Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Ν. Φιλαδέλφεια ενόψει του τελικού UEFA Europa Conference League

Δύσκολες μέρες για τους κατοίκους της περιοχής αλλά και τους διερχόμενους οδηγούς τις επόμενες ημέρες, λόγω ποδοσφαρικού ματς
motomag ΕΛ. ΑΣ. - Αυξημένα μέτρα ασφαλείας και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ενόψει του τελικού UEFA Europa Conference League
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/5/2024

Ενόψει του τελικού UEFA Europa Conference League μεταξύ των ομάδων «Ολυμπιακός – Φιορεντίνα», που θα διεξαχθεί την Τετάρτη 29 Μαΐου στο Γήπεδο «ΟΠΑΠ Αρένα» στη Νέα Φιλαδέλφεια, η Ελληνική Αστυνομία και η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε αυστηρά μέτρα και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γύρω περιοχή ώστε να υπάρξει ασφαλή και ομαλή κίνηση πολιτών και φιλάθλων. Το ρεζουμέ για όλους μας θα μπορούσε να είναι "αποφύγετε τις διελεύσεις στη Ν. Φιλαδέλφεια / Ν. Χαλκηδόνα από σήμερα μέχρι και τη διεξαγωγή του αγώνα".

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις – απαγορεύσεις στάθμευσης και κυκλοφορίας περιμετρικά του γηπέδου, στα σημεία που θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις καθώς και κατά τις μετακινήσεις των φιλάθλων προς και από το γήπεδο. Θα εφαρμοστούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με κατά περίπτωση απαγορεύσεις στάθμευσης και κυκλοφορίας, οι οποίες θα ανακοινωθούν αναλυτικά με νεότερη ενημέρωση.

Ενδεικτικά και για την αποφυγή ταλαιπωρίας καλούνται οι πολίτες να αποφύγουν την κίνηση με οχήματα στις παρακάτω οδούς:

  • Λεωφόρος Σπύρου Λούη – Γ. Πιτταρά (Ο.Α.Κ.Α)
  • Λ. Ηρακλείου, Λ. Εθνικής Αντιστάσεως, Τατοΐου (Νέα Ιωνία – Ηράκλειο)
  • Λ. Δεκελείας, Λ. Ελ. Βενιζέλου, Εφέσσου, Πίνδου, Υψηλάντου, Φωκών, Ιωνίας, Σμύρνης, Προύσης, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Καππαδοκίας, Αττάλειας, Μυρσίνης, Κιλικίας, Αγίας Τριάδος, Επταλόφου, Δαρδανελλίων, Καλλιπόλεως, Σάββα Σαββίδη, Σάββα Σταματιάδη, Ελ Αλαμέιν, Πατριάρχου Κωνσταντίνου, Αλ. Παπαναστασίου, Κηφισού, Επικλέους, Ανθέων & Βασιλειάδη (Νέα Φιλαδέλφεια)

Ειδικότερα για τη μετακίνηση φιλάθλων αποφασίστηκε:

Για τους φιλάθλους των δύο ομάδων, έχουν σχεδιαστεί σημεία συγκέντρωσης φιλάθλων (Fan Meeting Points), σε διαφορετικές και απομακρυσμένες περιοχές, με σκοπό τη μετακίνησή τους προς το γήπεδο, ενώ θα πραγματοποιηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις πριν και μετά τη λήξη του αγώνα, στις περιοχές γύρω από το γήπεδο καθώς και στη διαδρομή από και προς τα σημεία συγκέντρωσης. Οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού που έχουν εξασφαλίσει νόμιμο εισιτήριο (κόκκινο), καλούνται να συγκεντρωθούν στον περιβάλλοντα χώρο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (Σ.Ε.Φ.) στο Νέο Φάληρο, ο οποίος θα είναι κατάλληλα προσαρμοσμένος.

Θα πραγματοποιούνται αυστηροί έλεγχοι. Όλοι οι φίλαθλοι που θα εισέρχονται στον συρμό θα πρέπει απαραιτήτως να έχουν την αστυνομική τους ταυτότητα και το νόμιμο ηλεκτρονικό εισιτήριο. Απαγορεύονται σακίδια μεγαλύτερα της διάστασης Α4. Σακίδια που είναι μεγαλύτερα από αυτή τη διάσταση θα αποθηκεύονται σε storage box, με μέριμνα της διοργανώτριας αρχής. Η μετακίνηση θα πραγματοποιηθεί οργανωμένα και μαζικά μέσω συρμών του ΗΣΑΠ, από το σταθμό «Φάληρο» μέχρι το σταθμό «Περισσός», που θα διατεθεί αποκλειστικά προς αυτό το σκοπό, από την 18:00 ώρα εκείνης της ημέρας. Όσοι έχουν προμηθευτεί «λευκό» εισιτήριο και διαμένουν στο κέντρο της Αθήνας μπορούν να επιβιβάζονται σε συρμούς στον σταθμό «Θησείο», ενώ όσοι διαμένουν στα βόρεια του νομού, μπορούν να επιβιβάζονται στον σταθμό «Ειρήνη».

Οι φίλαθλοι της Φιορεντίνα, θα συγκεντρωθούν σε διαφορετικό Fan Meeting Point και συγκεκριμένα στο Ο.Α.Κ.Α., και θα μεταφερθούν συνοδεία αστυνομικών με λεωφορεία του Ο.Σ.Υ. από και προς το γήπεδο. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούνται οι φίλαθλοι να έχουν στην κατοχή τους το νόμιμο εισιτήριο, το οποίο είναι αυστηρά προσωποποιημένο, την αστυνομική τους ταυτότητα και να συνεργάζονται με τις αστυνομικές δυνάμεις και τη διοργανώτρια Αρχή. Σημειώνεται ότι, για την εξυπηρέτηση θεατών που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο ή έχουν μειωμένη κινητικότητα, έχει προβλεφθεί από τη διοργανώτρια Αρχή να διατεθούν minivans που θα τους μεταφέρουν από και προς το Σταθμό του ΗΣΑΠ «Περισσός» όσο και από το πάρκινγκ του πάρκου Αποστολάκη.

Όσον αφορά τα μέτρα τάξης και ασφάλειας αποφασίστηκε:

Με σκοπό την ασφάλεια προσώπων και εγκαταστάσεων (safety & security) η Ελληνική Αστυνομία έχει καταρτίσει ειδικό επιχειρησιακό σχέδιο το οποίο περιλαμβάνει αυξημένα αστυνομικά μέτρα με αυστηρούς προελέγχους και ελέγχους τόσο στα παραπάνω σημεία συγκέντρωσης των φιλάθλων, όσο και κατά τη διαδρομή προς το γήπεδο, όπου επίσης θα εφαρμοστούν ειδικά μέτρα με δημιουργία περιμέτρου ασφαλείας και λειτουργία δύο check points για την είσοδο σε αυτό. Κατά τους προελέγχους ασφαλείας, θα διενεργούνται σωματικές έρευνες και σε περίπτωση εντοπισμού απαγορευμένων αντικειμένων ή ουσιών (π.χ. ναρκωτικά, αιχμηρά αντικείμενα, εύφλεκτα αντικείμενα, λέιζερ, πανό με υβριστικό περιεχόμενο, ρόπαλα, κοντάρια, αλκοολούχα ποτά) και γενικά αντικειμένων που μπορούν να προκαλέσουν σωματικές βλάβες ή κίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα, τα άτομα θα απομακρύνονται από τον χώρο και θα προσάγονται στην αρμόδια υπηρεσία για τα περαιτέρω.

Περαιτέρω, για τον σχεδιασμό των μέτρων λήφθηκε υπόψη η ιδιαιτερότητα της τοποθεσίας του γηπέδου (εντός αστικού ιστού) και για το λόγο αυτό με σκοπό την παροχή διευκολύνσεων στους μόνιμους κατοίκους προβλέφθηκε ο εφοδιασμός τους με διαπιστεύσεις, οι οποίες είναι αυστηρά προσωπικές. Από τη Δευτέρα, 27 Μαΐου 2024, έως τις πρώτες πρωινές ώρες μετά τη λήξη του ποδοσφαιρικού αγώνα, πέραν των εντατικών αστυνομικών ελέγχων, θα ληφθούν και μια σειρά από κυκλοφοριακές – τροχονομικές ρυθμίσεις για την ομαλή κίνηση των πολιτών αλλά και των φιλάθλων. Ανάλογα αστυνομικά μέτρα θα εφαρμοστούν και στα σημεία του κέντρου της Αθήνας (Πλατεία Κοτζιά και Πλατεία Ζακλίν Ντε Ρομιγύ), όπου θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις εν όψει του τελικού.

Ετικέτες

H Phelon & Moore έρχεται Ελλάδα - Μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Η ελληνική εισαγωγική ενισχύει την παρουσία της στους δύο τροχούς - Πότε έρχονται
Phelon & Moore στην Ελλάδα από την Teoren
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

10/11/2025

Η TEOREN MOTORS Α.Ε. ανέλαβε την εισαγωγή των μοτοσυκλετών και σκούτερ της αναγεννημένης Phelon & Moore στην ελληνική αγορά.

Γνωρίζαμε από πέρσι τις συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών, συζητήσεις που κατέληξαν τελικά σε συμφωνία μεταξύ της TEOREN MOTORS Α.Ε. και της Phelon & Moore με την ελληνική εισαγωγική να ενισχύει έτσι σημαντικά τη δίτροχη παρουσία της στην Ελλάδα έχοντας και την UM Motorcycles.

Η Phelon & Moore ιδρύθηκε στο Yorkshire της Αγγλίας το 1904, από τον Joah Phelon και τον μηχανικό Richard Moore. Ο Moore μπήκε στην εταιρεία έπειτα από τον θάνατο του ανιψιού του Phelon, Harry Rayner, σε τροχαίο δυστύχημα με την εταιρεία να ονομάζεται αρχικά Phelon & Rayner.

Αυτό που χαρακτήριζε τις Phelon & Moore ήταν οι καινοτομίες που τις έκαναν να ξεχωρίζουν αλλά και η φήμη που απέκτησαν ως πολύ ποιοτικές και αξιόπιστες μεταξύ των δύο πολέμων, ενώ ήταν δημοφιλείς και με side car. 

Οι P&M χρησιμοποιούσαν μετάδοση με αλυσίδα από το 1902, λίγο αργότερα ήρθαν και τα κιβώτια ταχυτήτων (δύο στην αρχή και έπειτα τέσσερεις) ενώ σήμα κατατεθέν τους ήταν ο μονοκύλινδρος κινητήρας που αποτελούσε ενεργό μέρος του πλαισίου και είχε περιστραφεί ολόκληρος μέσα στο πλαίσιο κατά 40 μοίρες (κινητήρας sloper). Το πρώτο πρωτότυπο έκανε την εμφάνισή του το 1900 με τα χειροποίητα μοντέλα να κατασκευάζονται και να πωλούνται μεταξύ 1901 και 1903. 

Η προσπάθεια για την αναβίωση της Phelon & Moore ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια από μια ομάδα επενδυτών, με την αναγεννημένη εταιρεία να κάνει επίσημο ντεμπούτο στην περσινή EICMA με δύο μοτοσυκλέτες και δύο σκούτερ (διαβάστε περισσότερα εδώ). 

Μεταξύ των επενδυτών είναι και η οικογένεια Villegas της UM Motorcycles με συνιδρυτή τον Diego Villegas. Η εγγραφή της εταιρείας έχει γίνει στο Λονδίνο με την Phelon & Moore να έχει γραφεία και στο Τορίνο της Ιταλίας.

Σύμφωνα και με σχετικές αναφορές κάποιοι πιστεύουν ότι η P&M, ενσωματώνοντας όλα τα παραπάνω, ήταν η πρώτη που ξέφυγε από τα ποδήλατα με κινητήρα και δημιούργησε την πρώτη πραγματική μοτοσυκλέτα.  Αυτό το χαρακτηριστικό παρέμεινε μέχρι και το οριστικό κλείσιμο της εταιρείας το 1966, με την P&M να βρίσκεται ήδη σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης από το 1962. Τα οικονομικά προβλήματα ξεκίνησαν τον 'B ΠΠ γιατί σε αντίθεση με τον 'A ΠΠ, η P&M δεν ήταν ανάμεσα στις εταιρείες που κατασκεύασαν μοτοσυκλέτες μαζικά για τον στρατό.

Η Phelon & Moore βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία "χτισίματος" της γκάμας της, η οποία απαριθμεί μέχρι στιγμής δύο μοτοσυκλέτες και δύο scooter, τα οποία κατασκευάζονται στην Κίνα. 

Η πρώτη μοτοσυκλέτα, στην οποία οι άνθρωποι της εταιρείας ποντάρουν πολλά ειδικά για τις ευρωπαϊκές αγορές, είναι η crossover Capetown 7 με το όνομά της να αποτίνει φόρο τιμής στον τελικό προορισμό των Theresa Wallach και Florence Blenkiron, την πρωτεύουσα της Ν. Αφρικής, με τους Βρετανούς να έχουν ξεκινήσει από το Λονδίνο για να διασχίσουν την Αφρική στη σέλα μιας Panther.

Phelon & Moore στην Ελλάδα από την Teoren

Η Capetown 7 είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, μία με χυτές αλουμινένιες ζάντες και μία με ακτινωτούς τροχούς. Και στις δύο εκδόσεις η εμπρός ζάντα είναι 19 ιντσών -17 η πίσω- με τις διαδρομές των αναρτήσεων και στα δύο άκρα να βρίσκονται στα 170 χλστ., ενώ αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι της, με την υπόλοιπη αισθητική της μοτοσυκλέτας να είναι εύπεπτη και να μην μοιάζει με άλλο μοντέλο της κατηγορίας.

Ο κινητήρας της crossover είναι εν σειρά δικύλινδρος στα 693 κ.εκ. με την ισχύ του να ανακοινώνεται στους 74 ίππους και τη μέγιστη τιμή της ροπής στα 6,94 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η Capetown 7 φέρει TFT οθόνη που συνδέεται με κινητό και προσφέρει λειτουργία mirroring, ενώ στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται ρυθμιζόμενη οθόνη, χούφτες traction control, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, ABS που απενεργοποιείται και full LED φώτα. 

Στις αναρτήσεις, τέλος, έχουμε πλήρης ρυθμίσεις για το πιρούνι των 43 χλστ. και υδραυλική προφόρτιση για το αμορτισέρ, ενώ στα φρένα βλέπουμε δίσκους 320 χλστ. και ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το ύψος της σέλας είναι 810 χλστ. (830 για την ), το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.550 χλστ. και το βάρος στα 249 κιλά πλήρης υγρών για την "Χ" και στα 240 κιλά για την "S".

Phelon & Moore στην Ελλάδα από την Teoren

Επόμενη μοτοσυκλέτα είναι η Panther, η cruiser που παράγεται επίσης σε δύο εκδόσεις τη C και την S που ξεχωρίζουν μεταξύ τους επίσης στις λεπτομέρειες: η C έχει πιο κλασική αισθητική και όρθια θέση οδήγησης με μπόλικη δόση χρωμίου σε εξάτμισης και άλλα σημεία της, ενώ η S είναι η πιο σπορ με λεπτομέρειες και εξάτμιση -διαφορετική- σε μαύρο χρώμα, τιμόνι πιο χαμηλά τοποθετημένο, διαφορετική, μονή σέλα και κανονικά μαρσπιέ αντί για floor boards. Διαφορετική είναι επίσης η θέση της στρογγυλής TFT οθόνης των 4,5 ιντσών με την C να την έχει στο ρεζερβουάρ και την S στο τιμόνι.

Phelon & Moore Panther

Η Panther έχει V2 κινητήρα στα 573 κ.εκ. με τη ισχύ και την ροπή του να βρίσκεται στους 54 ίππους και τα 4,95 χιλιογραμμόμετρα στις 8.500 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, με μεταξόνιο στα 1.600 χλστ. και βάρος στα 249 κιλά πλήρης υγρών -246 για την S-, ενώ το ύψος της σέλας βρίσκεται στα χαμηλά 700 χλστ.

Το Panthette X είναι το crossover σκούτερ της Phellon & Moore και θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, μία με μοτέρ στα 125 κ.εκ. για δίπλωμα κατηγορίας Α1 και μία στα 300 κ.εκ. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς βρίσκεται στους 12 ίππους και τα 1,19 kg.m, ενώ ο μεγαλύτερος κινητήρας αποδίδει 31,5 ίππους και 2,55 kg.m στις 8.000 και 5.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Phelon & Moore Panthette

Υπάρχει και έκδοση στα 250 κυβικά που πληροί επίσης της Euro 5+ προδιαγραφές, με μικρή απόκλιση προς τα κάτω αναφορικά με την απόδοσή της και δεν γνωρίζουμε ακόμη αν θα εισαχθούν και οι δύο. Ο εξοπλισμός είναι σε υψηλό επίπεδο με φωτιζόμενους διακόπτες, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες αλλά και TFT οθόνη επτά ιντσών με λειτουργία mirroring, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα.

Phelon & Moore Panther

Για εκείνους που θέλουν περισσότερη κομψότητα η Phelon &Moore διαθέτει το Panthette S, ένα σκούτερ που ξεχωρίζει από τον μεγάλο, σχεδόν στρογγυλό προβολέα του, με τον εμπρός τροχό να έχει ζάντα 16 ιντσών -14 πίσω-, ενω ξεχωριστή είναι και η κάθετα τοποθετημένη TFT των επτά ιντσών. Κάτω από τη σέλα χωρά ένα demi-jet κράνος, ενώ στον εξοπλισμό του Panthette S περιλαμβάνεται TPMS σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών, σύστημα start & stop και ABS και θα είναι διαθέσιμο με τρεις διαφορετικούς κινητήρες. Και σε αυτή την περίπτωση δεν γνωρίζουμε αν θα εισαχθούν όλες οι εκδόσεις, με την πρώτη να έχει αερόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. με απόδοση στους 9,1 ίππους, την δεύτερη να φέρει υγρόψυκτο 125άρη 12 ίππων και την τρίτη 200άρη κινητήρα με 17 ίππους και 1,53 kg.m ροπής.

Στη φετινή EICMA η P&M παρουσίασε και την roadster Brighton 6 με εν σειρά δικύλινδρο 550 κ.εκ. που αποδίδει 59 ίππους -διαβάστε περισσότερα εδώ.

Το Capetown 7 αναμένεται στην ελληνική αγορά στα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου, ενώ τα υπόλοιπα στα τέλη του Φεβρουαρίου 2026.