Και το Piaggio Group στην EICMA

Πληθαίνουν οι παρουσίες!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/9/2021

Μετά την Triumph, έρχεται άλλη μία ευρωπαϊκή εταιρεία να επιβεβαιώσει την συμμετοχή της στην φετινή EICMA στο Μιλάνο. Πιο συγκεκριμένα, ο όμιλος Piaggio θα είναι παρών με όλες τις εταιρείες που διαθέτει, όπως οι Aprilia, Vespa, Moto Guzzi και φυσικά η Piaggio. Ο Όμιλος ιδρύθηκε το 1884 και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Paolo Magri, CEO της EICMA S.p.A., δήλωσε πως η επιβεβαίωση του Piaggio Group για την συμμετοχή του, δεν αποτελεί μια επικύρωση του σπουδαίου ρόλου που παίζει η EICMA, αλλά υπογραμμίζει και το πόσο επίκαιρη είναι η Έκθεση, μαζί με την υπερηφάνεια της ιταλική προέλευσης.

 

Valentino Rossi: Τελειώνει το βιβλίο του και ξεκινά σειρά ντοκιμαντέρ για τη ζωή του

Προσωρινή παύση στην καριέρα του στο FIA World Endurance Championship - Για να ολοκληρώσει την τηλεοπτική σειρά
Rossi
Από τον

Παύλο Καρατζά

12/12/2025

Ο Valentino Rossi ήταν καλεσμένος σε Ιταλική, όπου και ανακοίνωσε πως το βιβλίο που ετοιμάζει για τη ζωή του βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση και μετά θα ξεκινήσει και δική του σειρά ντοκιμαντέρ.

Ο Ιταλός αναβάτης αποκάλυψε πως αυτή την περίοδο γράφει την αυτοβιογραφία του και μάλιστα είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του, ενώ στην είπε πως έπειτα θέλει να βγει στις οθόνες και ντοκιμαντέρ για την ζωή του.

Η είδηση αυτή έρχεται την ίδια στιγμή που η BMW ανακοίνωσε πως ο Ιταλός δεν θα συμπεριλαμβάνεται στην σύνθεση της LMGT3 και αυτές οι δύο ειδήσεις ίσως και να σχετίζονται. Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπήκε στον κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου το 2022, μετά το τέλος της καριέρας του στο MotoGP.

Ο Γιατρός συνεργάστηκε με την ομάδα WRT για να αγωνιστεί στο GT World Challenge, πριν κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA WEC το 2024 με την βελγική ομάδα ως εργοστασιακός οδηγός της BMW. Φέτος βρίσκεται στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.

Η ομάδα του επιβεβαίωσε πλέον ότι ο Rossi δεν θα συμμετέχει στο WEC του επόμενου έτους, με το αυτοκίνητο Νο 46 να αντικαθίσταται από το Νο 69 των Anthony McIntosh, Dan Harper και Parker Thompson. Το συμβόλαιο του Rossi με την BMW λήγει στο τέλος του έτους, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι θα ήθελε να προχωρήσει και να αγωνιστεί και στη μεγαλύτερη κατηγορία Hypercar του WEC. Προς το παρόν τα σενάρια τον θέλουν να βρίσκει ξανά τον δρόμο του στους αγώνες αυτοκινήτου στο πρωτάθλημα GT World Challenge Europe.

 

Ετικέτες