Ivan Cervantes και Triumph Tiger 1200 GT Explorer: Ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη διανυθείσα απόσταση σε 24 ώρες - Video

4.012 χιλιόμετρα, 317 γύροι στο Nardo, 167.79 χλμ./ώρα μέση ωριαία ταχύτητα, 520 λίτρα βενζίνης
Ivan Cervantes and Triumph Guinnes Record
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/6/2023

Ο Ivan Cervantes, 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro και πρεσβευτής της Triumph, σημείωσε ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη διανυθείσα απόσταση σε 24 ώρες με μοτοσυκλέτα, διανύοντας 4.012,53 χιλιόμετρα σε 24 ώρες στην οβάλ πίστα του Nardo, με την Triumph Tiger 1200 GT Explorer.

Θυμίζουμε πως ο Ισπανός πρωταθλητής του Enduro ο οποίος από τον Ιούλιο του 2021 αποτελεί έναν εκ των Παγκόσμιων Πρεσβευτών της Triumph έχει αναλάβει την εξέλιξη των εκτός δρόμου μοντέλων της βρετανικής εταιρείας. Ταυτόχρονα ο ίδιος αγωνίζεται σε αγώνες Rally Raid με την Triumph Tiger Rally Pro, πετυχαίνοντας νίκες σε αγώνες όπως το Baja Aragón, το 1000 Dunas Raid και τον αγώνα Basella Maxi-Trail Race.

Ωστόσο αυτή τη φορά το έργο που του ανατέθηκε ήταν διαφορετικό και… ασφάλτινο. Ο Ισπανός με την Triumph έβαλαν ως στόχο να σημειώσουν νέο ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη απόσταση που έχει διανύσει ποτέ μοτοσυκλέτα σε 24 ώρες. Όπλο του Cervantes στο δρόμο προς το ρεκόρ ήταν μια Tiger 1200 GT Explorer του 2023. Για να προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα ο Ισπανός επιστράτευσε την αγωνιστική του Tiger 1200 Rally Pro, αλλά και τον καθηγητή Andrew Bagshaw στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ ώστε να σχεδιάσουν προσεκτικά τη στρατηγική διατροφής και ύπνου.

Ivan Cervantes, Triumph

Στις 30 Απριλίου του 2023, ο Cervantes βρέθηκε με την Triumph Tiger 1200 GT Explorer στο κέντρο δοκιμών του Nardo της Ιταλίας, που ιδρύθηκε το 1975 και ανήκει στην Porsche από το 2012, ώστε να καταρρίψει το ρεκόρ των 3.406,17 χιλιομέτρων που κρατούσε ο Αμερικανός Carl Reese από τις 26 Φεβρουαρίου 2017.

Nardo

Κι ο Ισπανός τα κατάφερε! Διανύοντας 317 γύρους κινούμενος με ταχύτητες άνω των 200 χλμ./ώρα διέλυσε το ρεκόρ των 24 ωρών, ξεπερνώντας το κατά... 600 χιλιόμετρα. Το ρεκόρ παρακολούθησε και επιβεβαίωσε κριτής του GUINNESS WORLD RECORDS με την τελική επιβεβαιωμένη απόσταση να φτάνει τα 4.012,53 χιλιόμετρα, απόσταση που ισοδυναμεί με ταξίδι από το Λονδίνο στη Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας στην Αίγυπτο μέσα σε 24 ώρες!

Ivan Cervantes, Triumph

Η Triumph Tiger 1200 GT Explorer που χρησιμοποιήθηκε για το ρεκόρ επιλέχθηκε τυχαία από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Triumph στο Hinckley του Ηνωμένου Βασιλείου. Δεν υπήρξαν τροποποιήσεις πάνω της, εκτός από την ολοκλήρωση του πρώτου σέρβις πριν από την προσπάθεια. Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 30 λίτρων και η προστασία από τον άνεμο βοήθησαν τον Ισπανό ώστε να συνεχίσει να οδηγεί χωρίς διακοπή, ενώ οι θερμαινόμενες χειρολαβές και η θερμαινόμενη σέλα παρείχαν πρόσθετη άνεση κατά τις κρύες πρωινές ώρες και τις απροσδόκητες βροχοπτώσεις.

Ivan Cervantes, Triumph

Μετά την επίτευξη του ρεκόρ ο Iván Cervantes δήλωσε: "Η Tiger 1200 GT Explorer ήταν η τέλεια μοτοσυκλέτα για αυτή την προσπάθεια. Είναι πολύ άνετη στην οδήγηση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σίγουρα, το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν ο καιρός, επειδή κάποια στιγμή είχαμε βροχή, αλλά αυτή η μοτοσυκλέτα έχει πολύ μεγάλη ζελατίνα και εξαιρετική προστασία, γεγονός που με βοήθησε πολύ. Δεν είναι εύκολο να οδηγείς για 24 ώρες στη σειρά, αλλά, τελικά, το ρεκόρ είναι δικό μου με αυτή την καταπληκτική μοτοσυκλέτα!”

Ivan Cervantes, Triumph

O Nick Bloor, Διευθύνων Σύμβουλος της Triumph Motorcycles με τη σειρά του ανέφερε τα εξής: Το επίτευγμα του Ivan να κατακτήσει το συγκεκριμένο ρεκόρ Γκίνες με την Tiger 1200 είναι απλά απίστευτο! Η αποφασιστικότητα και η επιμονή του τον οδήγησαν όχι μόνο να καταρρίψει το υπάρχον ρεκόρ, αλλά και να προσθέσει σχεδόν 20% στην απόσταση που διένυσε σε 24 ώρες. Μια εξαιρετική προσπάθεια, την οποία όλοι στην Triumph είναι περήφανοι που την υποστήριξαν".

Ετικέτες

MotoGP Βαλένθια, FP1: Jack Miller και Yamaha στη κορυφή

Αναμενόμενες "εκπλήξεις" στα ελεύθερα λόγω επιλογών στα ελαστικά
Jack Miller Valencia FP1 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/11/2025

Ο Jack Miller ήταν ο αναβάτης που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, βάζοντας στο τέλος ένα φρέσκο ζευγάρι ελαστικών.

Οι αναβάτες που είναι συνήθως πιο αργοί άλλαξαν τα ελαστικά τους με φρέσκα ελαστικά και οι ταχύτεροι κράτησαν αυτά που χρησιμοποιούσαν από την αρχή και αυτός ήταν ο λόγος που ο Miller βρέθηκε στην κορυφή του session με χρόνο 1:30,382 που πέτυχε προς το τέλος του, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα των ελεύθερων δοκιμαστικών -μέχρι περίπου τα μισά- ταχύτερος όλων ήταν ο Alex Marquez που έκανε τελικά τον 6ο χρόνο, κρατώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο χρόνος του Miller ήταν μακριά από το απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Βαλένθια που πέτυχε το 2023 ο Maverick Vinales (1:28,931), ο οποίος επέστρεψε στη δράση μετά τον τραυματισμό του για βρεθεί στη 19η θέση. Το ρεκόρ του Ισπανού δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ ακόμη.

Ο Αυστραλός της Prima Pramac Yamaha Team ήταν 3,2 δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro (Honda HRC Test Team) για να συμπληρώσει αυτή την μοναδική για φέτος τριάδα σε FP1.

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έφερε μία ακόμη Aprilia στις πρώτες θέσεις με τον Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να κλείνει την πρώτη πεντάδα -ούτε αυτός άλλαξε ελαστικά.

Η V4 Yamaha YZR-M1 του Augusto Fernandez (Yamaha Factory Racing Team) ήταν 10η, ίσως στην πιο ελπιδοφόρα εμφάνισή της μέχρι τώρα, με το session βέβαια να μην έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα για τον λόγο που σας αναφέραμε και αυτό φαίνεται και από τον χρόνο του Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) που βρέθηκε 14ος, ενώ στη 18η θέση βρέθηκε ο Marco Bezzecchi. 

Ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) είχε τον 21ο χρόνο και ήταν 2,5 δέκατα πιο γρήγορος από τον Nicolo Bulega που ζει το όνειρό του με την ευκαιρία που του έχει δοθεί -ήταν και ο μόνος που δοκίμασε σκληρό εμπρός ελαστικό-, ενώ 24ος και τελευταίος, 1,541 δλ. από την κορυφή, ήταν ο Jorge Martin επίσης στην επιστροφή του στη δράση.
 

 

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Jack MILLER

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'30.382

2

Ai OGURA

Trackhouse MotoGP Team

1'30.705

3

Aleix ESPARGARO

Honda HRC Test Team

1'30.707

4

Raul FERNANDEZ

Trackhouse MotoGP Team

1'30.800

5

Franco MORBIDELLI

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'30.860

6

Alex MARQUEZ

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'30.884

7

Joan MIR

Honda HRC Castrol

1'30.926

8

Pedro ACOSTA

Red Bull KTM Factory Racing

1'30.998

9

Fabio DI GIANNANTONIO

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'31.033

10

Augusto FERNANDEZ

Yamaha Factory Racing Team

1'31.035

11

Fermin ALDEGUER

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'31.113

12

Luca MARINI

Honda HRC Castrol

1'31.146

13

Johann ZARCO

CASTROL Honda LCR

1'31.171

14

Fabio QUARTARARO

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.204

15

Alex RINS

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.301

16

Brad BINDER

Red Bull KTM Factory Racing

1'31.319

17

Enea BASTIANINI

Red Bull KTM Tech3

1'31.326

18

Marco BEZZECCHI

Aprilia Racing

1'31.364

19

Maverick VIÑALES

Red Bull KTM Tech3

1'31.430

20

Somkiat CHANTRA

IDEMITSU Honda LCR

1'31.454

21

Francesco BAGNAIA

Ducati Lenovo Team

1'31.528

22

Miguel OLIVEIRA

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'31.715

23

Nicolo BULEGA

Ducati Lenovo Team

1'31.766

24

Jorge MARTIN

Aprilia Racing

1'31.923