ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ - "Σύμμαχος" του Humanity Greece

Στόχος η άμεση στήριξη των πληγέντων από τις καταστροφικές φωτιές στην Ελλάδα
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Από το

motomag

28/7/2023

H ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ γίνεται ο νέος μεγάλος υποστηρικτής της εθελοντικής οργάνωσης Humanity Greece, με τη συνεργασία που υπεγράφη ανάμεσα στις δύο πλευρές να έχει στο επίκεντρο την κοινή αντίληψη επί της αλληλεγγύης και της προσφοράς.  

Tο Ηumanity Greece είναι εθελοντική οργάνωση που δίνει φωνή σε όσους δεν μπορούν να ακουστούν. Ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2021, με στόχο την άμεση στήριξη των πληγέντων από τις καταστροφικές φωτιές στην Ελλάδα. Έκτοτε είναι δίπλα σε οποιαδήποτε ευάλωτη ή υψηλού κινδύνου κοινωνική ομάδα που βρίσκεται σε άμεση ανάγκη.

Τα μέλη της ομάδας συμβάλλουν εθελοντικά ποικιλοτρόπως στην κοινωνία, παρέχοντας βοήθεια σε ευάλωτους συνανθρώπους και στηρίζοντας σε σταθερή βάση περισσότερες από 500 οικογένειες ανά την Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους που επιθυμούν να συνδράμουν. Στόχος των εθελοντών είναι η διεύρυνση και ανάπτυξη των αξιών του εθελοντισμού με τη συμμετοχή ολόκληρης της κοινωνίας για τον άμεσο εντοπισμό και την έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων της.

Από την πρώτη φετινή δασική πυρκαγιά, στήθηκε αλυσίδα στήριξης στο Εθελοντικό Συντονιστικό Κέντρο, το πρώτο της χώρας που δημιουργήθηκε από εθελοντές του Humanity Greece στο Μεταξουργείο, με αποστολή να υποστηρίξει σε πανελλαδική εμβέλεια ευάλωτους πολίτες, με δράσεις ουσιαστικής παρέμβασης. Συγκεκριμένα, οι εξειδικευμένοι εθελοντές του Humanity Greece σε άμεση επαφή με την Πολιτική Προστασία παρέδωσαν, με βαν που διέθεσε η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, είδη έκτακτης ανάγκης και φρέσκο φαγητό στους πυροσβέστες, στους εθελοντές, στους πολίτες, καθώς και στα Κέντρα Υγείας των περιοχών.

Ετικέτες

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Αύξηση της αξίας της κατά 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμηση (906 εκατομμύρια ευρώ το 2021)
motomag Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/12/2023

Ο Όμιλος Piaggio, ανέθεσε στην Interbrand - παγκόσμιος ηγέτης στη συμβουλευτική εμπορικών σημάτων- να διερευνήσει το πόσο αποτιμάται η αξία της εταιρείας Vespa, με την συμβουλευτική εταιρεία να αποτιμά την αξία του εμπορικού σήματος Vespa στα 1 δις ευρώ.

Τα αποτελέσματα της μελέτης της Interbrand έδειξαν ταυτόχρονα πως σε σχέση με το 2021 η εμπορική αξία της Vespa αυξήθηκε κατά 19% (το 2021 η εμπορική αξία άγγιζε τα 906 εκατομμύρια ευρώ), με τον Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer της Interbrand να δηλώνει: “Ίσως γίνεται κατάχρηση του όρου εμβληματική, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να χαρακτηριστεί αυτή η μάρκα. H Vespa είναι μια μάρκα με κληρονομιά, η οποία εξελίσσεται διαρκώς. Έχει ιταλικές ρίζες, ωστόσο αγαπήθηκε παγκοσμίως. Eίναι μία premium μάρκα, που παραμένει όμως ανοιχτή σε όλους. Το έργο της αποτίμησης όχι μόνο προσδιορίζει σε αριθμούς την επιτυχία αυτής της μάρκας, αλλά δείχνει και ότι η Vespa αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της, μία μίξη κινητικότητας, έκφρασης και κουλτούρας.”

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες τεχνικές αποτίμησης, ενσωματώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο πόρων, δεδομένων της αγοράς και ποσοτικών μελετών που διεξήχθησαν σε 10 βασικές αγορές εμπορικής αναφοράς για την Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία). Η Vespa επιβεβαιώνει ταυτόχρονα την ηγετική της θέση στις ευρωπαϊκές αγορές ενώ αποκτά μεγαλύτερη παρουσία στις Η.Π.Α. και την Ασία, παρουσιάζοντας ανάπτυξη ιδιαίτερα στην Ινδονησία, όπου ο όμιλος Piaggio άνοιξε πρόσφατα ένα νέο εργοστάσιο για την τοπική αγορά. Η μελέτη που διεξήγαγε η Interbrand, επιβεβαιώνει πως η Vespa δεν είναι ένα απλό scooter αλλά ένας σύγχρονος τρόπος lifestyle κάτι που αποδεικνύουν οι συνεργασίες με τις εταιρείες Christian Dior, Disney Pixar, τη Lego, την Walt Disney καθώς και τον τραγουδιστή Justin Bieber.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Σύμφωνα με τους παράγοντες δυναμικής της εταιρείας (Brand Strength Score) που αναλύθηκαν στη μελέτη της Interbrand, η Συγγένεια και η Διακριτικότητα επιβεβαιώνονται ως βασικές αρχές της Vespa. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα όχι μόνο τη βαθιά εγγύτητα που έχει η Vespa με τους πελάτες της, αλλά και την ικανότητά του να δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση μαζί τους, μέσα από ιδιαίτερα διαφοροποιημένες και καινοτόμες κινήσεις. Εν ολίγοις, η Vespa επιβεβαιώνει πως είναι μια εταιρεία μόδας-lifestyle σε δύο τροχούς, η οποία στοχεύει προς το μέλλον με μια ξεκάθαρη στρατηγική, την οποία ακολουθούν και αγαπούν εκατομμύρια παθιασμένοι αγοραστές σε όλο τον κόσμο.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Η αποτίμηση της εμπορικής επωνυμίας άνω του 1 δις ευρώ αναδεικνύει τη σχέση που έχει η εταιρεία με το παγκόσμιο κοινό της καθώς επίσης πως η Vespa αποτελεί κλειδί στην επιχειρηματικότητα και όχι ζημιογόνα επιχείρηση. Επιπρόσθετα ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να λάβουμε υπόψιν είναι πως το Piaggio Group είδε φέτος τα έσοδα του να αυξάνονται κατά 25% αγγίζοντας τα 2 δις ευρώ.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

 

Ετικέτες