ΗΠΑ: Αστυνομικοί εγκλωβίζουν ομάδα μοτοσυκλετιστών [video]

«Η Βοστώνη δεν είναι Βαλτιμόρη»..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2018

Δύο χρόνια μετά από παρόμοια παγίδα της αστυνομίας, έπειτα από συντονισμένη επιχείρηση διαφορετικών αστυνομικών ομάδων, το περασμένο Σαββατοκύριακο η Βοστώνη έζησε άλλο ένα θεαματικό «μποξάρισμα» στον αυτοκινητόδρομο Ι-93 που κατέληξε viral αυτή την φορά, μέσα από video που δείχνει την προσπάθεια των εγκλωβισμένων αναβατών να υπερπηδήσουν το στηθαίο και να βγουν στο άλλο ρεύμα.

Για να οδηγηθούμε σε αυτό το σημείο δεν υπήρξε κάποιο ατύχημα, ή περιστατικό βίας από την πλευρά των αναβατών εκείνη την ημέρα ή τις προηγούμενες, πέρα από μία αντίστοιχη πορεία την περασμένη Παρασκευή.

Η αιτία, όπως την περιγράφει στην bostonherald ο δημοτικός σύμβουλος Tim McCarthy, είναι πως καιρό τώρα δεν σέβονται οι μοτοσυκλετιστές τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, τρομάζοντας τον κόσμο όταν οδηγούν ανάμεσά τους κι ακόμα χειρότερα, όταν σηκώνουν σούζες ή οδηγούν όρθιοι στην σέλα, κάνοντας επίδειξη. Αυτές είναι συμπεριφορές που μπορεί να οδηγήσουν σε τραυματισμό είτε δικό τους είτε κάποιου άλλου, και πρέπει να σταματήσουν - τόνισε χαρακτηριστικά!

Παράλληλα η συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσυκλετών αυτών των ομάδων κυκλοφορούν παράνομα στους δρόμους, καθώς πρόκειται για Motocross και τα τελευταία τρία χρόνια έχουν κατασχέσει περισσότερες από τριακόσιες.

Η ομάδα αυτή ήταν η μεγαλύτερη που βγήκε στους δρόμους της Βοστώνης, το τελευταίο διάστημα και σίγουρα συνδέεται με εκείνη που συνέλαβαν δύο χρόνια πριν.

Χθες δικάστηκε ο 28χρονος Aderito Monteiro, (φωτό) ένας από τους 7 που συνελήφθησαν στο παραπάνω video και ο μοναδικός που πυροβολήθηκε από αστυνομικό, όταν άρχισε να κάνει burnout με ένα ATV ορμώντας προς την κατεύθυνση των αστυνομικών.

Ο Monteiro δήλωσε αθώος και οδηγήθηκε στην φυλακή για να δικαστεί με εγγύηση δύο χιλιάδων δολαρίων. Παρά την εντυπωσιακή προετοιμασία της αστυνομίας, παγιδεύοντας από πολλές πλευρές τους μοτοσυκλετιστές, δεκάδες κατάφεραν να ξεφύγουν, πέντε διέφυγαν πεζοί αφήνοντας τις μοτοσυκλέτες τους κι επτά τελικά συνελήφθησαν.

Η ομάδα αυτή της Βοστώνης, θέλησε να μιμηθεί –όπως τόσοι και τόσοι ακόμα- τους 12 O'clock Boys της Βαλτιμόρης, που πλέον δεν διώκονται από την αστυνομία, έχουν φανατικό κοινό ανά τον κόσμο κι ένα σταθερό εισόδημα από την πώληση επώνυμων προϊόντων που φέρουν την υπογραφή τους, σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρίες, όπως η NIKE.

 

φωτό: Nicolaus Czarneckibostonherald.com

Davide Tardozzi: "Η απουσία του Valentino Rossi είναι πρόβλημα για τo MotoGP στην Ιταλία"

Σημαντική θεωρεί την αποχώρηση του Rossi και τη μετάβαση στη συνδρομητική τηλεόραση ο διευθυντής της Ducati
Tardozzi
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/5/2026

Ο Davide Tardozzi μίλησε για τη μείωμένη απήχηση των MotoGP στην Ιταλία τα τελευταία χρόνια, τονίζοντας πως η αποχώρηση του Valentino Rossi από την ενεργό δράση άφησε ένα τεράστιο κενό στο πρωτάθλημα, την ώρα που η μετάβαση στις συνδρομητικές πλατφόρμες δυσκολεύει ακόμη περισσότερο την προσέγγιση νέου κοινού.

Παρά την περίοδο ανάπτυξης που διανύουν τα MotoGP υπό τη νέα ιδιοκτησία της Liberty Media, με αυξανόμενη προσέλευση θεατών και διευρυμένο ημερολόγιο αγώνων, ο Davide Tardozzi θεωρεί ότι η Ιταλία έχει χάσει σημαντικό έδαφος τα τελευταία χρόνια.

"Χάσαμε μερίδιο αγοράς στην Ιταλία τα τελευταία χρόνια," δήλωσε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ducati. "Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλες χώρες. Το γεγονός ότι δεν έχουμε πλέον τον Valentino Rossi είναι πρόβλημα."

Rossi

Ο Tardozzi εξήγησε πως ο Rossi ξεπερνούσε τα όρια του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας εξελιχθεί σε πραγματικό λαϊκό ήρωα: "Ο Valentino Rossi ήταν σταρ, ακόμη και ήρωας για τις γιαγιάδες. Εκείνος έκανε τον κόσμο να παρακολουθεί MotoGP."

Παρότι αναγνώρισε ότι ο Francesco Bagnaia έχει αποκτήσει πλέον ισχυρή αναγνωρισιμότητα στην Ιταλία, ενώ Ducati και Aprilia συμβάλλουν σημαντικά στην προώθηση του αθλήματος χάρη στις επιτυχίες τους, ο Ιταλός παράγοντας στάθηκε ιδιαίτερα και στο θέμα της τηλεοπτικής κάλυψης.

Tardozzi

"Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι η συνδρομητική τηλεόραση δεν βοηθά," σχολίασε. "Από την άλλη όμως, αυτός ο κόσμος πρέπει να επιβιώσει και τα συνδρομητικά κανάλια πληρώνουν πολλά χρήματα, οπότε οι διοργανωτές κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση."

Ο ίδιος παραδέχθηκε πως δύσκολα μπορεί πλέον να αντιστραφεί η κατάσταση: "Δεν ξέρω πώς θα κινηθούν οι νέοι ιδιοκτήτες και ποιο θα είναι το πλάνο προώθησης του πρωταθλήματος. Πιστεύω όμως ότι η εποχή της συνδρομητικής τηλεόρασης δεν μπορεί να γυρίσει πίσω."

Media

Παρά τις δυσκολίες, τα στοιχεία δείχνουν ότι το ενδιαφέρον του κοινού στην Ιταλία έχει αρχίσει ξανά να αυξάνεται. Το Mugello είχε συγκεντρώσει μόλις 74.000 θεατές συνολικά το αγωνιστικό τριήμερο του 2022, όμως το 2025 ο αριθμός αυτός εκτοξεύθηκε στους 166.074, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη προσέλευση των τελευταίων είκοσι ετών. Αντίστοιχη άνοδο παρουσίασε και το Misano, όπου πέρυσι βρέθηκαν περίπου 174.000 θεατές.

Ο Tardozzi συνέκρινε επίσης την κατάσταση με τη Formula 1 υπό τη Liberty Media, εκφράζοντας τον προβληματισμό του για τη διαφορά εμπορικής δυναμικής ανάμεσα στα δύο πρωταθλήματα.

Media

"Εντυπωσιάζομαι όταν βλέπω τις τιμές των εισιτηρίων στη Formula 1 και παρ’ όλα αυτά οι εξέδρες να είναι γεμάτες ήδη από το πρωί της Παρασκευής," ανέφερε. "Αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι μήπως κάνουμε κάπου λάθος."

Παράλληλα όμως, υπογράμμισε ότι τα MotoGP δεν μπορούν να ακολουθήσουν ακριβώς το ίδιο μοντέλο ανάπτυξης: "Τo MotoGP δεν μπορεί απλώς να πηγαίνει σε μέρη όπως το Las Vegas, το Dubai ή το Monte Carlo. Εδώ τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και πρέπει να δίνουμε πολύ μεγαλύτερη σημασία στην ασφάλεια. Αυτό αλλάζει τα πάντα."