Honda – Μείωση τιμής για το CBR600RR, που φτάνει τα 1.600€!

Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει τις τιμές των trial μοντέλων Cota της Montesa, αλλά και του ηλεκτρικού σκούτερ EM1
motomagHonda – Μείωση τιμής για το CBR600RR, που ξεπερνά τα 1.500€!
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

1/3/2024

O αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Honda στην Ελλάδα, ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε., ανακοίνωσαν τον νέο τους τιμοκατάλογο, στον οποίο περιλαμβάνονται οι τιμές των νέων Montesa Cota, αλλά και του ηλεκτρικού σκούτερ EM1, ενώ το ανανεωμένο supersport μοντέλο του Big H, CBR600RR, κοστίζει πλέον κάτω από 13.000€.

Ταυτόχρονα συνεχίζουν οι προσφορές DREAM Deals για τα μοντέλα MSX 125 2021, CB500X, CB500F & CBR500 2023 YM, CRF1100 AFRICA TWIN ADENTURE EL. SUSPENSIONS 2023, CRF250R 2023, CRF450R 2023, μέχρι εξαντλήσεως τον αποθεμάτων. Τα Winter Offer, τα οποία προσφέρουν δωρεάν πακέτα επιπλέον εξοπλισμού, συνεχίζουν και τον Μάρτιο και αφορούν μόνο τα NT1100 και CL500.

Το τετρακύλινδρο supersport, CBR600RR, δέχτηκε γενναία μείωση τιμής, η οποία φτάνει τα 1.600€. Έτσι από τις 14.500€, πλέον κοστίζει 12.900€. Ακόμη, ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει την τιμή του νέου ηλεκτρικού σκούτερ EM1, με την τιμή του στην Ελλάδα να ανακοινώνεται στα 4.120€.

Ο Μάρτιος, είδε και την αύξηση της trial γκάμας της Honda, με την προσθήκη των μοτοσυκλετών της Montesa, η οποία αποτελεί θυγατρική του ιαπωνικού εργοστασίου. Ενδεικτικά, το Cota 4RIDE φτάνει τα 9.300€. Το Cota 4RT 301RR φτάνει τις 12.000€, ενώ στα ίδια πλαίσια κυμαίνεται και η έκδοση Repsol Race Replica.

Ο νέος τιμοκατάλογος έχει άμεση ισχύ και καταργεί κάθε προηγούμενο:

Μοντέλο Τιμή
CUBS  
ASTREA GRAND 110 2.790 €
SUPRA-X 125 3.090 €
ICONIC 125 ABS 4.180 €
SCOOTERS  
EM1 4.120 €
VISION 110 2.530 €
SH MODE 125 3.150 €
PCX 125 ABS 3.490 €
FORZA 125 ABS 5.470 €
FORZA 125 ABS SPECIAL EDITION 5.790 €
FORZA 125 ABS SMART TOP BOX 5.870 €
SH125 3.950 €
SH125 TOP BOX 4.050 €
SH125 SPORTY / VETRO 4.050 €
SH125 SPORTY / VETRO TOP BOX 4.150 €
SH150 4.150 €
SH150 SMART TOP BOX 4.450 €
SH150 SPORTY / VETRO 4.300 €
SH150 SPORTY / VETRO SMART TOP BOX 4.600 €
SH 350 5.750 €
SH350 SMART TOP BOX 6.150 €
SH 350 SPORTY 5.870 €
SH350 SPORTY SMART TOP BOX 6.270 €
FORZA 350 HSVC 6.790 €
FORZA 350 HSVC SMART TOP BOX 7.310 €
ADV 350 7.290 €
ADV 350 SMART TOP BOX 7.810 €
FORZA 750 12.950 €
MC125  
MSX 125 ABS 2021 DREAM DEAL 3.600 €
MSX125 ABS 4.160 €
Z125 MONKEY ABS 4.410 €
ST125 DAX ABS 4.420 €
CB125F 3.150 €
CB125R ABS 5.490 €
ON-OFF ADVENTURE  
CRF300L 6.300 €
CRF300 RALLY 7.670 €
CB500X DREAM DEAL 7.390 €
NX500 7.990 €
NC750X 9.610 €
NC750X DCT 10.810 €
XL 750 TRANSALP 11.500 €
XL 750 TRANSALP SP. COLOR 11.750 €
X-ADV 750 14.670 €
CRF1100 AFRICA TWIN 15.850 €
CRF1100 AFRICA TWIN SP. COLOR 16.200 €
CRF1100 AFRICA TWIN DCT 17.250 €
CRF1100 AFRICA TWIN DCT SP. COLOR 17.600 €
CRF1100 AFRICA TWIN ES 17.600 €
CRF1100 AFRICA TWIN ES SP. COLOR 17.950 €
CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT 19.000 €
CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT SP. COLOR 19.350 €
CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE EL. SUSPENSIONS 2023 DREAM DEAL 17.900 €
CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE EL. SUSPENSIONS 20.400 €
CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE SP. COLOR EL. SUSPENSIONS 20.750 €
CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT EL. SUSPENSIONS 21.800 €
CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT SP. COLOR EL. SUSPENSIONS 22.150 €
STREET  
CB300R 6.900 €
CB500F DREAM DEAL 6.700 €
CB500 HORNET 7.190 €
CL500 7.450 €
CMX500 REBEL 7.750 €
CMX500 REBEL ΑCC. 8.220 €
CB650R (ΚΑΙ ΣΕ 35ΚW ME 5.M.Π) 9.450 €
CB650R E-CLUTCH (ΚΑΙ ΣΕ 35ΚW ME 5.M.Π) 9.950 €
CB750 HORNET 8.750 €
CMX1100 12.290 €
CMX1100 DCT 13.690 €
CMX1100 TOURING 13.490 €
CMX1100 DCT TOURING 14.890 €
SPORT TOURING / TOURING  
NT1100 ME ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ 16.400 €
NT1100 DCT ΜΕ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ 17.800 €
GL1800 B DCT - KΠ 33.500 €
GL1800 TOUR DCT - K.Π. 44.100 €
SUPERSPORT  
CBR500 2023 DREAM DEAL 7.400 €
CBR500 8.100 €
CBR650R (KAI ΣΕ 35ΚW ME 5.M.Π) 9.990 €
CBR650R E-CLUTCH (KAI ΣΕ 35ΚW ME 5.M.Π) 10.490 €
CBR600RR 12.900 €
CBR1000RR-R ST 26.200 €
CBR1000RR-R SP 30.800 €
OFF-ROAD ONLY  
CRF250R 23YM DREAM DEAL 8.500 €
CRF250R 24YM 9.900 €
CRF250RΧ 24YM 10.200 €
CRF450R 23YM DREAM DEAL 9.400 €
CRF450R 24YM 10.800 €
CRF450RX 24YM 11.450 €
ENDURO & SUPERMOTO STREET LEGAL  
CRF250RΧ ENDURO RED MOTO 11.450 €
CRF250RΧ ENDURO SPECIAL ED. RED MOTO 12.950 €
CRF300RΧ ENDURO RED MOTO 12.300 €
CRF300RΧ ENDURO SPECIAL ED. RED MOTO 13.800 €
CRF400RΧ ENDURO RED MOTO 13.000 €
CRF400RΧ ENDURO SPECIAL ED. RED MOTO 14.500 €
CRF450RΧ ENDURO RED MOTO 13.000 €
CRF450RΧ ENDURO SPECIAL ED. RED MOTO 14.500 €
CRF450RΧ SUPERMOTO RED MOTO 13.700 €
MONTESA 4RIDE 9.300 €
MONTESA COTA 4RT 301RR 12.000 €
MONTESA COTA 4RT 301RR REPSOL RACE REPLICA 12.000 €

 

MotoGP: Loris Capirossi - Στην αρχή τα 850 θα είναι 1,5-2,5 δευτερόλεπτα πιο αργά από τώρα!

Ο στόχος της αύξησης του συναγωνισμού και των προσπεράσεων είναι το πρώτο μέλημα
capirossi
Από τον

Παύλο Καρατζά

12/11/2025

Ως σύμβουλος ασφαλείας της DORNA, ο Loris Capirossi έδωσε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο πλαίσιο του podcast Mig Babol, και είπε πολλά για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του κορυφαίου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μοτοσυκλέτας MotoGP.

O Capirossi έχει κατακτήσει τρία πρωταθλήματα στο MotoGP, δύο στην κατηγορία των δίχρονων 125 cc (1990, 1991) και ένα στην κατηγορία των δίχρονων 250 cc, το 1998. Δύο χρόνια αργότερα ανέβηκε στην κορυφαία κατηγορία των δίχρονων 500 κυβικών εκατοστών και έπειτα ήταν από τους αναβάτες που έκαναν την μετάβαση στις τετράχρονες μοτοσυκλέτες το 2003, πάνω στην σέλα της Desmosedici GP03 των 989 cc. Στην κορυφαία κατηγορία ήταν επίσης ανταγωνιστικός και πέτυχε 9 νίκες, 13 pole positions και 42 βάθρα. Έχοντας κλείσει την αγωνιστική του καριέρα το 1999, ο Ιταλός εργάζεται πλέον ως σύμβουλος ασφαλείας της Dorna, και έχει τον τελευταίο λόγο για την ασφάλεια των αναβατών, όσον αφορά στις πίστες αλλά και στις μοτοσυκλέτες.

Ο Loris Capirossi φιλοξενήθηκε στο podcast Mig Babol και θυμήθηκε τα χρόνια του στη Ducati, που έμεινε από το 2003 έως το 2007, στην συνέχεια μετακόμισε στην Suzuki για τρεις σεζόν, πριν ξανά πάει στην Ducati για να κλείσει την καριέρα του το 2011.

Μαζί με τις αναμνήσεις από το παρελθόν, μεγάλο ενδιαφέρον είχαν τα λεγόμενα του Capirossi για τη νέα εποχή MotoGP που ξημερώνει το 2027.

Ας δούμε τις σημαντικότερες αλλαγές που έρχονται το 2027 (περισσότερα εδώ):

  • Ο κυβισμός των κινητήρων θα μειωθεί από 1000 cc σε 850 cc
  • Μέγιστος αριθμός κινητήρων που επιτρέπεται για κάθε αναβάτη σε μια σεζόν θα μειωθεί από επτά σε έξι
  • Το καύσιμο των μοτοσυκλετών θα είναι 100% βιώσιμα καύσιμα
  • Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ θα μειωθεί από τα 22 στα 20 λίτρα
  • Τα φαίρινγκ θα είναι 50mm πιο στενά και η “μούρη” της μοτοσυκλέτας θα είναι 50mm πιο μικρή
  • Όλα τα συστήματα ρύθμισης του ύψους της μοτοσυκλέτας και τα συστήματα holeshot θα απαγορευτούν
  • Τα δεδομένα GPS όλων των αναβατών θα είναι διαθέσιμα σε όλες τις ομάδες

Όλα τα παραπάνω γίνονται για να έχουμε ασφαλέστερους, πιο περιβαλλοντικά βιώσιμους και ανταγωνιστικότερους αγώνες. Η ασφάλεια θα επιτευχθεί με την μείωση του μεγέθους του κινητήρα και ως εκ τούτου τις μικρότερες ταχύτητες. Η χρήση 100% βιώσιμων καυσίμων θα κάνει τον θεσμό πιο “πράσινο”, ενώ η ανταλλαγή των δεδομένων GPS, η απαγόρευση των συσκευών ρύθμισης του ύψους του αναβάτη και ο περιορισμός της αεροδυναμικής θα “φουντώσουν” τον ανταγωνισμό, εστιάζοντας στις ικανότητες των αναβατών και παράλληλα θα μειώσουν το σημερινό χάσμα που χωρίζει τις μοτοσυκλέτες παραγωγής και εκείνες του MotoGP.

Στην πρόσφατη συνέντευξή του ο Capirossi λοιπόν δήλωσε πως μπορεί η τεχνολογία να έχει κάνει τεράστια βήματα, όμως εκείνος είναι πεπεισμένος πως η μεγάλη διαφορά προέρχεται από τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Δήλωσε ξεκάθαρα πως λατρεύει τα φτερά και είναι σίγουρος πως χωρίς τα αεροδυναμικά βοηθήματα η διαφορά μεταξύ της Ducati GP11, του 2011 και της σημερινής Ducati GP25 θα ήταν πολύ μικρή.

Desmosedici GP 03
Η Desmosedici GP 03

Στην συνέχεια ανέφερε πως η Ducati του 2003 ήταν ένα πραγματικό θηρίο και πως στο πρώτο τεστ στην Βαλένθια δοκίμασε πέντε διαφορετικά πλαίσια, γιατί η μοτοσυκλέτα δεν μπορούσε να πάει ευθεία! Ωστόσο, η τετράχρονη μοτοσυκλέτα τον κέρδισε και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Ιταλός: “Ήταν βίαιη αλλά... προβλέψιμη, μπορούσα να ολισθήσω αν ήθελα, ενώ με τις δύστροπες δίχρονες μηχανές 500 cc μπορούσες να τραυματιστείς σοβαρά”

Οι εκτιμήσεις του Capirossi για το μέλλον του MotoGP από το 2027 και μετά είναι ενδιαφέρουσες. “Θα είναι μια ανατροπή: οι κινητήρες θα περάσουν από 1.000 σε 850 cc, τα συστήματα μορφοποίησης του ύψους θα καταργηθούν και τα μπροστινά φτερά θα είναι μικρότερα. Σύμφωνα με προσομοιώσεις, οι χρόνοι των γύρων θα είναι πιο αργοί από 1,5 έως 2,5 δευτερόλεπτα ανάλογα με την πίστα. Όμως η κατάσταση θα αλλάξει γρήγορα, οι μηχανικοί θα βρουν νέες λύσεις και σύντομα οι 850 cc θα είναι τόσο γρήγορες όσο οι σημερινές 1000 cc”.

Τέλος, ο Loris είναι βέβαιος πως η μικρότερη ισχύς δεν θα σημαίνει και λιγότερο θέαμα και οι αναβάτες θα πρέπει να δουλέψουν πιο σκληρά, ενώ με την Pirelli ως νέο προμηθευτή ελαστικών, πολλά θα αλλάξουν, μια νέα εποχή ξεκινά, που αξίζει να παρακολουθήσουμε.