KSR Group - Μπήκε σε καθεστώς επιτήρησης

Δεν επηρεάζονται οι θυγατρικές, όπως η ανεξάρτητη KSR Hellas!
KSR Group - Αναδιάρθρωση
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2023

Ο Όμιλος KSR στην Αυστρία, που αντιπροσωπεύει στην Ευρώπη αρκετές εταιρείες δικύκλου, μπήκε σε καθεστώς επιτήρησης, ενώ την ίδια στιγμή οι συνεχίζει τις δραστηριότητες του.

Στις 6 Σεπτεμβρίου 2023, η KSR Group GmbH υπέβαλε αίτηση για δικαστική διαδικασία αναδιάρθρωσης χωρίς αυτοδιαχείριση. Η ενέργεια αυτή κρίθηκε απαραίτητη λόγω οικονομικών δυσκολιών που έφεραν το υψηλό κόστος υλικών ως αποτέλεσμα της πανδημίας και του πολέμου στην Ουκρανία, το υψηλό κόστος ενέργειας, ο υψηλός πληθωρισμός, οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών και η μείωση των πωλήσεων.

Σύμφωνα με την KSR, οι επιχειρηματικοί τομείς γύρω από τις εταιρείες του ομίλου θα συνεχιστούν κανονικά.

Σημειώστε πως η παραπάνω απόφαση δεν επηρεάζει τις θυγατρικές του KSR Group, συμπεριλαμβανομένης και της KSR Hellas, που συνεχίζουν να λειτουργούν χωρίς προβλήματα. Μάλιστα το KSR Group αναφέρει συγκεκριμένα στο ανακοινωθέν του πως "οι KSR Swiss, KSR Hellas, KSR Thailand, KSR Solution, και KH Holding ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ από τη διαδικασία αναδιάρθρωσης".

Στο ΜΟΤΟ γνωρίζαμε την κατάσταση, καθώς τις ίδιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν και πολλές ακόμα μεγάλες εταιρείες, ιδίως στη Γερμανία και στην Αυστρία και όχι μόνο στη βιομηχανία της μοτοσυκλέτας. Φυσικά δεν γνωρίζαμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα, καθώς η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Μέσω της διαδικασίας αναδιάρθρωσης, και την έλευση νέου επενδυτή, το KSR Group επιδιώκει να βρεθεί ξανά “στο πράσινο” μέσα στη σεζόν του 2024, καθώς οι άνθρωποι του είναι πεπεισμένοι για το επιχειρηματικό μοντέλο, τις υφιστάμενες συνεργασίες, την ικανότητα των εργαζομένων και τα εμπορικά σήματα του ομίλου.

Εμείς θεωρούμε πως από τη στιγμή που δεν επηρεάζονται σε κανένα επίπεδο οι θυγατρικές εταιρείες σε κάθε χώρα (ειδικά η κερδοφόρος και ανεξάρτητη KSR Hellas στη χώρα μας), και με τα μέτρα που λαμβάνει το KSR Group, ο αυστριακός όμιλος θα καταφέρει γρήγορα να ξεπεράσει τον σκόπελο αυτό.

Ετικέτες

Αγγλία: 20χρονος με ηλεκτρικό ποδήλατο σκότωσε πεζό και προσπάθησε να διαφύγει

Οδηγούσε επικίνδυνα και σκότωσε έναν 86χρονο
Dylan Green
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/8/2025

Ο Bart O'Hare πήγαινε στο σούπερ μάρκετ της περιοχής του, όμως δεν κατάφερε να επιστρέψει στο σπίτι του. Ο Bart πήγε να διασχίζει την οδό Accrington και χτυπήθηκε από τον Dylan Green, 20 ετών, ο οποίος οδηγούσε ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και είχε συνεπιβάτη στο πίσω μέρος. Κανείς από τους δύο δεν φορούσε κράνος.

Ο 20χρονος είχε εντοπιστεί νωρίτερα στην ίδια οδό να κάνει σούζες. Οι εισαγγελείς δήλωσαν στο Preston Crown Court ότι οδηγούσε με ταχύτητα μεγαλύτερη των 70 km/h σε δρόμο με όριο ταχύτητας 50 km/h. Μάλιστα, μάρτυρες αναφέρουν ότι ο Green έκανε σούζα λίγα δευτερόλεπτα πριν χτυπήσει τον κ. O’Hare.

Μετά τη σύγκρουση, ο Green και ο συνεπιβάτης του έπεσαν από το δίκυκλο, αλλά αμέσως το σήκωσαν και έφυγαν από τον τόπο του ατυχήματος. Το ηλεκτρικό ποδήλατο έκτοτε αγνοείται.

Ο κ. O'Hare ήταν σοβαρά τραυματισμένος και μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο. Δυστυχώς, παρά την παρέμβαση των γιατρών, δεν τα κατάφερε και έφυγε από την ζωή.

Ο Green, από το Helston Close, Burnley, συνελήφθη αργότερα το ίδιο βράδυ, αφού πρώτα πήγε στο σπίτι του για να ενημερώσει την οικογένειά του για το ατύχημα και στη συνέχεια επέστρεψε στον τόπο του ατυχήματος.

Αργότερα ομολόγησε την ενοχή του για πρόκληση θανάτου λόγω επικίνδυνης οδήγησης, οδήγηση χωρίς ασφάλιση και οδήγηση χωρίς άδεια. Καταδικάστηκε σε οκτώ χρόνια και τρεις μήνες σε ίδρυμα για νεαρούς παραβάτες, με επιπλέον ποινή 12 μηνών για αδίκημα σχετικό με ναρκωτικά. Επίσης, του απαγορεύτηκε να οδηγεί για τα επόμενα 12 χρόνια.

Μετά την έκδοση της ποινής, ένας αξιωματικός της τροχαίας δήλωσε: “Ο Bart ήταν σαφώς ένας πολύ αγαπητός πατέρας και παππούς και ήταν πολύ σεβαστός στην κοινότητά του. Ο Dylan Green οδηγούσε το ηλεκτρικό ποδήλατό του χωρίς να νοιάζεται για τους γύρω του. Έκανε φιγούρες, εκτελώντας σούζες λίγο πριν συγκρουστεί με τον Bart. Δεν παρέμεινε στον τόπο του ατυχήματος, δεν κάλεσε βοήθεια, ούτε έδωσε τα στοιχεία του στην αστυνομία. Αντίθετα, έφυγε, συνεχίζοντας να οδηγεί επικίνδυνα σε μια προσπάθεια να καλύψει τις πράξεις του. Ο τρόπος που οδήγησε ο Green δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ αποδεκτός. Όταν συμβαίνει το χειρότερο σενάριο, όπως συνέβη εκείνη την ημέρα, αφήνει πίσω του καταστροφή σε περισσότερους ανθρώπους από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.

Η υπόθεση φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τη χρήση ηλεκτρικών δίκυκλων και το πόσο επικίνδυνα μπορούν να γίνουν σε λάθος χέρια. Μπορεί η υπόθεση να έχει εξελιχθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά μας, όμως μας αφορά άμεσα, καθώς ιδιαίτερα οι μεγάλες πόλεις έχουν γεμίσει με ηλεκτρικά δίκυκλα που μπορεί να οδηγήσει ο καθένας χωρίς να γνωρίζει να οδηγεί, χωρίς να γνωρίζει τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, χωρίς να έχει καν δίπλωμα!