Indian FTR 1200

Με σάρκα και οστά!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/9/2018

Λίγες μέρες πριν την επίσημη εμφάνιση του πολυαναμενόμενου flat track μοντέλου της Indian που θα γίνει τη 1η Οκτωβρίου, το εργοστάσιο ανέβασε ένα teaser video για να αυξήσει την προσμονή. Στο video των 20 δευτερολέπτων βλέπουμε πλάνα από την οπτική του αναβάτη κάνοντας burn out με το FTR 1200, χωρίς όμως να αποκαλύπτονται πολλές λεπτομέρειες. Με μια πιο προσεκτική ματιά μπορούμε να αποκρυπτογραφήσουμε ορισμένες λεπτομέρειες. Τα όργανα, ως γνωστόν και από τα έγγραφα της πατέντας, αποτελούνται από μια TFT οθόνη, ενώ πάνω τους δεσπόζει και η ένδειξη του ABS. Να πούμε σε αυτό το σημείο πως στην Αμερική μέχρι πρότινος, το ABS δεν ήταν υποχρεωτικό και υπήρχε σαν επιλογή στον προαιρετικό εξοπλισμό όπως συνέβαινε παλιότερα και στην Ευρώπη. Όμως πριν από λίγο διάστημα, η εθνική επιτροπή μεταφορών (το αντίστοιχο υπουργείο μεταφορών στην Αμερική) αποφάσισε πως το ABS θα είναι υποχρεωτικό στις μοτοσυκλέτες της αμερικάνικης αγοράς, χωρίς όμως να ορίζει πότε θα μπει σε ισχύ η τροπολογίαΣυνεπώς η ένδειξη δεν προμηνύει απαραίτητα τον ερχομό του στην Ευρωπαϊκή αγορά -τον καθιστά όμως πιο εύκολο-, παρόλο που η έλευση του θεωρείται σχεδόν σίγουρη.  

Ακόμη, οι πληροφορίες που λαμβάνουμε από την οθόνη δείχνουν πως το στροφόμετρο είναι στο κέντρο της και οι σχέσεις βρίσκονται μέσα στο κύκλο που σχηματίζει. Στο αριστερό γκριπ παρατηρείται η ύπαρξη του cruise control και ενός joystick που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να περιηγηθεί μέσα στο μενού των ρυθμίσεων, όπου από εκεί πιθανότατα να μπορεί να αλλάξει την εμφάνιση τους, όπως συμβαίνει σε διάφορα μοντέλα σαν το Street triple RS της Triumph. Ο διακόπτης βρίσκεται πάνω στο ρεζερβουάρ με το όμορφο, γυαλιστερό μαύρο χρώμα του, με τη μονοχρωμία να σπάει από το χρωμιομένο πλαίσιο που περικλείει το λογότυπο του μοντέλου ακριβώς πίσω του. Σε λιγότερο από τέσσερις μέρες είναι η επίσημη παρουσίασή του και εκεί θα γνωστοποιηθούν όλες οι λεπτομέρειες του FTR 1200 της Indian. Μέχρι τότε ας απολαύσουμε το burn out.

Αττική: Δύο σοβαρά τροχαία με μοτοσυκλέτες μέσα σε λίγες ώρες

Το ένα μάλιστα ήταν και θανατηφόρο
ekav
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/6/2026

Δύο τροχαία συνέβησαν χτες στην Αττική μέσα σε λίγες ώρες. Το ένα συνέβη σε παράδρομο της Λεωφόρου Κηφισού και είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατο 46χρονου αναβάτη, ενώ το δεύτερο συνέβη στο Ίλιον και δύο νεαροί είναι σε σοβαρή κατάσταση.

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε χτες το βράδυ σε παράδρομο της Λεωφόρου Κηφισού, στο ύψος του Αιγάλεω, όταν 46χρονος αναβάτης, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε πρώτα σε κολώνα σήμανσης και έπειτα σε μεταλλικά κιγκλιδώματα.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου οι διασώστες διαπίστωσαν τον θάνατο του άτυχου αναβάτη. Διενεργείται προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος.

Ένα δεύτερο τροχαίο συνέβη χτες το απόγευμα στο Ίλιον, όταν μια 48χρονη οδηγός αυτοκινήτου επιχείρησε προσπέραση, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με άλλο διερχόμενο όχημα, το οποίο όμως εξετράπη της πορείας του και έπεσε πάνω σε μοτοσυκλέτα που επέβαιναν δύο νεαροί, ηλικίας 22 και 24 ετών.

Οι δύο νεαροί τραυματίστηκαν σοβαρά και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Αττικόν, όπου νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση, δίνοντας μάχη για τη ζωή τους.