Kymco Like Sport 125i CBS 2019: Κλασσικό & Sport

Για τους νέους αναβάτες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/6/2019

Μετά την ριζική ανανέωση του Like II 125i απ’ την Kymco για το 2018, η εταιρεία αποφάσισε να προσθέσει άλλο ένα μοντέλο στη γκάμα της το 2019, με τον χαρακτηρισμό Sport. Το Like Sport 125i έρχεται φέτος και πρόκειται για μια ανανεωμένη έκδοση του Like II που απευθύνεται σε μικρότερες ηλικιακές ομάδες, μέσα απ’ τις αλλαγές που έκαναν οι σχεδιαστές στην εμφάνισή του. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, ενώ στο τέλος υπάρχει και gallery με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Kymco Like Sport 125i CBS: Κλασσικά Sport

Ακόμη ένα μοντέλο «S» από την Kymco, με τις σπορ καταβολές αυτήν τη φορά να αφορούν στο πλέον κλασσικό σε εμφάνιση scooter της εταιρείας.

Το 2018 είχαμε ένα ριζικά αναβαθμισμένο Like II 125i και από το 2019 η προσθήκη του γράμματος «S» θέλει να τονίσει έναν περισσότερο νεανικό χαρακτήρα. Και για να το πετύχουν αυτό οι Ιταλοί σχεδιαστές του R&D της Kymco άλλαξαν τα full Led φωτιστικά σώματα, τοποθέτησαν μια νέα σε σχεδίαση σέλα, επανασχεδίασαν χειρολαβές συνεπιβάτη και κάλυμμα εξάτμισης, όπως επίσης έβαψαν το μοντέλο σε νέα εντυπωσιακά χρώματα με μαύρες λεπτομέρεις που ενισχύουν τη σπορ εικόνα του μοντέλου.

Στο πνεύμα ενός modern classic χαρακτήρα, το νέο Like Sport σκοπεύει να προσεγγίσει ένα ολοένα αυξανόμενο κοινό και να προσελκύσει αναβάτες που δεν κάνουν συμβιβασμούς όσον αφορά στις επιλογές τους. O τετράχρονος κινητήρας των 125cc και 11,5Hp διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή με 1 ΕΕΚ και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro4. Ο κινητήρας τεχνολογίας G5 ECO έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ιδιαίτερα αθόρυβη λειτουργία, την ελαχιστοποίηση των τριβών και τη μειωμένη κατανάλωση.

Το ατσάλινο πλαίσιο με τη διπλή ραχοκοκκαλιά διαθέτει ενισχύσεις στα σημεία καταπόνησης και η τεχνολογία S.S.C. που έχει εφαρμοστεί στην κατασκευή του εγγυάται αυξημένη στιβαρότητα και σταθερότητα. Παράλληλα, επιτρέπει την τοποθέτηση του δοχείου καυσίμου χαμηλά στο δάπεδο, με διπλό κέρδος σε ευχρηστία και οδική συμπεριφορά. Αφενός γιατί η τάπα πλήρωσης βρίσκεται χαμηλά στην ποδιά και δεν απαιτείται άνοιγμα της σέλας σε κάθε ανεφοδιασμό και αφετέρου γιατί το χαμηλό κέντρο βάρους προσδίδει στο scooter ευκολότερο και ασφαλέστερο χειρισμό. Επιπρόσθετο κέρδος είναι και η σημαντική αύξηση του χώρου κάτω από τη σέλα, που μπορεί να δεχθεί ένα κράνος και μικροαντικείμενα.

Στα φρένα λέμε ναι και τα δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, συνδυάζουν τη λειτουργία τους (CBS – Combined Braking System) και εξασφαλίζουν σίγουρο και ασφαλές φρενάρισμα. Τα ψηφιακά όργανα εντυπωσιάζουν, προσφέροντας τρεις(!) οθόνες LCD με ταχύμετρο, στροφόμετρο και στάθμη καυσίμου, χιλιομετρητές, ώρα, θερμοκρασία περιβάλλοντος και τάση μπαταρίας. Στο ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα -που κλειδώνει- υπάρχει και παροχή USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει και ο γάντζος ανάρτησης αντικειμένων στην ποδιά.

Ρετρό εμφάνιση, σπορ χαρακτηριστικά και ευχρηστία πάνε μαζί σε ένα scooter πόλης που επιπρόσθετα διαθέτει προσεγμένο φινίρισμα και εντυπωσιακή για την κατηγορία ποιότητα κατασκευής.

Βασικά χαρακτηριστικά μοντέλου

  • Τετραβάλβιδος κινητήρας G5 ECO
  • Προδιαγραφές Euro4
  • Δισκόφρενα μπροστά και πίσω
  • Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα
  • Ντουλαπάκι που κλειδώνει 
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων με πλήρεις ενδείξεις
  • Φωτιστικά σώματα full Led
  • Άνοιγμα σέλας από τον κεντρικό διακόπτη
  • Aγκιστρο αποσκευών
  • Ζάντες αλουμινίου
  • Θύρα USB

To νέο Like Sport καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Η τιμή του είναι 2.695€ και μπορείτε να το αποκτήσετε εύκολα με τους εξής τρόπους αποπληρωμής:

  • Σε 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
  • Σε 18 δόσεις με τραπεζική χρηματοδότηση και επιδότηση μέρους των τόκων
  • Σε 12-72 δόσεις με έντοκη τραπεζική χρηματοδότηση

Περισσότερα για το μοντέλο και τη χρηματοδότησή του μπορείτε να δείτε εδώ https://www.kymco.gr/product/like-s-125i-cbs-e4/

Cyclone: Στην Ελλάδα η θυγατρική της Zonsen από τη Μototrend SA 

H premium εταιρεία του Zonsen Group - Παρουσίαση στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026
Cyclone έρχεται Ελλάδα από την Mototrend
Από το

motomag

3/12/2025

Η Μototrend SA που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τις Kymco, Voge, Yadea, TGB και Gemini εντάσσει στο portfolio της και τις μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ της Cyclone.

H Cyclone δημιουργήθηκε από τον κολοσσό Zonsen προκειμένου να αποτελέσει το premium brand του κινεζικού ομίλου, εκείνο που θα ηγηθεί της εξάπλωσής του και στις ευρωπαϊκές αγορές με μικρού και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες και scooter.

Η Zonsen ιδρύθηκε το 1982 και σήμερα κατέχει την Προεδρία του Εμπορικού Επιμελητηρίου Μοτοσυκλετών της Κίνας. Ο όμιλος έχει στην κατοχή του δύο εταιρείες εισηγμένες στο χρηματιστήριο, την Zonsen Power και την Loncin Motor. 

Τα εργοστάσια παραγωγής της Zonsen βρίσκονται σε 5 τοποθεσίες της Κίνας, καθώς και σε Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Μεξικό. Επιπλέον, διαθέτει κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης στον Καναδά και λειτουργεί κοινοπραξίες στην Κίνα με μεγάλους κατασκευαστές όπως το group Piaggio, με το οποίο ανέλαβαν από κοινού την αναδιάρθρωση της Foshan Fosti Investment Service Company, δημιουργώντας τη Zonsen Piaggio Foshan Motorcycle Company Co., Ltd το 2004. 

Η Zonsen απασχολεί πάνω από 20.000 άτομα, με ετήσια έσοδα από πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 6 δισ. ευρώ και με τα προϊόντα της να εξάγονται σε περισσότερες από 100 χώρες. Ο όγκος παραγωγής και πωλήσεων του ομίλου σε μοτοσυκλέτες, κινητήρες και γενικά μηχανήματα τον κατατάσσει μεταξύ των κορυφαίων στον κλάδο, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ενώ τα προϊόντα που παράγει περιλαμβάνουν μοτοσυκλέτες, κινητήρες, ειδικά οχήματα, μηχανήματα κήπου και γεωργικά μηχανήματα. 

Zonsen R&D
Το Κέντρο Τεχνολογίας του Βιομηχανικού Ομίλου Zonsen βρίσκεται στο Chongqing. Ιδρύθηκε το 1999 με αρχικό σκοπό την παροχή τεχνικής υποστήριξης στην έρευνα και ανάπτυξη του Βιομηχανικού Ομίλου Zonsen που σχετίζεται με τη θερμική ενέργεια και τη στρατηγική ενεργειακής ανάπτυξης της Κίνας. 

Με βάση το πρόγραμμα ανάπτυξης και εξέλιξης προϊόντων "PDB" και ακολουθώντας την έννοια υλοποίησης "τρία σε ένα" ο όμιλος έχει δικό του κέντρο σχεδιασμού, δικό του κέντρο μηχανικής και κατασκευής πρωτοτύπων, ενώ διαθέτει και δικό του κέντρο δοκιμών.

Αυτά τα τρία κέντρα ασχολούνται αντίστοιχα με το σχεδιασμό, τη δημιουργία πρωτοτύπων, το σχεδιασμό και τη δημιουργία εργαλείων και διεργασιών παραγωγής καθώς και με τις δοκιμές και την επαλήθευση απόδοσης των τελικών προϊόντων. Περιλαμβάνει 47 διαφορετικές επαγγελματικές ενότητες που καλύπτουν ένα πλήρες φάσμα επιστημονικών κλάδων. Το Κέντρο Τεχνολογίας του Ομίλου διαθέτει σήμερα 769 άτομα επιστημονικό προσωπικό.

Η εταιρεία ήταν από τις πρώτες στον κλάδο που έλαβε πιστοποίηση "3C" και χρησιμοποιεί προηγμένες διεργασίες και εξοπλισμό σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας,  όπως αυτοματοποιημένη συγκόλληση με ρομπότ οκτώ αξόνων. Στη διαδικασία βαφής εφαρμόζεται ρομποτικός έξυπνος ψεκασμός και ρομποτική διπλή σκλήρυνση. Παράλληλα, ο όμιλος έχει συνεργασίες με πάνω από 200 προμηθευτές συμπεριλαμβανομένων των Bosch, Delphi, Brembo και KYB.

Η παρουσίαση της Cyclone στο ελληνικό κοινό και της πλήρους γκάμας των μοντέλων που θα διατίθενται στην Ελλάδα, θα γίνει στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας τον Απρίλιο του 2026.

Ετικέτες