MotoGP-Jorge Martin: Αισθάνεται πιο άνετα με την RS-GP - Κομβικό σημείο η Βαρκελώνη

Θα πιέσει για το παραπάνω ο Martinator, μετά την 4η θέση στην Ουγγαρία
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

3/9/2025

Το MotoGP μεταφέρεται στην Καταλονία για τον 15ο γύρο της σεζόν 2025, με τα βλέμματα να είναι στραμμένα και στον Jorge Martin με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή να έχει ανεβάσει την αυτοπεποίθησή του έπειτα και από την εξαιρετική εμφάνισή και την 4η θέση στο Balaton Park.

Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα λόγω τραυματισμών και περιπετειών με το συμβόλαιο, ο “Martinator” δείχνει επιτέλους να προσαρμόζεται στην Aprilia RS-GP25. Αγώνα με τον αγώνα, ο Ισπανός κερδίζει σε ρυθμό και διάρκεια στην απόδοσή του και πλέον στοχεύει να ανέβει και στο βάθρο με την RS-GP25 "ζηλεύοντας" προφανώς τις επιδόσεις του ομόσταυλού του Marco Bezzecchi που έχει γίνει... θαμώνας του βάθρου στους τελευταίους γύρους.

“Ανυπομονώ για τη Βαρκελώνη. Έχω πολλές όμορφες αναμνήσεις από πέρυσι. Είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ και όπου είχα πάντα καλές επιδόσεις τα τελευταία χρόνια. Τώρα αρχίζω να νιώθω καλύτερα με τη μοτοσυκλέτα”, δήλωσε ο Martin για την πίστα της Βαρκελώνης, όπου τερμάτισε πέρσι δεύτερος, τη στιγμή που το Noale έχει κάνει μεγάλα βήματα τον τελευταίο καιρό με την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας χωρίς τυμπανοκρουσίες. Η Βαρκελώνη έχει παράλληλα ιδιαίτερη σημασία για την Aprilia που πήρε εκεί νίκη το 2023 με τον Aleix Espargaro. “Για μένα είναι ένας πολύ σημαντικός αγώνας για να χτίσω ακόμη περισσότερη αυτοπεποίθηση”, συμπλήρωσε ο Martin.

Φέτος, ο συγκεκριμένος γύρος έχει και παράλληλο ενδιαφέρον για την ιταλική φίρμα, καθώς την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου στις 19:00 η Aprilia θα παρουσιάσει τη νέα X, μια περιορισμένης έκδοσης μοτοσυκλέτα που γιορτάζει τα δέκα χρόνια από το ντεμπούτο της RS-GP στο MotoGP.

Ο αγώνας της Καταλονίας λοιπόν είναι μια ευκαιρία για τον Ισπανό αναβάτη ώστε να προχωρήσει στην εξέλιξη του με την Aprilia και να πλησιάσει ακόμα περισσότερο το ρυθμό των κορυφαίων.

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.