Η BMW υπόσχεται φτηνότερες μοτοσυκλέτες

Προϋπόθεση για τη δημιουργία νέας γενιάς μοτοσυκλετιστών
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

30/1/2019

Παρά το γεγονός ότι η BMW έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας premium εταιρείας, με τις περισσότερες από τις μοτοσυκλέτες της να είναι γεμάτες τεχνολογία, με πολλά κυβικά και φυσικά με τσουχτερές τιμές, εν τούτοις φαίνεται πως γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα της σύγχρονης εποχής για τη μεγάλη πλειοψηφία των μοτοσυκλετιστών.

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις που έκανε ο Michael Peyton, πρόεδρος της BMW Motorrad US, κατά την διάρκεια της έκθεσης υψηλής τεχνολογίας στο Las Vegas. Στην αρχή αναφέρθηκε για την πτώση των πωλήσεων που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία των Superbike, λέγοντας πως αυτή οφείλεται κυρίως στα γερασμένα μοντέλα που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους. Έτσι πιστεύει πως το ολοκαίνουριο S1000RR θα αλλάξει την εικόνα της αγοράς και θα αυξήσει τις πωλήσεις συνολικά και όχι μόνο για την BMW. Πρόσθεσε μάλιστα, πως αυτή η μοτοσυκλέτα αποτελεί και ένα μοντέλο επίδειξης της τεχνολογίας για την γερμανική εταιρεία και αυτός είναι και ο λόγος που επιστρέφουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 2019 με τον Tom Sykes.

Όμως από αυτά που είπε, τη μεγαλύτερη αξία έχουν όσα αφορούν τα μελλοντικά πλάνα της BMW για τα επόμενα χρόνια. Βασικός στόχος της γερμανική εταιρείας σύμφωνα με τον κύριο Peyton είναι η εύκολη πρόσβαση των μοτοσυκλετιστών στην αγορά μιας καινούριας μοτοσυκλέτας. Τα 20.000-30.000 ευρώ σίγουρα δεν είναι μια τιμή που μπορεί ο καθένας να πληρώσει για μια μοτοσυκλέτα, αλλά υπάρχουν και πάρα πολλοί που δεν θέλουν να δώσουν τόσα χρήματα ακόμα κι αν τα έχουν. Όπως λέει: “Δεν θέλουν όλοι ένα S1000RR και δεν θέλουν όλοι ένα R1250GS. Αυτή τη στιγμή το 78% της ανάγκης για φτηνότερες μοτοσυκλέτες καλύπτεται από την αγορά του μεταχειρισμένου. Αυτό σημαίνει πως η τιμή πώλησης παίζει καθοριστικό ρόλο, τόσο για τους νέους αναβάτες, όσο και για τους παλιούς που έχουν διπλώματα μεγαλύτερης κατηγορίας. Πρέπει να γίνουμε πιο προσιτοί σε περισσότερο κόσμο. Τα G310R και τα C400X είναι προς την σωστή κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε. Αν κοιτάξουμε πιο προσεκτικά τα στοιχεία των πωλήσεων των μεταχειρισμένων, ο περισσότερος κόσμος ψάχνει για μοτοσυκλέτες με υψηλή τεχνολογία και πρεστίζ με τιμή πώλησης μεταξύ 8.000-10.000 ευρώ. Σαφώς πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερο βάρος στις μικρομεσαίες κατηγορίες, ασχέτως αν είναι street, on-off, touring ή cruiser, χωρίς φυσικά να ξεχνάμε πως είμαστε μια premium εταιρεία και οι μοτοσυκλέτες μας πρέπει να διαθέτουν ανώτερη τεχνολογία, ανέσεις και ασφάλεια."

 

VIDEO: Μπλόκο για έλεγχο σε μοτοσυκλέτες, ένας διαφεύγει, ο άλλος το επιχειρεί

Συνηθισμένη εικόνα στην χώρα αυτή
VIDEO: Μπλόκο για έλεγχο σε μοτοσυκλέτες, ένας διαφεύγει, ο άλλος το επιχειρεί
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/7/2025

Χωρίς κράνος, χωρίς καθόλου εξοπλισμό τρεις μοτοσυκλέτες λαμβάνουν σήμα να σταματήσουν σε μπλόκο για έλεγχο, ένας διαφεύγει και ο δεύτερος πραγματοποιεί  μία ετεροχρονισμένη απόπειρα χωρίς επιτυχία. Μία συνηθισμένη εικόνα για την χώρα μας, που καταγράφτηκε το περασμένο Σάββατο 28/6 στην Βουλιαγμένη.

Ελπίζουμε πως κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα δεν θα μπορεί κανείς να ανέβει στη σέλα και να βάλει μπροστά αν δεν φορά το κράνος του, όχι γιατί του επιβάλλεται, αλλά γιατί ο ίδιος δεν θα αισθάνεται άνετα να οδηγήσει χωρίς εξοπλισμό. Όπως δηλαδή συμβαίνει ήδη για ένα μεγάλο μερίδιο πραγματικών μοτοσυκλετιστών στη χώρα μας, με την ελπίδα πως θα γίνει συνήθεια για όλους. Η παιδεία είναι ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό και η μισή παιδεία λαμβάνεται στο σπίτι, ας μην περιμένουμε την έτσι κι αλλιώς αργοπορημένη πολιτεία, ας ξεκινήσει ο καθένας από τα αγαπημένα του πρόσωπα την προσπάθεια για αλλαγή.