Κλοπή VAN με 11 μοτοσυκλέτες BMW – UPDATE

Αναγνώστης του MOTO εντόπισε το VAN και 3 μοτοσυκλέτες!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/9/2017

Έντεκα (11) μοτοσυκλέτες BMW κλάπηκαν χθες από την Γλυφάδα μαζί με το τρέιλερ στο οποίο ήταν φορτωμένες και το VAN που το ρυμολκούσε, από Σλοβένικη εταιρία που οργάνωνε ταξίδια στην Ελλάδα. Μετά από καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα Γλυφάδας, και τις απαραίτητες καταθέσεις, υπάλληλος της εταιρίας επικοινώνησε με το περιοδικό και ζήτησε την βοήθεια μας, στην διάδοση της κλοπής.

Πράγματι, έπειτα από την επικοινωνία μαζί του, ενημερώσαμε τους αναγνώστες του MOTO, μέσα από την σελίδα μας στο Facebook και αμέσως η κινητοποίηση ήταν τεράστια. Η ανάρτηση κοινοποιήθηκε και η διασπορά της είδησης προχωρούσε με γοργό ρυθμό, πράγμα που μας ανάγκασε να ανοίξουμε διάλογο με τους Σλοβένους, εξηγώντας τους τα σχόλια και κάποιες πληροφορίες που άρχισαν να καταφθάνουν.

Μέχρι την στιγμή που ένας αναγνώστης της σελίδας, πέρασε μπροστά από το VAN που είχε εγκαταλειφθεί στην Νέα Κηφισιά!

Τον παροτρύναμε να επικοινωνήσει με την αστυνομία, ενώ παράλληλα ενημερώναμε την εταιρία, αλλά και την αστυνομία, πριν πάμε κι εμείς στο σημείο.

Συγχαρητήρια στον Α.Α. που το είδε παρκαρισμένο, για την παρατηρητικότητά του και την άμεση επικοινωνία! Κι ευχαριστούμε όλους τους αναγνώστες για την εμπλοκή τους στην διασπορά της είδησης. Όλοι μαζί βοηθήσαμε σε αυτό!

Σε συνεννόηση με το τμήμα ασφαλείας περιμέναμε μέχρι αυτή την ώρα, μέχρι να ελεγχθεί από την σήμανση, πριν κάνουμε την ανακοίνωση. Μεταφέρθηκε με γερανό στο αστυνομικό τμήμα αργότερα χθες το βράδυ. Η κλειδαριά είχε παραβιασθεί με τρυπάνι, και όλος ο λαιμός του τιμονιού ήταν εκτεθειμένος από την παραβίασή του και την προσπάθεια των ληστών. Οι ληστές το έβαλαν μπροστά, και το οδήγησαν σε άγνωστο σημείο ή και εκεί ακριβώς που βρέθηκε, στην Νέα Κηφισιά στην οδό Ελαιών. Αφαιρέθηκε το τρέιλερ με τις 8 μοτοσυκλέτες, χωρίς να ξεφορτώσουν τις υπόλοιπες τρεις που ήταν στο εσωτερικό του.

Στις ρόδες του VAN υπήρχε κοκκινωπή λάσπη, πιθανόν να βγήκε εκτός δρόμου σε κάποιο σημείο που αφαιρέθηκε το τρέιλερ, πριν το εγκαταλείψουν στην Νέα Κηφησιά.

Η Adriatic moto tours θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους αναγνώστες του MOTO και όλους όσους βοήθησαν να βρεθεί το VAN μέσα από τις κοινοποιήσεις τους και την εμπλοκή τους στην άσχημη αυτή κατάσταση στην οποία βρέθηκαν.

Για το τρέιλερ και τις 8 μοτοσυκλέτες δίνεται αμοιβή 5.000 Ευρώ για κάθε πληροφορία που θα οδηγήσει στην σύλληψη των ληστών ή τον εντοπισμό του τρέιλερ και των μοτοσυκλετών. Το μήνυμα της εταιρίας:

Την Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου, μεταξύ 01:00 και 06:00 το πρωί ένα VAN που ρυμουλκούσε τρέιλερ φορτωμένα με συνολικά 11 μοτοσυκλέτες, εκλάπη μπροστά από το ξενοδοχείο Όαση στην Γλυφάδα. Οι ληστές παραβίασαν το VAN και το οδήγησαν μακριά φορτωμένο με τις μοτοσυκλέτες, τρεις εντός και 8 φορτωμένες. Δεν είναι ένα συνηθισμένο θέαμα στο δρόμο και ελπίζουμε πως κάποιος θα το είδε στο δρόμο, ίσως με βόρειοδυτική κατεύθυνση. Η κλοπή έχει καταγγελθεί στο τμήμα ασφαλείας της Γλυφάδας.

Πληροφορίες που θα μας οδηγήσουν στον εντοπισμό των δραστών ή/και του τρέιλερ με τις 8 μοτοσυκλέτες θα ανταμειφθούν με το ποσό των 5.000 Ευρώ.

Ενημερώνουμε πως νέο, διαφορετικό VAN της εταιρίας μας, το τρίτο κατά σειρά, έρχεται σήμερα το απόγευμα, Πέμπτη 29/9/2017 με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της εταιρίας από την Σλοβενία, για να ξεκινήσουν οι πελάτες το ταξίδι τους. Το δεύτερο VAN βρίσκεται ήδη στην Πελοπόννησο.

Αναλυτικά οι μοτοσυκλέτες που έχουν κλαπεί:

BMW R1200GS, ΛΕΥΚΟ, LJ 15-AZ (VIN: WB10A5106HZ622695)

BMW R1200GS, ΜΑΥΡΟ, LJ 13-AZ (VIN: WB10A5100HZ622692)

BMW R1200GS, ΛΕΥΚΟ, LJ 47-DS (VIN: WB10A0101GZ179938)

BMW R1200GS, ΜΑΥΡΟ, LJ 49-DS (VIN: WB10A0102GZ180144)

BMW R1200GS, ΜΠΛΕ, LJ HN-52 (VIN: WB10A0106FZ165936)

BMW R1200GS, ΚΟΚΚΙΝΟ, LJ HN-42 (VIN: WB10A0100FZ160070)

BMW R1200GS, ΜΠΛΕ, LJ 51-EL  (VIN: WB10A5105HZ635132)

BMW R1200RT, Σκούρο ΜΠΛΕ/ΜΑΥΡΟ, MB HF-15 (VIN: WB10A030XHZ257941)

Τρέιλερ για 8 μοτοσυκλέτες, 4 τροχοί: LJ 674-FK (VIN: ZX9350000F0MRA093)

 

 

Ρωτήσαμε τον εκπρόσωπο της εταιρίας για το χρονικό της κλοπής και ζητήσαμε μία απάντηση σχετικά με τις ανησυχίες ορισμένων αναγνωστών και τις απορίες τους. Εν συντομία το χρονικό: Φτάνοντας αργά το βράδυ στο ξενοδοχείο και συγκεντρώνοντας τους πελάτες από το αεροδρόμιο που είχαν καταφθάσει με διαφορετικές πτήσεις και από διαφορετικές χώρες: ΗΠΑ, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, ζήτησαν από το ξενοδοχείο να τους υποδείξει ασφαλές μέρος για τα VAN με τις μοτοσυκλέτες καθώς θα ξεκινούσαν ξημερώματα και δεν υπήρχε χρόνος να αποθηκευτούν ξεχωριστά. Από το ξενοδοχείο –και πάντα κατά δήλωσή τους- τους υπέδειξαν τον χώρο εμπρός ως ιδιαίτερα ασφαλή. Στα τέσσερα χρόνια που διοργανώνουν παρόμοιες εκδρομές στην χώρα μας, δεν είχαν αντίστοιχο πρόβλημα ή έστω κάποιο πρόβλημα ασφάλειας, οπότε κλείδωσαν τα δύο VAN, συγκέντρωσαν όλα τα κλειδιά και επέστρεψαν στα δωμάτιά τους χωρίς κάποια ανησυχία. Αναγνωρίζουν πλέον την κίνηση αυτή ως λάθος, όπως και μία σειρά ακόμη λαθών… Καθότι σχολιάστηκε: το ιδιοκτησιακό καθεστώς των μοτοσυκλετών δεν είναι ένα, –μας ενημέρωσαν- κάποιες ήταν νοικιασμένες από άλλη εταιρία, κάποιες στην διαδικασία εξόφλησης κτλ… Θα επανέλθουμε σε διαφορετικό άρθρο για την πορεία της υπόθεσης αυτής.

Ευχαριστούμε θερμά, όλους εσάς, τους αναγνώστες, που βοηθήσατε να βρεθεί μέρος των κλεμμένων οχημάτων! Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο με τις φωτογραφίες των μοτοσυκλετών με την ελπίδα να εντοπιστούν οι δράστες! 

ΑΜΟΤΟΕ: Η επίσημη θέση της για την ακύρωση του 1ου αγώνα ΜΧ και τους ελέγχους ΑΑΔΕ στην εντουροβόλτα της Θάσου

Με δελτίο Τύπου η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος απαντά σε σχόλια και δημοσιεύματα για δύο θέματα της πρόσφατης επικαιρότητας, ενώ αναφέρεται και στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro
αμοτοε
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/4/2026

Η ακύρωση του πρώτου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross που θα γινόταν στο Άργος θεωρητικά οφειλόταν στην κακοκαιρία Erminio που πρόσφατα ταλαιπώρησε την Ελλάδα. Αφορμή για το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ φαίνεται πως είναι αναφορές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον κύριο Τάσο Πασπαλιάρη (1ο σχόλιο στην ανάρτηση αυτή στο Facebook).

Το δεύτερο θέμα που θίγεται αφορά μια άλλη ιστορία που διαδραματίστηκε στις αρχές του Απρίλη σε φιλική εντουροβόλτα της Θάσου, όταν κλιμάκιο της ΑΑΔΕ περίμενε τους συμμετέχοντες στην Κεραμωτή για να προβεί σε εξονυχιστικούς ελέγχους σε όσους βγήκαν από το καράβι, κόβοντας στη πορεία κάμποσα πρόστιμα για παρατυπίες στα έγγραφα των μοτοσυκλετών και των οχημάτων με τα οποία μεταφέρονταν.

Τέλος, στο εν λόγω δελτίο Τύπου η ΑΜΟΤΟΕ κάνει και μια αναφορά στη συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πανελλήνιο Enduro, δοθέντος πως από φέτος έχουν βρει θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα EnduroGP της FIM.

Στo MOTO παρακολουθούμε προσεκτικά τις εξελίξεις με πρώτο και κύριο γνώμονα να μεταφέρουμε την επικαιρότητα αμερόληπτα και με ακρίβεια, βασισμένοι μόνο σε επιβεβαιωμένες πληροφορίες και γεγονότα – στην κατεύθυνση αυτή άλλωστε έγινε και η επικοινωνία μας με την ΑΑΔΕ που αναφέρεται στο κείμενο της ΑΜΟΤΟΕ.

Ακολουθεί στη συνέχεια αυτούσιο το δελτίο Τύπου της ΑΜΟΤΟΕ ως το λάβαμε το πρωί της Πέμπτης 16/4:

"Η ΑΜΟΤΟΕ θα ήθελε να τοποθετηθεί επί θεμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και να ενημερώσει τα σωματεία-μέλη της, τους αθλητές, καθώς και τους φίλους της.

Σχετικά με τις δηλώσεις του κυρίου Πασπαλιάρη αναφορικά με την ακύρωση του 1ου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι από τα όσα ο ίδιος αναφέρει καθίσταται σαφές πως η διοίκηση κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί κανονικά.

Το πρόβλημα με τον κύριο Πασπαλιάρη προέκυψε όταν μας ενημέρωσε, το μεσημέρι της Τετάρτης (λίγο πριν τον αγώνα), ότι δεν είχαν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διορθώσεις που του είχαν υποδειχθεί και ότι δεν επιθυμούσε τη διεξαγωγή του αγώνα.

Η αναβολή του αγώνα θα γινόταν για λόγους ασφαλείας, όπως είχε υποδειχθεί και από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Η απόφαση για την ακύρωση όλων των αγώνων που είχαν ανατεθεί στη συγκεκριμένη πίστα ελήφθη, καθώς ο ιδιοκτήτης της παρείχε ανακριβή στοιχεία σχετικά με την πρόοδο των εργασιών σε κάθε διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τους προηγούμενους μήνες, μεταξύ του κυρίου Πασπαλιάρη και στελεχών της ΑΜΟΤΟΕ.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα motocross θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Σχετικά με τα όσα απαράδεκτα ακούστηκαν και γράφτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στη Θάσο, από χρήστες οι οποίοι, στην καλύτερη περίπτωση, έχουν πλήρη άγνοια και, στη χειρότερη, εξυπηρετούν ιδιοτελείς σκοπούς, επισημαίνουμε ότι η παραπληροφόρηση θέτει σε κίνδυνο εκείνους που υποτίθεται ότι επιδιώκουν να προστατεύσουν.

Η Ομοσπονδία καθιστά για ακόμη μία φορά σαφές ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με όσα παράλογα, ανυπόστατα και προσβλητικά γράφτηκαν σχετικά με τους συγκεκριμένους ελέγχους και την εμπλοκή της με καταγγελίες.

Όπως άλλωστε τόνισε και το περιοδικό Moto, μετά από επικοινωνία με διοικητικό στέλεχος της αρμόδιας υπηρεσίας που διενεργεί τους ελέγχους, πρόκειται για προγραμματισμένες ενέργειες στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων.

Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει κάθε ενδιαφερόμενος που ελέγχθηκε, ζητώντας τον σχετικό φάκελο ώστε να ενημερωθεί και να ενημερώσει αν υπήρξε καταγγελία.

Σχετικά με τη συζήτηση περί συμμετοχής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο πρωτάθλημα enduro, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η ίδια η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (FIM) επέτρεψε τη συμμετοχή των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών μόλις κατά την τρέχουσα αγωνιστική χρονιά, το 2026.

Η ΑΜΟΤΟΕ θα μελετήσει την πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας και, σε συνεργασία με τη FIM, θα εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη τα συμπεράσματα που θα προκύψουν."