonio, όμως κατάφερε να περάσει ξανά μπροστά από τον Pedro Acosta στους τελευταίους γύρους και να τερματίσει δεύτερος.

Ωστόσο, μετά τον αγώνα βρέθηκε ανάμεσα στους έξι αναβάτες που τέθηκαν υπό έρευνα για χαμηλή πίεση ελαστικών.

Ο Mir ήταν ο υψηλότερα τοποθετημένος αναβάτης από τους πέντε που τελικά τιμωρήθηκαν με ποινή 16 δευτερολέπτων, ενώ μόνο ο Francesco Bagnaia απέφυγε την τιμωρία λόγω προβλήματος διαρροής στη ζάντα του τροχού.

Ο αναβάτης της HRC αποκάλυψε αργότερα ότι έχασε το απαιτούμενο ποσοστό γύρων πάνω από το ελάχιστο όριο πίεσης για “ελάχιστη διαφορά”.

“Οι βαθμοί του πρωταθλήματος ενδιαφέρονται!” είπε αστειευόμενος όταν ρωτήθηκε πώς αισθάνεται για την ποινή.

“Αλλά εγώ δεν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα, γιατί έκανα έναν εξαιρετικό αγώνα και έδωσα το 100%.”

Mir

“Ήταν σαν Sprint, αλλά πήρα ποινή κανονικού αγώνα”

Ο Mir στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι ο αγώνας μειώθηκε σε 12 γύρους μετά τις κόκκινες σημαίες, στην ίδια δηλαδή διάρκεια με τους αγώνες Sprint του Σαββάτου.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, αν η ίδια παράβαση είχε συμβεί στο Sprint του Σαββάτου, η ποινή θα ήταν 8 δευτερόλεπτα αντί για 16.

“Το μόνο που μου φάνηκε παράξενο ήταν η ποινή, γιατί ουσιαστικά κάναμε έναν αγώνα Sprint και πήρα ποινή κανονικού Grand Prix,” δήλωσε ο Mir.

Όπως εξήγησε, η μικρότερη διάρκεια του αγώνα σήμαινε και μικρότερες διαφορές μεταξύ των αναβατών στον τερματισμό, κάτι που έκανε την ποινή πολύ πιο καταστροφική.

“Σε έναν πλήρη αγώνα οι διαφορές θα ήταν μεγαλύτερες. Πιθανότατα θα ήμουν όγδοος ή ένατος μετά την ποινή. Τώρα βρέθηκα 13ος. Δεν είναι δίκαιο!”

Παράλληλα, ο Mir αναγνώρισε ότι από την άλλη πλευρά απονεμήθηκαν πλήρεις βαθμοί Grand Prix και όχι οι μισοί που δίνονται στους αγώνες Sprint.

Χωρίς την ποινή, ο παγκόσμιος πρωταθλητής θα είχε υπερδιπλασιάσει τη φετινή συγκομιδή βαθμών του.

Αντί γι’ αυτό, ο Mir πηγαίνει πλέον στο Mugello με μόλις 11 βαθμούς και τη 18η θέση στο πρωτάθλημα, την ώρα που ο ίδιος έχει δηλώσει την αποχώρηση του από τη Honda στο τέλος της σεζόν και με τις πληροφορίες να αναφέρουν ως πιθανότερο προορισμό τη Gresini Ducati.