MotoGP-Jorge Martin: Αισθάνεται πιο άνετα με την RS-GP - Κομβικό σημείο η Βαρκελώνη

Θα πιέσει για το παραπάνω ο Martinator, μετά την 4η θέση στην Ουγγαρία
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

3/9/2025

Το MotoGP μεταφέρεται στην Καταλονία για τον 15ο γύρο της σεζόν 2025, με τα βλέμματα να είναι στραμμένα και στον Jorge Martin με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή να έχει ανεβάσει την αυτοπεποίθησή του έπειτα και από την εξαιρετική εμφάνισή και την 4η θέση στο Balaton Park.

Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα λόγω τραυματισμών και περιπετειών με το συμβόλαιο, ο “Martinator” δείχνει επιτέλους να προσαρμόζεται στην Aprilia RS-GP25. Αγώνα με τον αγώνα, ο Ισπανός κερδίζει σε ρυθμό και διάρκεια στην απόδοσή του και πλέον στοχεύει να ανέβει και στο βάθρο με την RS-GP25 "ζηλεύοντας" προφανώς τις επιδόσεις του ομόσταυλού του Marco Bezzecchi που έχει γίνει... θαμώνας του βάθρου στους τελευταίους γύρους.

“Ανυπομονώ για τη Βαρκελώνη. Έχω πολλές όμορφες αναμνήσεις από πέρυσι. Είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ και όπου είχα πάντα καλές επιδόσεις τα τελευταία χρόνια. Τώρα αρχίζω να νιώθω καλύτερα με τη μοτοσυκλέτα”, δήλωσε ο Martin για την πίστα της Βαρκελώνης, όπου τερμάτισε πέρσι δεύτερος, τη στιγμή που το Noale έχει κάνει μεγάλα βήματα τον τελευταίο καιρό με την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας χωρίς τυμπανοκρουσίες. Η Βαρκελώνη έχει παράλληλα ιδιαίτερη σημασία για την Aprilia που πήρε εκεί νίκη το 2023 με τον Aleix Espargaro. “Για μένα είναι ένας πολύ σημαντικός αγώνας για να χτίσω ακόμη περισσότερη αυτοπεποίθηση”, συμπλήρωσε ο Martin.

Φέτος, ο συγκεκριμένος γύρος έχει και παράλληλο ενδιαφέρον για την ιταλική φίρμα, καθώς την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου στις 19:00 η Aprilia θα παρουσιάσει τη νέα X, μια περιορισμένης έκδοσης μοτοσυκλέτα που γιορτάζει τα δέκα χρόνια από το ντεμπούτο της RS-GP στο MotoGP.

Ο αγώνας της Καταλονίας λοιπόν είναι μια ευκαιρία για τον Ισπανό αναβάτη ώστε να προχωρήσει στην εξέλιξη του με την Aprilia και να πλησιάσει ακόμα περισσότερο το ρυθμό των κορυφαίων.

Χιλιάδες Hell’s Angels καταφτάνουν στην Ηγουμενίτσα – Άρχισαν ήδη οι συλλήψεις

Πάνω από 5.000 μοτοσυκλετιστές αναμένονται στο Ελληνικό Φεστιβάλ Φίλων Αμερικανικής Μοτοσυκλέτας στην παραλία Δρέπανο
hells-angels
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

5/6/2026

Η διοργάνωση του φεστιβάλ στο Δρέπανο από 5 ως 7 Ιουνίου αναμένεται να προσελκύσει στην περιοχή χιλιάδες μοτοσυκλετιστές από όλη την Ευρώπη και μεταξύ τους μεγάλο αριθμό μελών της οργάνωσης Hell’s Angels (HAMC).

Το γεγονός αυτό ωστόσο έχει σημάνει συναγερμό στις αρχές της χώρας, καθώς εκτιμάται πως μεταξύ των μελών της HAMC περιλαμβάνονται αρκετοί επικίνδυνοι κακοποιοί. Άλλωστε υπάρχει πάντα η ανάμνηση του ανάλογου φεστιβάλ στην περιοχή το 2015, όταν μια ομάδα Hell’s Angels είχε ξυλοκοπήσει μέχρι θανάτου 41χρονο Έλληνα έξω από κατάστημα εστίασης μετά από ασήμαντη διαφωνία.

Στο μεταξύ δέκα συλλήψεις έχουν ήδη γίνει από τις αρχές, επτά στον συνοριακό σταθμό του Προμαχώνα και άλλες τρεις στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, αφορώντας όλες μέλη διαφόρων τμημάτων της HAMC.

Στον Προμαχώνα συνελήφθησαν επτά μοτοσυκλετιστές από τη Βουλγαρία και την Πολωνία που βρέθηκαν σε έλεγχο με μαχαίρια, σιδερογροθιές και γκλομπ. Στη δε Ηγουμενίτσα πιάστηκαν στη διάρκεια ελέγχων κατά την αποβίβαση από το καράβι τρεις Γερμανοί υπήκοοι, δύο εξ αυτών οπλισμένοι με μαχαίρια και ο τρίτος καθώς εκκρεμούσε εις βάρος του διεθνές ένταλμα για τροχαίο με τραυματισμό στην Πολωνία.

Με τις εκτιμήσεις των διοργανωτών να μιλούν για μια συγκέντρωση περισσότερων από 5.000 μοτοσυκλετιστών, η Ελληνική Αστυνομία έχει καταστρώσει ειδικά σχέδια περιφρούρησης στην περιοχή, σε συνεργασία με τις τελωνειακές αρχές και το Λιμενικό Σώμα.