MotoGP: KTM - Tα τελευταία 3 GP ήταν τα καλύτερα της σεζόν

Αναπτέρωση ηθικού για KTM και ακόμη περισσότερο για Acosta
KTM Progress
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

26/8/2025

Η KTM καταγράφει εντυπωσιακή πορεία στο δεύτερο μισό της σεζόν 2025, με συνεχόμενες παρουσίες στο βάθρο και έναν Pedro Acosta σε εξαιρετική φόρμα, με Brad Binder και Enea Bastianini να δίνουν δείγματα ανταγνιστικότητας. Από το Grand Prix στο Brno μέχρι το Balaton Park, οι "πορτοκαλί" δείχνουν να έχουν βρει τον ρυθμό τους, ανεβαίνοντας σταθερά στην κατάταξη

Από δύσκολη εκκίνηση σε κορυφαίες επιδόσεις

Η χρονιά ξεκίνησε δύσκολα για την KTM. Ο Acosta είχε πτώση στον πρώτο αγώνα και πάλεψε για μια θέση στην πρώτη δεκάδα στην Αργεντινή, ενώ ο Binder μάζευε σταθερά βαθμούς αλλά χωρίς εντυπωσιακά αποτελέσματα. Στην ομάδα Tech 3, οι Maverick Viñales και Enea Bastianini αντιμετώπιζαν προβλήματα, κυρίως στις κατατακτήριες, μέχρι να δείξουν σημάδια δυναμικής σε Lusail και Jerez.

Το ορόσημο ήρθε στο Aragon, όπου οι αναβάτες της KTM βρέθηκαν να μάχονται για την τετράδα, με τον Binder να πέφτει αλλά τον Acosta να δείχνει ξεκάθαρη πρόοδο. Στο Assen ακολούθησε σκληρή μάχη για το βάθρο, το οποίο τελικά ήρθε στο Brno, όντας το πρώτο της χρονιάς για την KTM.

Αναβάτες σε ανοδική πορεία

Από εκεί και μετά, ο Acosta βρέθηκε ξανά σε Sprint επάνω στο βάθρο στο Red Bull Ring, κατέκτησε την P4 στον κύριο αγώνα, και στη συνέχεια το P3 στο Balaton Park που τον ανέβασε στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο ίδιος δήλωσε:

“Είμαι πολύ χαρούμενος. Έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο από το Brno και συνεχίζουμε να δουλεύουμε σωστά. Δεν πρέπει να έχουμε υπερβολικές προσδοκίες, αλλά το σημαντικό είναι ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση.”

Ο Binder συμπλήρωσε:

“Τα τελευταία τρία GP ήταν τα καλύτερα της σεζόν. Η μοτοσυκλέτα δουλεύει φανταστικά, έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη μπροστά και μπορούμε να πιέσουμε πιο ασφαλώς. Νομίζω ότι το δεύτερο μισό της χρονιάς θα είναι πολύ δυνατό.”

Αισιοδοξία και ομαδικότητα

Ακόμη και ο Pol Espargaro, ως αναπληρωματικός αναβάτης, κατάφερε να μπει στην οκτάδα στο GP της Ουγγαρίας, δηλώνοντας:

“Μόλις έρθει το πρώτο καλό αποτέλεσμα, όλοι παίρνουν ώθηση και δημιουργείται ένας κύκλος θετικής ενέργειας. Η ομάδα απολαμβάνει τη διαδικασία και αυτό φαίνεται στην πίστα.”

Με αυτή την αναγέννηση, η KTM δείχνει έτοιμη να διεκδικήσει περισσότερα βάθρα και να κλείσει τη σεζόν 2025 με ισχυρή παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.

KTM Progress

 

Ισπανία: Προσποιήθηκαν κλοπή μοτοσυκλέτας και κατέληξαν φυλακή

Εσώκλειστοι και οι τρεις δράστες
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/2/2026

Η ιδέα τριών Ισπανών φίλων ήταν να προσποιηθούν την κλοπή μιας Honda CBR1000RR-R και να μοιραστούν την αποζημίωση της ασφαλιστικής, όμως τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά.

Τον Αύγουστο του 2022, οι τρεις εμπλεκόμενοι αποφάσισαν την αγορά μιας Honda Fireblade με στόχο όμως όχι να την οδηγήσουν, αλλά να προσποιηθούν την κλοπή της. Έτσι έκαναν μία ασφάλεια κλοπής και περίμεναν λίγο καιρό μέχρι να δράσουν, για να μην καρφωθούν.

Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους υπέβαλαν την ψευδή καταγγελία στην Guardia Civil για κλοπή και η ασφαλιστική εταιρεία τους κατέβαλε 22.141 ευρώ ως αποζημίωση. Τα χρήματα κατέληξαν στον λογαριασμό ενός από τους τρεις φίλους και εκεί άρχισαν τα πραγματικά προβλήματα.

Ο λόγος ήταν η απληστία των τριών δραστών, που άρχισαν να μαλώνουν για το πώς θα μοιράσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να τσακωθούν. Η διαφωνία τους μάλιστα έφτασε σε τέτοιο σημείο που ένας εκ των τριών αποφάσισε πως, αν δεν έπαιρνε αυτό που ήθελε, δεν θα το έπαιρνε κανείς.

Έτσι κι έγινε, αφού ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού παρουσιάστηκε στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας για να ομολογήσει την απάτη. Κατέδωσε τους δύο συνεργούς του και εξήγησε βήμα προς βήμα πώς είχαν στήσει την απάτη από τη στιγμή της αγοράς της Honda.

Η ομολογία του επέτρεψε να γλιτώσει από μια βαρύτερη ποινή. Οι δύο φίλοι του καταδικάστηκαν σε δύο χρόνια φυλάκιση και σε πρόστιμο 2.150 ευρώ ο καθένας, ενώ ο καταδότης θα εκτίσει μόνο έξι μήνες φυλάκιση και θα πληρώσει πρόστιμο 360 ευρώ.

Η απόφαση του δικαστηρίου είναι οριστική και εκτός από τις ποινές φυλάκισης, οι τρεις καταδικασθέντες υποχρεούνται να επιστρέψουν από κοινού τα 21.141 ευρώ που τους κατέβαλε τότε η ασφαλιστική εταιρεία, απόφαση που τους αφήνει με ποινικό μητρώο και άδειες τσέπες.