Indian Riders Fest 2023 - Με προσέλευση-ρεκόρ η συνάντηση των φαν της Indian στην Τσεχία

Πάνω από 3.000 κόσμου, και με παρουσία του νικητή του King of the Baggers 2022, Tyler O’ Hara
Indian Rider Fest 2023
Από το

motomag

30/6/2023

Από τις 9-11 Ιουνίου 2023 η πόλη České Budějovice (Budweis) της Τσεχίας γέμισε με μοτοσυκλέτες Indian, με αφορμή την τρίτη ετήσια συνάντηση ιδιοκτητών Indian, το Indian Riders Fest.

Η μεγαλύτερη γιορτή ιδιοκτητών Indian που έλαβε χώρα στο Budweis της Τσεχίας, κατάφερε να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ συμμετοχών, φτάνοντας τις 3.000 που προέρχονταν από 39 διαφορετικές χώρες από όλο τον κόσμο. Παρά το γεγονός ότι το IRF είναι ανοιχτό για όλους τους μοτοσυκλετιστές, και όχι μόνο για τους αναβάτες Indian, οι 1.350 φετινές συμμετοχές ήταν με Indian, ξεπερνώντας τον περσινό αριθμό των 1.200.

Το πιο σημαντικό κομμάτι της διοργάνωσης ήταν η βόλτα-παρέλαση που έλαβε χώρα στην πόλη το απόγευμα του Σαββάτου, όπου συμμετείχαν 1.500 μοτοσυκλέτες. Στην κεφαλή της μοτοπορείας βρέθηκε ο Tyler OHara, ο οποίος πέρυσι κατέκτησε των τίτλο του King of the Baggers του MotoAmerica.

Το βράδυ της ίδιας μέρας, οι Jeremy McWilliams και Tyler OHara, αγωνιζόμενοι με FTR και Challenger αντίστοιχα, μαζί με τον Αντιπρόεδρο της Indian Grant Bester και τον Αντιπρόεδρο Αγωνιστικού τμήματος, Τεχνολογίας και Υπηρεσιών, Gary Gray, μαζεύτηκαν στην σκηνή για να παραδώσουν στον τυχερό της κλήρωσης το βραβείο του, μία Indian Challenger.

Indian Rider Fest 2023

Εκτός από την παρέλαση, που αποτέλεσε το κεντρικό θέμα του IRF23, στο περίπτερο της Indian υπήρχε το περιορισμένης παραγωγής Challenger RR με το νούμερο 3 από τα 29 που θα κατασκευαστούν συνολικά. Δίπλα του υπήρχε ένα κομμάτι του κινητήρα PowerPlus, δίνοντας στους παρευρισκόμενους την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τόσο το πρώτο μοντέλο για πίστα της αμερικάνικης εταιρείας, όσο και τον κινητήρα που χρησιμοποιεί.

Indian Rider Fest 2023

Μέσα στα πλαίσια της εορταστικής συγκέντρωσης, μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας της Indian στην πόλη, διοργανώθηκε το Budweiser Custom Indian Motorcycle Show, όπου 32 custom μοτοσυκλέτες διαγωνίστηκαν σε εφτά κατηγορίες (Best in Show, Indian Scout, Indian Chief/Non-Fairing, Indian Bagger, Indian Vintage, Indian FTR/Sportsbike, Indian Best Killer Look). Εδώ να τονίσουμε ότι αυτό είναι και το μοναδικό show custom μοτοσυκλετών που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά σε μοτοσυκλέτες της Indian.

Indian Rider Fest 2023

Οι παρευρισκόμενοι στο IRF23 είχαν ακόμη την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον Γύρο του Θανάτου, παραστάσεις ροντέο και ζωντανές συναυλίες. Τέλος το φορτηγό Indian Motorcycle Show και το κατάστημα ένδυσης της αμερικανικής εταιρείας, διοργάνωσε test rides, για να δοκιμάσουν όσοι ήθελαν τα τελευταία μοντέλα της Indian.

Το ραντεβού του IRF για την επόμενη χρονιά, έχει οριστεί το σαββατοκύριακο 14-16 Ιουνίου 2024 και θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι το επιθυμούν, ανεξάρτητα από την μοτοσυκλέτα που οδηγούν.

Ετικέτες

Fabio Wibmer - Από το ποδήλατο στη σέλα της ΚΤΜ RC16! [VIDEO]

Με τη βοήθεια του Dani Pedrosa όχι μόνο δεν... τσακίστηκε, αλλά τα πήγε και πολύ καλά!
Fabio Wibmer MotoGP challenge 2024
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

19/7/2024

Ο αστέρας του ποδηλατικού freestyle Fabio Wibmer δεν καταλαβαίνει από προκλήσεις και το αποδεικνύει οδηγώντας την εργοστασιακή RC16 MotoGP μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ και κάνοντας μάλιστα και αξιοπρεπέστατο χρόνο για το αρχάριο επίπεδό του!

Τα απίστευτα ακροβατικά που μπορεί να εκτελέσει ο Fabio Wibmer με το ποδήλατό του είναι μόνο ένας από τους λόγους για να θαυμάζει κανείς τον Αυστριακό. Ο 29χρονος αναβάτης είναι γνήσιος λάτρης των δύο τροχών και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα στραβά και ανάποδα στη ζωή του αλλά και τον τρόπο που εκφράζει την αγάπη του για τη μοτοσυκλέτα.

Με περισσότερους από 7,8 εκατ. ακόλουθους στο κανάλι του στο Youtube ο ατρόμητος Wibmer δεν το βάζει κάτω ποτέ και αυτό το απέδειξε έπειτα και από τα δύο πολύ σοβαρά ατυχήματα που είχε, με το δεύτερο μάλιστα να έρχεται σχεδόν άμεσα από την πολύμηνη αποκατάσταση για το πρώτο, όπου ο Αυστριακός τραυματίστηκε σε προπόνηση MX και έκανε να περπατήσει τέσσερεις μήνες.

Fabio Wibmer MotoGP challenge

Ο Wibmer έχει επιστρέψει εδώ και περισσότερο από έναν χρόνο στη δράση κάνοντας συγκλονιστικά ακροβατικά με το ποδήλατό του ενώ δεν λέει ποτέ όχι σε κάθε είδους πρόκληση που περιλαμβάνει δύο τροχούς -έτσι έκανε και με εκείνη της ΚΤΜ.

Για να επιτρέψουν οι άνθρωποι της ΚΤΜ στον Wibmer να ανέβει στη σέλα της RC16 των 280+ ίππων και 360+ χλμ./ώρα, και μάλιστα στην πολύ γρήγορη πίστα Red Bull Ring, τον πέρασαν από ολοκληρωμένη εκπαίδευση ξεκινώντας τον από mini bike και "οδηγώντας" τον προοδευτικά σε ολοένα και ισχυρότερες και ταχύτερες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, συγκεκριμένα στη μοτοσυκλέτα των Αυστριακών στη Moto2 κατηγορία και κατόπιν στην RC 8C.

Ένας νέος, πρωτόγνωρος, ασφάλτινος και πισταδόρικος κόσμος ανοίγεται για τον Wibmer, ο οποίος προέρχεται από μια 10ετία αγωνιστικής εμπειρίας στο MX και τα βρίσκει όλα παράξενα. Έχει όμως μαζί του τους σωστούς εκπαιδευτές, αρχικά τον August "Gustl" Auinger επίσης Αυστριακό και παλιό αγωνιζόμενο στα GP125 και GP250 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που έχει πλέον επιβλέπων ρόλο στο Red Bull MotoGP Rookies Cup.

Ξεκινώντας από το mini bike ο Wibmer έκλεισε την πρώτη ημέρα της εκπαίδευσής του με το RC 8C, μένοντας εντυπωσιασμένος από τα επίπεδα πρόσφυσης, από το πλάτος της πίστας αλλά και από το πόσο μακριά πρέπει να κοιτάζει. 

Η δεύτερη μέρα για τον Wibmer ξεκίνησε με εκπαιδευτή τον Dani Pedrosa και τη Moto2 μοτοσυκλέτα της KTM πριν από το μεγάλο βήμα στην εργοστασιακή RC16, με τον Pedrosa σε ρόλο πλοηγού-εκπαιδευτή με ένα 1390 Duke -εξαιρετικά άνετος ο Ισπανός ακολουθώντας τον μαθητή του, καβάλα στην hyper-naked της KTM, αποδεικνύοντας ξανά τη διαφορετική "πάστα" των αναβατών MotoGP.

Τελικά ο Wibmer δεν έμεινε απλά ζωντανός πάνω στη σέλα της πανίσχυρης εργοστασιακής ΚΤΜ αλλά κατάφερε να κατέβει και πολύ κάτω από τα δύο λεπτά στον καλύτερο γύρο του, συγκεκριμένα στο 1:53, με τον Pedrosa να μένει εντυπωσιασμένος από την τεχνική του κατάρτιση.

Φυσικά ο Wibmer δεν απείλησε το ρεκόρ πίστας για MotoGP μοτοσυκλέτα που κατέχει ο Marco Bezzecchi από το 2023 με 1:28.533, ωστόσο το ευχαριστήθηκε με την ψυχή του, τα πήγε εξαιρετικά μέσα σε μόλις δύο ημέρες οδήγησης και απεδείχθη ο πιο καλός ο μαθητής, έχοντας και εξαιρετικό δάσκαλο, τον Dani.