MotoGP & WorldSBK – Αβέβαιο το μέλλον των paddock girls μετά την εξαγορά των Πρωταθλημάτων από τη Liberty Media

Η αμερικάνικη εταιρεία έχει σταματήσει από το 2018 τον θεσμό των κοριτσιών με τις ομπρέλες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1
motomagMotoGP – Το μέλλον των paddock girls
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

5/4/2024

Με την εξαγορά του 86% της Dorna Sports, που περιλαμβάνουν τόσο τα MotoGP όσο και τα Motul WSBK, το μέλλον των κοριτσιών στην σχάρα εκκίνησης έγινε αμφίβολο για τους αγώνες μοτοσυκλέτας, αφού η Liberty Media έχει κρίνει εδώ και 7 χρόνια πως τα Umbrella Girls δίνουν αναχρονιστικό και σεξιστικό χαρακτήρα στην F1, όπως φαίνεται όμως παραμένουν -τουλάχιστον για την ώρα- κάτω από τις ομπρέλες τους στα Πρωταθλήματα 2 τροχών.

Στο όνομα της πολιτικής ορθότητας, η ιδιοκτήτρια εταιρεία της F1, Liberty Media, αποφάσισε το 2018 να σταματήσει τον θεσμό των paddock girls στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Με αφορμή λοιπόν και την εξαγορά των δύο σημαντικότερων πρωταθλημάτων ταχύτητας στον χώρο της μοτοσυκλέτας, τα Motul WSBK και MotoGP, είναι λογικό ότι άρχισαν να υπάρχουν και οι πρώτες φωνές που ήθελαν τον θεσμός των paddock girls να καταργείται σύντομα και εκεί. Κάτι τέτοιο όμως δεν φαίνεται να είναι άμεσα τουλάχιστον στα σχέδια της νέας ιδιοκτήτριας εταιρείας.

MotoGP – Το μέλλον των paddock girls​    ​

Σύμφωνα  με δηλώσεις του Carmelo Ezpeleta, ο οποίος παραμένει στην θέση του CEO, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει κάτι. Ο ίδιος θεωρεί ότι είναι θέμα... ελευθερίας, καθώς "δεν μπορούν να απαγορεύσουν στις κοπέλες να βρίσκονται εκεί". Συνεχίζει λέγοντας ότι η απαγόρευση των paddock girls από τους αγώνες είναι μία κίνηση εναντίον των γυναικών και όχι υπέρ τους.

Όταν η Liberty Media είχε προχωρήσει σε αντίστοιχη κίνηση στην F1, τονίζοντας ότι είναι ένας θεσμός που αντιβαίνει τόσο τις δικές της αξίες, όσο και τις κοινωνικές νόρμες της εποχής, πέρα από τις θετικές αντιδράσεις υπήρξαν και κάποιες αρνητικές. Φυσικά μέσα σε αυτές ήταν τα κορίτσια που κρατούσαν τις ομπρέλες πάνω από τα κεφάλια των οδηγών στη σχάρα εκκίνησης, που έχασαν εν μία νυκτί τη δουλειά τους. Όπως είχε αναφέρει τότε σε συνέντευξή της η Melissa James, ένα από τα κορίτσια του grid της F1, ήταν η δουλειά των ονείρων της. "Δεν ήμουν απλώς ένα όμορφο πρόσωπο που στεκόταν δίπλα από τους οδηγούς, αλλά βοηθούσα και στην προώθηση της ομάδας". 

MotoGP – Το μέλλον των paddock girls

Μένει να δούμε σε βάθος χρόνου κατά πόσο θα συνεχίσει ο θεσμός των Umbrella Girls να υφίσταται στα Πρωταθλήματα Μοτοσυκλέτας, και αν η Liberty Media κρατήσει ενιαία γραμμή με την F1, ή αν κρίνει πως η μοτοσυκλέτα έχει στοιχεία που τη διαφοροποιούν με το αυτοκίνητο ώστε να δικαιολογούν την πρακτική "δυο μέτρα και δυο σταθμά" για τις κοπέλες με τις ομπρέλες. Και κάτι τελευταίο. Ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπέρασμα από τα λεγόμενα του Ezpeleta, καθώς μένει να δούμε στη συνέχεια κατά πόσο ο μελλοντικός ρόλος του σε MotoGP & WorldSBK θα είναι ουσιαστικός ή απλώς διακοσμητικός.

Ετικέτες

Benelli TRK 702/X – Σημαντική μείωση τιμής για την 700άρα crossover

Έως 850 ευρώ το όφελος για τις δύο εκδόσεις – Καλοκαιρινή ευκαιρία μέχρι εξαντλήσεως αποθέματος
Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/6/2025

Με σημαντική μείωση στην τιμή τους που φτάνει έως και τα 850 ευρώ προσφέρει πλέον η αντιπροσωπεία της Benelli τις δύο εκδόσεις του δικύλινδρου TRK 702.

Η Benelli TRK 702 είναι μια μοτοσυκλέτα που είχε καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις όταν πέρασε από τα χέρια μας για τη δοκιμή της έκδοσης με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών. 

H crossover της Benelli είναι μια μοτοσυκλέτα πολύ τίμια για τα χρήματα που ζητούσε τότε η αντιπροσωπεία, η οποία κερδίζει τον αναβάτη με την ευκολία και τη φιλικότητα που παρουσιάζει στην οδήγηση στο αστικό περιβάλλον και παρά τον όγκο και το βάρος της -ζυγίστηκε στα 230,5 κιλά- μπορεί να παίξει κάλλιστα τον ρόλο του commuter αφού έχει εξαιρετικό ζύγισμα και δεν δυσκολεύει καθόλου στους ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες ακόμη και αν το ύψος του αναβάτη είναι κάτω από 1,75 μ.

Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής

Παράλληλα η TRK 702, παρά τη σχετικά μικρή ζελατίνα, έχει την ικανότητα να ταξιδεύει άνετα και ευχάριστα με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, με τον κινητήρα να καταναλώνει λογικότατες ποσότητες βενζίνης (μετρήσαμε 5,5 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση) και σε αυτό το πεδίο, ενώ είναι ευχάριστη και σε δρόμο με στροφές με τον αναβάτη να είναι σε θέση να αναπτύξει έναν πολύ σβέλτο ρυθμό.

Από τότε που δοκιμάσαμε το TRK 702 (τεύχος ΜΟΤΟ #650), η Benelli μείωσε μία φορά την τιμή του, από τα 7.980 στα 7.400 ευρώ και τώρα προχωρά σε μία ακόμη γενναία μείωση τιμής, η οποία πέφτει στα 6.600 ευρώ και κάνει τη Euro 5 μοτοσυκλέτα ευκαιρία με δεδομένο και τον ανταγωνισμό που έχει να αντιμετωπίσει.

Έτσι το όφελος για τον ενδιαφερόμενο φτάνει τα 800 ευρώ για την έκδοση με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών και αυξάνεται ακόμη περισσότερο στα 850 ευρώ για την έκδοση με τους ακτινωτούς τροχούς (19 εμπρός και 17 πίσω), με τιμή που πέφτει από τα 7.750 στα 6.900 ευρώ.

Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής

Να σημειωθεί ότι ως στάνταρ εξοπλισμό η μοτοσυκλέτα φέρει έγχρωμη TFT οθόνη πέντε (5) ιντσών με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα και δυνατότητα σύνδεσης με κινητό, φωτιζόμενους διακόπτες, δύο θύρες φόρτισης, full LED φωτιστικά σώματα, χούφτες τιμονιού, εκτροπείς αέρα στα πλαϊνά του φέρινγκ, ρυθμιζόμενες μανέτες, σχάρα και χειρολαβές συνεπιβάτη, 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, δίσκους 320 χλστ. και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Angel GT για την έκδοση με τους χυτούς τροχούς και Pirelli Scorpion Rally STR.
Επιπλέον, η Benelli συνεχίζει να προσφέρει τη δυνατότητα προαιρετικής απόκτησης του πακέτου Travel Pack που αναβαθμίζει την δικύλινδρη μοτοσυκλέτα στο ταξίδι, ενώ η αγορά της συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση τριών ετών.