ΙΔΡΥΜΑ PIAGGIO-CORPORATE ART AWARDS (Δελτίο τύπου)

Το ΙΔΡΥΜΑ PIAGGIO κερδίζει το αναγνωρισμένου κύρους βραβείο
CORPORATE ART AWARDS για την «Καλύτερη Συμμετοχή στα Social Media»
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/11/2016

Το όνομα του πρώτου νικητή στα Corporate Art Awards έχει επιβεβαιωθεί. Τα βραβεία που αναγνωρίζουν και προωθούν την αριστεία σε συνεργασίες μεταξύ επιχειρηματικού και καλλιτεχνικού κόσμου σε διεθνές επίπεδο, πρόκειται να ανακοινωθούν στη Ρώμη στις 23 Νοεμβρίου, παρουσία του Υπουργού Franceschini, στο Υπουργείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων και Τουρισμού της Ιταλίας.

Το Ιδρυμα Piaggio κέρδισε το πρώτο βραβείο για την «Καλύτερη Συμμετοχή στα Social Media», λαμβάνοντας τις περισσότερες ψήφους με 935 «Like». Στη 2η θέση του βάθρου βρίσκεται το ίδρυμα Potatin και ακολουθείται από την ΙΚΕΑ.

Ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο η ιστοσελίδα www.pptart.net/participants φιλοξένησε την καμπάνια online ψηφοφορίας για το καλύτερο Πρότζεκτ Εταιρικής Τέχνης, με επιλογή από τις 80 συμμετέχουσες εταιρείες προερχόμενες από 22 χώρες. Κάθε εταιρεία μπορούσε να εμπλέξει τους δικούς της εργαζομένους όπως και φίλους σε Facebook και Twitter, καλώντας τους να εκφράσουν την εκτίμησή τους με ένα "Like" έως τις 10 Νοεμβρίου. Η πρωτοβουλία είχε ευρεία διεθνή ανταπόκριση, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 10.000 «Like».

Στα πλαίσια των πολιτιστικών θεματικών, το Ίδρυμα Piaggio φιλοξενεί προσωρινές εκθέσεις και παρουσιάσεις μεγάλων καλλιτεχνών του παρελθόντος, σύγχρονα και ανερχόμενα νέα ταλέντα, τους οποίους εμπλέκει επίσης σε εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά έργα. Το Ίδρυμα Piaggio, χάρη και σε αυτές τις συνεργασίες, με την πάροδο του χρόνου, έχει αποκτήσει μια πλούσια συλλογή από πίνακες ζωγραφικής, γλυπτά και εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων των πολυάριθμων οχημάτων που αποτελούν μέρος της ιστορίας της Piaggio, ερμηνευμένα και ζωγραφισμένα από καλλιτέχνες, το πιο γνωστό και διάσημο των οποίων είναι αναμφίβολα η Vespa που διακοσμήθηκε από τον Σαλβαδόρ Νταλί το 1962. Τα έργα αυτά εκτίθενται στο Μουσείο Piaggio, μαζί με τις συλλογές Vespa, Ape και Gilera, διαμορφώνοντας έναν αποφασιστικό δεσμό μεταξύ επιστήμης, τεχνολογίας, τέχνης και στυλ.

Ο Davide Zanolini, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας του Ομίλου Piaggio σχολίασε: «Το Ίδρυμα Piaggio αντιπροσωπεύει τις αξίες των εμπορικών μας σημάτων, για τα οποία όχι μόνο διατηρεί το ιστορικό αρχείο, αλλά εκφράζει επίσης και το δεσμό αγάπης  εκατομμυρίων ανθρώπων με αυτά και το πνεύμα που τα οδηγεί. Η αναγνώριση αυτή επιβραβεύει τις προσπάθειές μας και μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους.»

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού 2016 Corporate Art Awards απονέμεται σε μια εταιρεία που ήταν πάντα σύμβολο του ιταλικού σχεδιασμού στον κόσμο και η οποία  έχει αναπτύξει με την πάροδο του χρόνου ένα από τα πιο πλούσια και γοητευτικά εταιρικά μουσεία», δήλωσε ο Luca Desiata, Καθηγητής «Εταιρική Τέχνης» στο Luiss Business School και ιδρυτής της pptArt. «Τώρα η περιέργεια μεγαλώνει: ποιοι θα είναι οι επόμενοι νικητές; Η αναμονή έχει σχεδόν τελειώσει. Απομένουν ακόμα λίγες μέρες και στη συνέχεια, στις 23 Νοεμβρίου, θα γνωρίζουμε και τις υπόλοιπες εταιρείες που θα βρ

Η pptArt είναι ένας οργανισμός μέσων μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας που λειτουργεί αποκλειστικά με καλλιτέχνες. Διαθέτει μια πλατφόρμα crowdsourcing με  πάνω από 3.000 καλλιτέχνες από 72 διαφορετικές χώρες. Το 2015, διοργάνωσε την πρώτη έκθεση «Εταιρική Τέχνης» στο GNAM στη Ρώμη. Η pptArt λειτουργεί για σημαντικούς πελάτες σε θεσμικό και εταιρικό επίπεδο: FAO, United Nations for Expo 2015, American Express, Enel, etc.     http://www.pptart.net/participants

Το Ίδρυμα Piaggio είναι ένας μικτός δημόσιο-ιδιωτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που ιδρύθηκε το 1994 για την προώθηση συνεργειών μεταξύ εταιρείας, πολιτισμού και κοινωνίας. Η έδρα του βρίσκεται στην Pontedera, στον χώρο των παλαιών συνεργείων της Piaggio, που τώρα έχει επισταμένως αναστηλωθεί. Το Ίδρυμα διαχειρίζεται το Ιστορικό Αρχείο της Piaggio, ένα από τα πιο σημαντικά εταιρικά αρχεία στον κόσμο, και το Μουσείο Piaggio, το οποίο άνοιξε το 2000 και δέχεται πάνω από 50.000 επισκέπτες ετησίως. Ένα μεγάλο μέρος του εκθεσιακού χώρου είναι αφιερωμένο στην ιστορία της Vespa, ένα σύμβολο ιταλικού στυλ, για το οποίο το μουσείο διαθέτει την πιο σημαντική συλλογή που υπάρχει, με οχήματα εργοστασιακά και αγωνιστικά, όπως και αρκετά μοναδικά μοντέλα.

Yamaha: Κατοχύρωσε το "RW700 Explore" – Η "διάθεση" για εξερεύνηση δείχνει νέα on-off

Ένα χρόνο μετά την κατοχύρωση του "RW" για μια σειρά μοντέλων 
Yamaha RW700 Explore - κατοχύρωση ονόματος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

18/8/2025

Η Yamaha φαίνεται πως προχωρά τα σχέδιά της για μια νέα σειρά μοτοσυκλετών έπειτα και από την κατοχύρωση του logo "RW700 Explore".

Το περασμένο καλοκαίρι η Yamaha είχε καταθέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση για κατοχύρωση μια σειρά από "κωδικούς" για χρήση σε δίτροχα ή τρίτροχα μοντέλα με κοινό χαρακτηριστικό τα γράμματα "RW". Συγκεκριμένα η εταιρεία των τριών διαπασών κατέθεσε πέρσι για κατοχύρωση τα ονόματα RW125, RW155, RW250, RW350 και RW700 αφήνοντας μπόλικο χώρο για υποθέσεις αναφορικά με την γκάμα των μοντέλων που θα ονομάζονται έτσι αφού στο σχετικό κείμενο υπήρχε αναφορά για χρήση αυτών των κωδικών "συγκεκριμένα σε μοτοσυκλέτες, σκούτερ, παπιά, τρίροδες μοτοσυκλέτες, τρίροδα σκούτερ και τρίροδα παπιά (!)" και εξαρτήματα και αξεσουάρ για όλα αυτά τα μοντέλα.

Φυσικά αυτή η κίνηση της Yamaha μόνο διαφωτιστική δεν είναι για το πού θα χρησιμοποιήσει τελικά το "WR" ως όνομα. Τα νούμερα πάντως δείχνουν ότι θα είναι μια ευρεία γκάμα με μοντέλα που θα φέρουν κινητήρες από 125 έως και 700 κ.εκ. και από ό,τι καταλαβαίνουμε δεν αποκλείεται να μην ανήκουν όλα στην ίδια κατηγορία. Δεν θα είναι δηλαδή όλα μοτοσυκλέτες αλλά θα έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά που θα τα ομαδοποιούν σε μία γκάμα. Αυτό βέβαια αν και εφόσον παρουσιαστούν μοντέλα σε όλους τους παραπάνω κυβισμούς, γιατί οι εταιρείες έχουν ως πρακτική να κατοχυρώνουν ονόματα που είναι ελαφρώς διαφορετικά μεταξύ τους, για χρήση στο μέλλον ή για να μην τα "κλέψει" κάποιος ανταγωνιστής τους.

Λίγο περισσότερο φως έρχεται να ρίξει το "RW700 Explore" το logo που κατοχύρωσε η ιαπωνική εταιρεία φέτος το καλοκαίρι, το οποίο δείχνει ότι το κορυφαίο από πλευράς κυβισμού μοντέλο της γκάμας -που υπάρχει αυτή τη στιγμή μόνο στα χαρτιά- θα έχει έντονη "διάθεση" για περιπέτεια και εξερεύνηση.

Ακόμη περισσότερο φως στις προθέσεις της Yamaha ρίχνει ίσως η ίδια η γκάμα της εταιρείας στην Ευρώπη. Μια ματιά είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι από αυτή λείπει μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να τοποθετηθεί ανάμεσα στο ασφάλτινο Tracer 7 και το Tenere 700 με εμπρός τροχό στις 19 ίντσες (με ακτίνες ή χυτό) και διαδρομές αναρτήσεων κάπου στη μέση. Από την γκάμα των Ιαπώνων χαρακτηριστική είναι και η απουσία crossover σκούτερ αλλά και on-off μοτοσυκλετών μικρομεσαίου κυβισμού. 

Τα crossover σκούτερ αποτελούν αυτή τη στιγμή τα μοντέλα που θέλουν όλοι, ενώ και οι μικρομεσαίου κυβισμού on-off/adventure έχουν πάρει τα πάνω τους για τα καλά με την κατηγορία να γνωρίζει εκ νέου δόξες χάρη και στους Κινέζουνς κατασκευαστές που έχουν κατακλύσει την αγορά.

Η Yamaha, όπως φαίνεται, δεν θέλει να αξιοποιήσει το όνομα Tenere σε κάποια μοτοσυκλέτα μικρότερου κυβισμού από την 700, ούτε να το βάλει σε μια on-off με χαμηλότερες δυνατότητες εκτός δρόμου από αυτή. Οπότε μια Yamaha RW700 Explore θα είχε νόημα αξιοποιώντας τον εν σειρά δικύλινδρο των 689 κ.εκ. Επίσης ένα μικρότερο on-off με φαίριγκ και το δικύλινδρο μοτέρ των 41,4 ίππων του MT-03 θα είχε επίσης νόημα για τη Yamaha. Το Explore το είδαμε και στη σχετική ομώνυμη έκδοση της Tenere με τις χαμηλότερες αναρτήσεις και την αυξημένη προστασία από τον αέρα και αυτή η έκδοση θα μπορούσε να είναι μια ακόμη ένδειξη για τις προθέσεις της Yamaha.

Λέτε να δούμε τελικά και τις δύο αυτές μοτοσυκλέτες να παρουσιάζονται τους επόμενους μήνες. Από τη στιγμή που γίνεται η αίτηση για κατοχύρωση του RW700 Explore ως logo και όχι ως όνομα -μιλάμε δηλαδή για γραφικά-, η Yamaha φαίνεται να είναι σε διαδικασία δημιουργίας διαφημιστικού υλικού. Αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη του μοντέλου έχει προχωρήσει σημαντικά -και με μεγάλη μυστικότητα- και η παρουσίασή του είναι θέμα μηνών και όχι ετών.