Η ΝΕΑ ΓΚΑΜΑ PIAGGIO BEVERLY (Με νέους κινητήρες Euro 4)

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

30/8/2016

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ EURO 4 - ABS ΚΑΙ ASR ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ

 

ΛΑΝΣΑΡΕΤΑΙ Η ΕΚΔΟΣΗ «BEVERLY BY POLICE»

 

Η γκάμα Piaggio Beverly, με ηγετική θέση στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς, παρουσιάζεται με νέους κινητήρες που πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro4, πιο πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, νέα χρώματα με ειδικά σχεδιασμένα φινιρίσματα, καθώς και μια ολοκαίνουργια τολμηρή έκδοση: το Beverly by Police

 

Το Piaggio Beverly κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2001 και έφερε την επανάσταση στην αγορά των σκούτερ μεσαίου κυβισμού, παρουσιάζοντας έναν νέο τύπο οχήματος με ελκυστικό σχεδιασμό, υψηλές επιδόσεις και εξαιρετική ασφάλεια, όχι μόνο χάρη στους τροχούς μεγάλης διαμέτρου αλλά και στο πλαίσιο τύπου μοτοσυκλέτας που διαθέτει. Η εμπορική επιτυχία του Beverly συνοδευόταν πάντα από συνεχείς βελτιώσεις οι οποίες το κράτησαν στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία του, αλλά και των προτιμήσεων των πιο απαιτητικών χρηστών σε μητροπολιτικές περιοχές. Τελευταία ανανέωση αποτέλεσε η άφιξη της κορυφαίας έκδοσης SportTouring η οποία παρουσίασε, για πρώτη φορά σε σκούτερ, το συνδυασμένο σύστημα ασφαλείας ABS/ASR, καθώς και έναν καινοτόμο κινητήρα 350 κ.εκ. με ασύγκριτες επιδόσεις.

Με το Beverly, η Piaggio ολοκληρώνει την προσφορά της στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς, ικανοποιώντας έτσι οποιαδήποτε ανάγκη καθημερινής μετακίνησης. Η είσοδος στους μεγάλους τροχούς της Piaggio ανοίγει με το Liberty, πλήρως ανανεωμένο και εξοπλισμένο με ABS και τον νέο κινητήρα i-Get στην αερόψυκτη έκδοση. Η μετάβαση από το σκούτερ «εισαγωγής» Liberty στο μεγάλο και πολυτελές Beverly σημαδεύτηκε από την άφιξη του Medley, ενός μοντέλου με πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό, που περιλαμβάνει το σύστημα «Start&Stop», τον κινητήρα i-Get της Piaggio στην αερόψυκτη έκδοσή του, το ABS, καθώς και έναν απίστευτο αποθηκευτικό χώρο ικανό να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη. Ως εκ τούτου, η νέα σειρά Beverly αντιπροσωπεύει το σημείο άφιξης στον μεγαλύτερο κυβισμό των σκούτερ Piaggio με μεγάλους τροχούς.

 

Οι αλλαγές που σημειώθηκαν στην οικογένεια Piaggio Beverly 300 και 350 είναι οι εξής:

 

  • Οι κινητήρες που εξοπλίζουν τα Piaggio Beverly 300 και 350 έχουν λάβει την έγκριση των ευρωπαϊκών προδιαγραφών Euro 4. Και στα δύο, τα συστήματα ισχύος έχουν εξελιχθεί, εκσυγχρονιστεί και σχεδιαστεί για να πληρούν τους ολοένα και πιο αυστηρούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς περί εκπομπών ρύπων. Αυτό σημαίνει ότι χάρη στην εφαρμογή νέου καταλύτη, νέου σιγαστήρα, καθώς και ενημερωμένων χαρτογραφήσεων της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, οι δύο μονοκύλινδροι κινητήρες Piaggio γίνονται Euro 4, διατηρώντας παράλληλα την υπεροχή και τις επιδόσεις που πάντα χαρακτήριζαν το Beverly.
  • Όλη η σειρά Beverly διαθέτει τώρα περισσότερα χαρακτηριστικά και ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο βασικού εξοπλισμού. Για όλα τα μοντέλα, το σύστημα πέδησης ABS καθώς και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR συμπεριλαμβάνονται πλέον στον βασικό εξοπλισμό. Το τηλεχειριστήριο για το άνοιγμα της σέλας που παράλληλα αναβοσβήνει τα φλας για να αναγνωρίσετε το όχημά σας (λειτουργία «Bike finder») περιλαμβάνεται επίσης στον βασικό εξοπλισμό. Η παροχή ρεύματος 12V που υπήρχε προηγουμένως σε όλη τη σειρά, αντικαθίσταται πλέον από μια θύρα USB, πιο λειτουργική και χρήσιμη για τη φόρτιση όλων των σύγχρονων συσκευών. Όλη η σειρά Piaggio Beverly διατίθεται σε νέους και ελκυστικούς χρωματισμούς με ολοκαίνουργια, ειδικά σχεδιασμένα φινιρίσματα. Τα νέα Piaggio Beverly 300, 300S και Police διαθέτουν επίσης έναν νέο πίνακα οργάνων με λυχνίες για τα συστήματα ABS και ASR με την τελευταία να μπορεί να απενεργοποιηθεί από το κατάλληλο κουμπί στο τιμόνι.

Η νέα οικογένεια Piaggio Beverly μεσαίου κυβισμού αποτελείται από:

 

  • Το Piaggio Beverly 300: μια κλασσική πρόταση στην αστική μετακίνηση. Είναι ασφαλές, αξιόπιστο, με τις γενναιόδωρες επιδόσεις του μονοκύλινδρου κινητήρα των 278 κυβικών. Ο ιταλικής προέλευσης σχεδιασμός του χαρακτηρίζεται από κομψές και εκλεπτυσμένες γραμμές, με λεπτομέρειες, όπως τα φώτα πορείας ημέρας και το φανάρι φρένου τεχνολογίας LED να διαδραματίζουν εξέχοντα ρόλο. Είναι ιδανικό τόσο για τις αστικές όσο και τις υπεραστικές μετακινήσεις, χάρη στην ιδανική θέση οδήγησης, η οποία είναι υπερυψωμένη και άνετη, με άριστη προστασία από τον αέρα ενώ παράλληλα η χωρητικότητα του χώρου αποθήκευσης είναι αρκετά μεγάλη ώστε να χωράει δύο full-face κράνη.
  • Το Piaggio Beverly 300 S: η πιο σπορ έκδοση Beverly, με ειδικούς χρωματικούς συνδυασμούς και λεπτομέρειες σε ματ σκούρο γκρι χρώμα, προσδίδοντας στο όχημα πιο νεανική και επιθετική εμφάνιση. Και το Piaggio Beverly 300 S ξεχωρίζει για το πλαίσιό του, το οποίο είναι εμπνευσμένο από εκείνο των μοτοσυκλετών, με τη δεξαμενή καυσίμου να βρίσκεται σε κεντρική θέση κάτω από το υποπόδιο ώστε να συγκεντρώνεται κεντρικά το βάρος (ενώ ταυτόχρονα απελευθερώνεται χώρος κάτω από τη σέλα), για μια απολαυστική και ασφαλή οδηγική εμπειρία εντός και εκτός πόλης.
  • Το Piaggio Beverly 300 by Police: πρόκειται για μια ειδική έκδοση Beverly 300 που δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό δύο ιταλικών παραδόσεων αριστείας, της Piaggio και της Police. Και η έκδοση αυτή φέρει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά που κατέστησαν το Piaggio Beverly τόσο δημοφιλές, μεταξύ των οποίων ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4-βάλβιδος και 4-χρονος κινητήρας, γρήγορος, αξιόπιστος και οικονομικός στην κατανάλωση (31,2 χλμ./ λίτρο στον κύκλο δοκιμών WMTC).
  • Το Piaggio Beverly 350 SportTouring: η ναυαρχίδα της γκάμας Beverly ξεχωρίζει για τον εξοπλισμό και τις κορυφαίες επιδόσεις, οι οποίες παρέχονται από τον ολοκαίνουργιο μονοκύλινδρο κινητήρα 330 κ. εκ. Πρόκειται για μια διαφορετική και καινοτόμο μονάδα, σε σύγκριση όχι μόνο με τον κινητήρα του Piaggio Beverly 300, αλλά και με τον γενικότερο ανταγωνισμό. Ένας κινητήρας που σχεδιάστηκε για να παρέχει επιδόσεις συγκρίσιμες με εκείνες ενός κινητήρα 400 κ. εκ., αλλά με τις συμπαγείς διαστάσεις και το μειωμένο βάρος ενός κινητήρα 300 κ.εκ. Είναι ο μοναδικός στην κατηγορία που χρησιμοποιεί αυτόματο φυγοκεντρικό πολύδισκο υγρό συμπλέκτη, που εξασφαλίζει διαχρονικά καλύτερες και πιο σταθερές επιδόσεις. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές συγκριτικά με την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου: μέγιστη ισχύς πάνω από 30 HP και μέγιστη ροπή 29 Nm, με κατανάλωση 28,6 χλμ./λίτρο (στον κύκλο δοκιμών WMTC).

 

 

Εκδόσεις και χρώματα για τη νέα σειρά Beverly

 

Το Piaggio Beverly 300 διατίθεται στον κλασσικό και δημοφιλή χρωματισμό του Λευκού «Bianco Iceberg» ή στη νέα ματ παραλλαγή Γκρι «Grigio Ardesia». Και οι δύο χρωματισμοί χαρακτηρίζονται από νέες κοινές στυλιστικές λεπτομέρειες, όπως τα μαύρα αντίβαρα του τιμονιού, η καφέ σέλα με ίδιου χρώματος διπλές ραφές, τα μαύρα φινιρίσματα στο περίβλημα της μονάδας τελικής μετάδοσης κίνησης. Επίσης, υπάρχει πληθώρα φινιρισμάτων σε ματ ανοιχτό γκρι χρώμα, όπως στη σχάρα αποσκευών, τις μπότες του πιρουνιού, τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, το κεντρικό τούνελ και τις ζάντες τροχών.

Το Piaggio Beverly 300 S διατίθεται στον κλασσικό και δυναμικό χρωματισμό Μπλε «Blu Sport» ή στη νέα ματ παραλλαγή Ασημί «Argento Cometa». Και οι δύο χρωματικές επιλογές χαρακτηρίζονται από νέες κοινές στυλιστικές λεπτομέρειες, όπως η μαύρη σέλα με τις διπλές ραφές σε κόκκινο και γκρι χρώμα, τα μαύρα αντίβαρα του τιμονιού και τα νέα μαύρα φινιρίσματα στο περίβλημα της μονάδας τελικής μετάδοσης κίνησης. Επίσης, υπάρχει πληθώρα φινιρισμάτων σε ματ σκούρο γκρι χρώμα, όπως στη σχάρα αποσκευών, τις μπότες του πιρουνιού, τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, το κεντρικό τούνελ και τις ζάντες τροχών.

Το Piaggio Beverly 300 by Police διατίθεται στον επιθετικό χρωματισμό Μαύρο «Nero Carbonio» και διακρίνεται για τη μαύρη σέλα με διπλή γαλάζια ραφή, καθώς και για την πληθώρα λεπτομερειών χρωμίου, όπως το πλαίσιο του προβολέα και του πίνακα οργάνων, η «γραβάτα» της μπροστινής ποδιάς και οι καθρέφτες από γαλάζιας απόχρωσης κρύσταλλο. Η «total black» όψη της ειδικής αυτής έκδοσης Beverly, τονίζεται με πληθώρα μαύρων φινιρισμάτων, όπως το περίβλημα της μονάδας τελικής μετάδοσης κίνησης, τα αντίβαρα του τιμονιού, η σχάρα αποσκευών, οι ζάντες με ασημί φινίρισμα και το κεντρικό τούνελ.

Το Piaggio Beverly 350 SportTouring διατίθεται σε τέσσερις χρωματισμούς: Στο Λευκό «Bianco Stella» και στο Μαύρο «Nero Carbonio» (με μαύρη σέλα με διπλή ραφή σε κόκκινο και γκρι χρώμα), στο Ασημί «Argento Cometa» και στο Μαύρο «Nero Galassia» (με κόκκινη σέλα με διπλή ραφή σε κόκκινο και γκρι χρώμα). Και οι τέσσερις χρωματισμοί φέρουν νέες λεπτομέρειες σε ματ σκούρο γκρι χρώμα, όπως η σχάρα αποσκευών, οι ζάντες τροχών, το κεντρικό τούνελ και το προστατευτικό της εξάτμισης.

 

 

Μεγάλη γκάμα αφιερωμένων αξεσουάρ

 

Για όλη τη γκάμα Piaggio Beverly διατίθεται πληθώρα πρακτικών και λειτουργικών αξεσουάρ, τα οποία ενισχύουν την άνεση του αναβάτη και το στυλ του οχήματος.

Βαλιτσάκι χωρητικότητας 37 λίτρων στο χρώμα του οχήματος, με πλάτη για τον συνεπιβάτη στο υλικό και χρώμα της σέλας. Ικανό να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος ή δύο jet κράνη.

Προστασία ποδιών, πρακτική και άνετη που ακολουθεί τις γραμμές του οχήματος.

Κουκούλα οχήματος εσωτερικού και εξωτερικού χώρου.

Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα με ηλεκτρονικό κλειδί και τηλεχειριστήριο.

Πρακτικό μηχανικό αντικλεπτικό σύστημα κλειδαριάς τιμονιού/σέλας, καθαρό, γρήγορο, ασφαλές και βολικό.

Σακίδιο ποδιάς σχεδιασμένο για να τοποθετείται πάνω από το κεντρικό τούνελ χωρίς να ενοχλεί τον οδηγό.

Ανεμοθώρακας κατασκευασμένος από εξαιρετικά ανθεκτικό αντικραδασμικό, μεθακρυλικό υλικό (πάχους 4 mm) για άριστη προστασία από τον αέρα και το κρύο.

Διάφανο παρμπρίζ για μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα.

Φιμέ παρμπρίζ (περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Piaggio Beverly 350 SportTouring): παρέχει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα και προσφέρει μια πιο σπορ εμφάνιση.

Κράνος Jet σε μαύρο ματ χρώμα, ειδικά σχεδιασμένο για το Piaggio Beverly 300 by Police.

 

 

Piaggio Beverly 300 i.e. / Beverly 300 S i.e. / Beverly 300 i.e. by Police – Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

 

Κινητήρας

Μονοκύλινδρος 4-χρονος

Κυβισμός

278 cc

Διάμετρος/Διαδρομή

75 mm x 63 mm

Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο

15.5 kW (21 HP) στις 7,250 rpm

Μέγιστη ροπή

22.5 Nm στις 5,750 rpm

Σύστημα χρονισμού

ΜΕΕΚ (Μονός εκκεντροφόρος επί κεφαλής), 4 βαλβίδες

Σύστημα καυσίμου

Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Ψύξη

Με υγρό

Λίπανση

Υγρό κάρτερ

Εκκίνηση

Ηλεκτρική με κόμπλερ σε λουτρό λαδιού

Μετάδοση

Συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση CVT με διαχειριστή ροπής

Συμπλέκτης

Αυτόματος ξηρός φυγοκεντρικός συμπλέκτης

Πλαίσιο

Σωληνωτό δικτύωμα από υψηλής αντοχής ατσάλι

Εμπρός ανάρτηση

Τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι με καλάμια 35-mm – διαδρομή τροχού 90 mm

Πίσω ανάρτηση

Διπλά υδραυλικά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση σε τέσσερις θέσεις – διαδρομή τροχού 81 mm

ABS/ASR

Στάνταρ

Εμπρός φρένο

Δισκόφρενο 300 mm με διπίστονη πλευστή δαγκάνα

Πίσω φρένο

Δισκόφρενο 240 mm με διπίστονη πλευστή δαγκάνα

Εμπρός τροχός

Κράματος αλουμινίου 16" x 3.00”

Πίσω τροχός

Κράματος αλουμινίου 14" x 3.50”

Εμπρός ελαστικό

Χωρίς αεροθάλαμο 110/70 - 16"

Πίσω ελαστικό

Χωρίς αεροθάλαμο 140/70 - 14"

Μήκος/ πλάτος

2.190 mm / 780 mm

Μεταξόνιο

1.535 mm

Ύψος σέλας

790 mm

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

12.5 lt

Εκπομπές καυσαερίων

Euro 4

 

 


 

Piaggio Beverly 350 SportTouring – Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

 

Κινητήρας

Μονοκύλινδρος 4-χρονος

Κυβισμός

330 cc

Διάμετρος/Διαδρομή

78 mm x 69 mm

Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο

22.2 kW (30.2 HP) στις 8.250 rpm

Μέγιστη ροπή

29 Nm στις 6,250 rpm

Σύστημα χρονισμού

ΜΕΕΚ (Μονός εκκεντροφόρος επί κεφαλής), 4 βαλβίδες

Σύστημα καυσίμου

Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Ψύξη

Με υγρό

Λίπανση

Ξηρό κάρτερ

Εκκίνηση

Ηλεκτρική με κόμπλερ σε λουτρό λαδιού

Μετάδοση

Συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση CVT με διαχειριστή ροπής

Συμπλέκτης

Με πολλαπλούς δίσκους υγρός φυγοκεντρικός

Πλαίσιο

Σωληνωτό δικτύωμα από υψηλής αντοχής ατσάλι

Εμπρός ανάρτηση

Τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι με καλάμια 35-mm – διαδρομή τροχού 90 mm

Πίσω ανάρτηση

Διπλά υδραυλικά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση σε τέσσερις θέσεις – διαδρομή τροχού 81 mm

ABS/ASR

Στάνταρ

Εμπρός φρένο

Δισκόφρενο 300 mm με διπίστονη πλευστή δαγκάνα

Πίσω φρένο

Δισκόφρενο 240 mm με διπίστονη πλευστή δαγκάνα

Εμπρός τροχός

Κράματος αλουμινίου 16" x 3.00”

Πίσω τροχός

Κράματος αλουμινίου 14" x 3.50”

Εμπρός ελαστικό

Χωρίς αεροθάλαμο 110/70 - 16"

Πίσω ελαστικό

Χωρίς αεροθάλαμο 140/70 - 14"

Μήκος/ πλάτος

2.190 mm / 780 mm

Μεταξόνιο

1.560 mm

Ύψος σέλας

795 mm

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

12.5 lt

 

 

 

 

Yamaha: Κατοχύρωσε το "RW700 Explore" – Η "διάθεση" για εξερεύνηση δείχνει νέα on-off

Ένα χρόνο μετά την κατοχύρωση του "RW" για μια σειρά μοντέλων 
Yamaha RW700 Explore - κατοχύρωση ονόματος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

18/8/2025

Η Yamaha φαίνεται πως προχωρά τα σχέδιά της για μια νέα σειρά μοτοσυκλετών έπειτα και από την κατοχύρωση του logo "RW700 Explore".

Το περασμένο καλοκαίρι η Yamaha είχε καταθέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση για κατοχύρωση μια σειρά από "κωδικούς" για χρήση σε δίτροχα ή τρίτροχα μοντέλα με κοινό χαρακτηριστικό τα γράμματα "RW". Συγκεκριμένα η εταιρεία των τριών διαπασών κατέθεσε πέρσι για κατοχύρωση τα ονόματα RW125, RW155, RW250, RW350 και RW700 αφήνοντας μπόλικο χώρο για υποθέσεις αναφορικά με την γκάμα των μοντέλων που θα ονομάζονται έτσι αφού στο σχετικό κείμενο υπήρχε αναφορά για χρήση αυτών των κωδικών "συγκεκριμένα σε μοτοσυκλέτες, σκούτερ, παπιά, τρίροδες μοτοσυκλέτες, τρίροδα σκούτερ και τρίροδα παπιά (!)" και εξαρτήματα και αξεσουάρ για όλα αυτά τα μοντέλα.

Φυσικά αυτή η κίνηση της Yamaha μόνο διαφωτιστική δεν είναι για το πού θα χρησιμοποιήσει τελικά το "WR" ως όνομα. Τα νούμερα πάντως δείχνουν ότι θα είναι μια ευρεία γκάμα με μοντέλα που θα φέρουν κινητήρες από 125 έως και 700 κ.εκ. και από ό,τι καταλαβαίνουμε δεν αποκλείεται να μην ανήκουν όλα στην ίδια κατηγορία. Δεν θα είναι δηλαδή όλα μοτοσυκλέτες αλλά θα έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά που θα τα ομαδοποιούν σε μία γκάμα. Αυτό βέβαια αν και εφόσον παρουσιαστούν μοντέλα σε όλους τους παραπάνω κυβισμούς, γιατί οι εταιρείες έχουν ως πρακτική να κατοχυρώνουν ονόματα που είναι ελαφρώς διαφορετικά μεταξύ τους, για χρήση στο μέλλον ή για να μην τα "κλέψει" κάποιος ανταγωνιστής τους.

Λίγο περισσότερο φως έρχεται να ρίξει το "RW700 Explore" το logo που κατοχύρωσε η ιαπωνική εταιρεία φέτος το καλοκαίρι, το οποίο δείχνει ότι το κορυφαίο από πλευράς κυβισμού μοντέλο της γκάμας -που υπάρχει αυτή τη στιγμή μόνο στα χαρτιά- θα έχει έντονη "διάθεση" για περιπέτεια και εξερεύνηση.

Ακόμη περισσότερο φως στις προθέσεις της Yamaha ρίχνει ίσως η ίδια η γκάμα της εταιρείας στην Ευρώπη. Μια ματιά είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι από αυτή λείπει μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να τοποθετηθεί ανάμεσα στο ασφάλτινο Tracer 7 και το Tenere 700 με εμπρός τροχό στις 19 ίντσες (με ακτίνες ή χυτό) και διαδρομές αναρτήσεων κάπου στη μέση. Από την γκάμα των Ιαπώνων χαρακτηριστική είναι και η απουσία crossover σκούτερ αλλά και on-off μοτοσυκλετών μικρομεσαίου κυβισμού. 

Τα crossover σκούτερ αποτελούν αυτή τη στιγμή τα μοντέλα που θέλουν όλοι, ενώ και οι μικρομεσαίου κυβισμού on-off/adventure έχουν πάρει τα πάνω τους για τα καλά με την κατηγορία να γνωρίζει εκ νέου δόξες χάρη και στους Κινέζουνς κατασκευαστές που έχουν κατακλύσει την αγορά.

Η Yamaha, όπως φαίνεται, δεν θέλει να αξιοποιήσει το όνομα Tenere σε κάποια μοτοσυκλέτα μικρότερου κυβισμού από την 700, ούτε να το βάλει σε μια on-off με χαμηλότερες δυνατότητες εκτός δρόμου από αυτή. Οπότε μια Yamaha RW700 Explore θα είχε νόημα αξιοποιώντας τον εν σειρά δικύλινδρο των 689 κ.εκ. Επίσης ένα μικρότερο on-off με φαίριγκ και το δικύλινδρο μοτέρ των 41,4 ίππων του MT-03 θα είχε επίσης νόημα για τη Yamaha. Το Explore το είδαμε και στη σχετική ομώνυμη έκδοση της Tenere με τις χαμηλότερες αναρτήσεις και την αυξημένη προστασία από τον αέρα και αυτή η έκδοση θα μπορούσε να είναι μια ακόμη ένδειξη για τις προθέσεις της Yamaha.

Λέτε να δούμε τελικά και τις δύο αυτές μοτοσυκλέτες να παρουσιάζονται τους επόμενους μήνες. Από τη στιγμή που γίνεται η αίτηση για κατοχύρωση του RW700 Explore ως logo και όχι ως όνομα -μιλάμε δηλαδή για γραφικά-, η Yamaha φαίνεται να είναι σε διαδικασία δημιουργίας διαφημιστικού υλικού. Αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη του μοντέλου έχει προχωρήσει σημαντικά -και με μεγάλη μυστικότητα- και η παρουσίασή του είναι θέμα μηνών και όχι ετών.