Kymco Black F...Rider: Με 11 μοντέλα σε προσφορά!

Εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και τα €400
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/11/2019

H ελληνική αντιπροσωπεία της Kymco, MOTO TREND A.E. έδωσε στη δημοσιότητα της προσφορές της για την επερχόμενη και πολυαναμενόμενη Black Friday, που ξεκινά αύριο. Η λίστα αποτελείται από 11 μοντέλα και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Kymco Black F..Rider

Προσφορές σε 11 μοντέλα!

Στα πλαίσια της καθιερωμένης Black Friday, η Kymco προχωρά σε προσφορές τιμών που φτάνουν μέχρι και τα 400€ σε μοντέλα από 125 έως 200cc. Οι προσφορές περιλαμβάνουν επίσης άτοκο διακανονισμό και αφορούν στα εξής μοντέλα:

  • Agility 125i CBS: Στα 1.695€ από 1.895€, προκαταβολή 170€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • Agility 16+ 125i CBS: Στα 1.895€ από 2.065€, προκαταβολή 190€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • Agility 150i 16+ ΑBS: Στα 1.995€ από 2.395€, προκαταβολή 200€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • Agility 200i 16+ ΑBS: Στα 2.095€ από 2.345€, προκαταβολή 200€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • People One 125 ΑBS: Στα 2.095€ από 2.345€, προκαταβολή 190€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • People S 125i ΑBS: Στα 2.495€ από 2.865€, προκαταβολή 190€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • People S 150i ΑBS: Στα 2.695€ από 2.995€, προκαταβολή 260€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • Kymco Like II 125i CBS: Στα 2.390€ από 2.645€, προκαταβολή 240€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • Like S 125i CBS: Στα 2.440€ από 2.695€, προκαταβολή 240€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • Χ-Τοwn 125i CBS: Στα 2.995€ από 3.395€, προκαταβολή 250€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.
  • People GTI 125 CBS: Στα 2.995€ από 3.295€, προκαταβολή 250€ και 12 άτοκες δόσεις με κάρτα.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.blackfrider.gr

MV Agusta 5κύλινδρος κινητήρας: Ο quadrato έρχεται στην παραγωγή με 240+ ίππους!

Square 5 με δύο στροφάλους - Θα παραχθεί σε κυβισμούς 850-1.150 κ.εκ., για διαφορετικά μοντέλα και κατηγορίες
MV Agusta quadrato κινητήρας 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/11/2025

Η MV Agusta έδειξε τον 5κύλινδρο κινητήρα της στην EICMA και όπως σας είχαμε πει και τότε θα είναι square 5 και θα έχει ενιαία κεφαλή και δύο στροφάλους.

Ο 5κύλινδρος κινητήρας της MV Agusta στην EICMA δεν ήταν κάτι που περιμέναμε να δούμε πόσο μάλλον αυτό που ανακοινώνει τώρα η ιταλική εταιρεία. Ο κινητήρας δεν είναι σχεδιαστική άσκηση με στόχο τον εντυπωσιασμό αλλά βρίσκεται κανονικά σε εξέλιξη στη Schiranna. 

Σύμφωνα με τους Ιταλούς ο κινητήρας εξελίσσεται για να μπορεί να παραχθεί σε διαφορετικούς κυβισμούς και να χρησιμοποιηθεί σε πολλά και διαφορετικά μοντέλα: από Supersport έως Naked και Touring όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, σε ένα εύρος κυβισμού από 850 έως 1.150 κ.εκ.

Η απόδοση του "quadrato" κινητήρα μπορεί να ξεπεράσει τους 240 ίππους ενώ το όριο περιστροφής βρίσκεται πάνω από τις 16.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 13,76 kg.m στις 8.500 σ.α.λ. Η MV Agusta αναφέρει επίσης ότι το βάρος είναι κάτω από 60 κιλά και όλα αυτά αφορούν την έκδοση των 1.150 κ.εκ.

H MV Agusta αναφέρει ότι η σειρά ανάφλεξης των 5 κυλίνδρων προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα στον κινητήρα της που επιτυγχάνει εξαιρετική καμπύλη ροπής χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Παράλληλα, σε σχέση με έναν V4 ίδιου κυβισμού είναι παράλληλα πιο κοντός ενώ είναι πιο στενός έναντι ενός εν σειρά 4κύλινδρου. 

Βέβαια αυτό που παραλείπει να πει η MV Agusta είναι πως είναι δύσκολο να τον τοποθετήσεις σε ένα πλαίσιο σπορ μοτοσυκλέτας και να βρεις το σωστό ζύγισμα, κάτι που κάνει απλόχερα ένας V4, ενώ τόσο σε σχέση με αυτόν όσο και με έναν εν σειρά 4κύλινδρο έχει περισσότερα κινούμενα μέρη και για αυτόν τον λόγο μεγαλύτερη κατανάλωση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει μοναδικό ήχο και ότι οι Ιταλοί θέλουν να ξεχωρίσουν από όλους τους άλλους κατασκευαστές φέρνοντας στην παραγωγή έναν κινητήρα που θα είχε κοπεί από το λογιστήριο οποιαδήποτε άλλης εταιρείας αυτήν την στιγμή.

Οι Ιταλοί λένε ότι το ντεμπούτο του 5κύλινδρου κινητήρα που θα αργήσει να γίνει -σε μερικά χρόνια- και έχει προγραμματιστεί για μια μοτοσυκλέτα που δεν υπάρχει πλέον στη γκάμα της και με αυτή τη δήλωση θα μας αφήσουν να βράσουμε στο ζουμί μας, τουλάχιστον προς το παρόν.