Ημερίδες με θέμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο – Cyber bullying» διοργανώνει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σε συνεργασία με την Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Οι ημερίδες διεξάγονται ως εξής:
Ημερομηνίες Ημερίδων:
13/7 Κως
15/7 Μυτιλήνη
22/7 Ρέθυμνο
25/7 Ιωάννινα
27/7 Κεφαλλονιά
Πλέον, οι Έλληνες πολίτες, και ειδικότερα οι γονείς και τα παιδιά, θα μπορέσουν μέσα από τη διαδραστική συμμετοχή τους στις εν λόγω Ημερίδες, να ενημερωθούν τόσο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, όσο και για τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά τη πλοήγηση τους σε αυτό.
Στόχος των Ημερίδων είναι η ασφαλής διείσδυση του κοινού στις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα στο internet, που είναι μονόδρομος για όλες τις κοινωνίες!
Όπως προσέλθετε, για να ενημερωθείτε για θέματα που άπτονται της καθημερινότητάς:
• θετικά & παγίδες του διαδικτύου,
• facebook, msn, blogs, twitter, forums
• προστασία προσωπικών δεδομένων κ.λ.π
Στις Ημερίδες θα παρίσταται και ομάδα από εξειδικευμένους ψυχολόγους.
Για περισσότερες πληροφορίες: www.astynomia.gr
Honda Super Cub - Αλλαγή ονόματος για το επόμενο "50άρι" παπί
Ελαφρώς διαφορετικό όνομα αναμένεται να έχει το νέο "50άρι" στρογγυλοφάναρο παπί της Honda στην Ιαπωνία ώστε να διαχωρίζει τη θέση του από το ισχυρότερο μοντέλο.
Οι νέες προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύουν από τη νέα χρονιά στην αγορά της Ιαπωνίας θα σημάνουν το τέλος των πενηνταριών, λογικά για όλους τους κατασκευαστές και σίγουρα για τη Honda που σταματά την παραγωγή του Super Cub των 50 κ.εκ.
Οι Ιάπωνες θα δώσουν τέλος και σε άλλα μοντέλα τους με μοτέρ αυτής της χωρητικότητας καθώς η εξέλιξή τους για να πιάσουν τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων είναι οικονομικά ασύμφορη.
Ωστόσο, η δημοφιλής κατηγορία κυβισμού στην Ιαπωνία δεν θα εξαφανιστεί με τους κατασκευαστές να εφοδιάζουν τα μοντέλα της με μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ, έως 125 κ.εκ., τα οποία όμως θα περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ τους στους 5,4 ίππους.
Δεν αποκλείεται λοιπόν το Super Cub 50 να είναι επί της ουσίας ένα Super Cub 110 με περιορισμό στην ισχύ του, με το ιαπωνικό Young Machine να αναφέρει ότι η Honda έχει πραγματοποιήσει ήδη σχετικές δοκιμές. Για τα ιαπωνικά "μοτοποδήλατα" η νομοθεσία δεν υποχρεώνει τον κατασκευαστή να τοποθετήσει ABS και αυτό θα συγκρατήσει το κόστος σε παρόμοιο επίπεδο, κάτι που αναμένεται να κάνουν και οι ακτινωτές ζάντες με τα ατσάλινα στεφάνια στη θέση των χυτών αλουμινίου του Super Cub 110.
Παράλληλα, η Hondao κατέθεσε προς κατοχύρωση και τρία νέα ονόματα. Εδώ μην περιμένετε μεγάλες αλλαγές αφού το όνομα για το παπί που θα ανήκει στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων θα είναι Cub Lite σύμφωνα με τις πατέντες, ενώ το συνθετικό "Lite" θα προστεθεί και στο σκούτερ Dio, το οποίο στην Ευρώπη έρχεται ως Vision.
Τέλος και η επαγγελματική έκδοση Super Cub 50 Pro θα αποκτήσει το ίδιο συνθετικό στο όνομά της, ενώ το ιαπωνικό περιοδικό αναφέρει ότι η Honda δεν αποκλείεται να δώσει κάποια από τα νέα "50άρια" μοντέλα της και σε άλλους κατασκευαστές ώστε να τα πωλούν με το δικό τους όνομα.