Λουκέτο σε δύο πρατήρια για διακίνηση νοθευμένων καυσίμων - Τα ξήλωσε όλα η ΑΑΔΕ!

Και πρόστιμα άνω των 150.000 ευρώ ανά πρατήριο - Σε Βόλο και Κιλκίς
Νοθευμένα καύσιμα λουκέτο σε δύο πρατήρια ΑΑΔΕ 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

20/3/2025

Καλά κρατεί η διακίνηση νοθευμένων καυσίμων στην ελληνική αγορά με τους τελωνειακούς ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) να εντοπίζουν και να σφραγίζουν δύο ακόμη πρατήρια για δύο χρόνια επιβάλλοντας, μεταξύ άλλων, μεγάλα χρηματικά πρόστιμα.

Ειδικότερα, στην περίπτωση του πρατηρίου στον Βόλο, είχε προηγηθεί σχετική πληροφορία από την αρμόδια Υπηρεσία Εμπορίου Μαγνησίας, σχετικά με τον εντοπισμό νοθευμένης βενζίνης 3,1 τόνων, που οδήγησε στη βεβαίωση  δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων 3.298 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα ασκήθηκε ποινική δίωξη για λαθρεμπορία.

Στο Κιλκίς, η σφράγιση του πρατηρίου πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο επιχείρησης υπό  τον συντονισμό του Κεντρικού Θαλάμου Επιχειρήσεων της ΑΑΔΕ, μετά από αξιοποίηση πληροφορίας από την Διεύθυνση Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Κιλκίς.

Και στις δύο περιπτώσεις παραλήφθηκαν δείγματα καυσίμων τα οποία εξετάστηκαν από τις χημικές υπηρεσίες του Γενικού Χημείου του Κράτους της ΑΑΔΕ και χαρακτηρίστηκαν ως μη κανονικά και νοθευμένα με άλλα πετρελαϊκά προϊόντα. 

Νοθευμένα καύσιμα λουκέτο σε δύο πρατήρια ΑΑΔΕ 2025

Τη σφράγιση των πρατηρίων ακολούθησε μια σειρά επιπρόσθετων μέτρων, όπως η αφαίρεση των αδειών λειτουργίας των πρατηρίων και επιβολή προστίμων που ξεπερνούν συνδυαστικά τα 300.000 ευρώ. 
Παράλληλα η ΑΑΔΕ "ξήλωσε" τα σήματα, τις αντλίες και τον εξοπλισμό των πρατηρίων, πραγματοποίησε απάντληση των καυσίμων από τις δεξαμενές και διέκοψε τη διάθεση και διακίνηση ενεργειακών προϊόντων προς τα συγκεκριμένα πρατήρια και τα συνδεδεμένα με αυτά, στο πλαίσιο τήρησης των Μέτρων Δέουσας Επιμέλειας. Επίσης δημοσιοποίησε τα στοιχεία των παραβατών στην ιστοσελίδα της.  

Στη σχετική ανακοίνωση η ΑΑΔΕ αναφέρει ότι θα συνεχίσει τη συστηματική έρευνα για την καταπολέμηση των φαινομένων παραβατικότητας, τα οποία όπως φαίνεται είναι πολύ περισσότερα από όσα φανταζόμαστε.

Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας: 18o Hand Shift Rally - Με τον λεβιέ στο χέρι

Από 19 ως 21 Ιουνίου σε Εύβοια και Σκύρο
hand shift rally
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/6/2026

Η Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας διοργανώνει στις 19 - 21 Ιουνίου το 18o Hand Shift Rally. Πρόκειται για μια ξεχωριστή εκδήλωση, με την ιδιαίτερη αυτή κατηγορία μοτοσυκλετών με τον ρυθμικό ήχο και τον λεβιέ στο χέρι!

Μια μοναδική διήμερη περιήγηση, για εκείνους που έχουν τη γνώση και την εμπειρία στον χειρισμό ταχυτήτων στο χέρι και αγαπούν τις κλασικές, αμερικάνικες κατά κανόνα μοτοσυκλέτες, με πιο δημοφιλείς τις Harley-Davidson.

Hand Shift Rally

Η εκδήλωση καλύπτει 140 χιλιόμετρα, με διαμονή στην Κύμη και μονοήμερη επίσκεψη το Σάββατο στο νησί της Σκύρου, με τυπωμένο road book και ιδανικούς χρόνους στις "ειδικές" διαδρομές. Τη διαδρομή μπορεί να ακολουθήσει ως συνοδός όποιο μέλος ή φίλος της Λέσχης το επιθυμεί. 

Η διαδρομή ξεκινά την Παρασκευή 19 Ιουνίου από τον παράδρομο της Εθνικής στον Άγιο Στέφανο προς Κύμη, για διανυκτέρευση. Η εκδήλωση ξεκινά από εκεί το Σάββατο το πρωί, περνά στη Σκύρο για περιήγηση στο νησί με επιστροφή στην Κύμη το βράδυ. Την Κυριακή η εκδήλωση θα κινηθεί στα χωριά κοντά στην Κύμη, με ανασυγκρότηση στις Κονίστρες, όπου θα τιμήσουμε την εκτέλεση αθώων κατοίκων από τους Ναζί. Εν συνεχεία παίρνει πορεία προς Νέα Στύρα, όπου είναι και το τέλος της εκδήλωσης.

Η εκδήλωση είναι αφιερωμένη στον Τζίμη τον Αμερικάνο.