MV Agusta Demo Days 2025 - Δοκιμάστε μια μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρείας

Και μοντέλα σε επετειακές προσφορές - Στο πλαίσιο των εορτασμών των 80 χρόνων της MV Agusta
MV Agusta Demo Days test rides και προσφορές 2025
Από το

motomag

14/5/2025

Η Πέτρος Πετρόπουλος AEBE, αντιπροσωπεία της ιταλικής εταιρείας  γιορτάζει τα 80 χρόνια MV Agusta με μια σειρά προωθητικών ενεργειών αλλά και δράσεων, ανακοινώνοντας νέα online πλατφόρμα για test rides.

Μέσα από την πλατφόρμα, οι φίλοι της ιταλικής εταιρείας και γενικότερα οι λάτρεις της μοτοσυκλέτας έχουν τη μοναδική ευκαιρία να επιλέξουν τη μοτοσυκλέτα που επιθυμούν να οδηγήσουν και να προγραμματίσουν το δικό τους test ride στον πλησιέστερο επίσημο συνεργάτη της MV Agusta. 

Οι διαθέσιμες για δοκιμαστική οδήγηση μοτοσυκλέτες είναι οι Brutale R, Dragster R, Turismo Veloce R, όπως και η πρώτη adventure της MV Agusta, η Enduro Veloce.

Οι Demo Days συνοδεύονται και από ειδικές επετειακές προσφορές σε επιλεγμένα μοντέλα. Ενδεικτικά οι επετειακές προσφορές έχουν ως εξής:

Brutale 800 R με επετειακή τιμή 15.400 ευρώ
Με τρικύλινδρο κινητήρα 798 κ.εκ, προερχόμενο από την F3 800, με 112 ίππους και τελική ταχύτητα 237 χλμ/ώρα.

Dragster R με επετειακή τιμή 16.800 ευρώ
Η τρικύλινδρη των 798 κ.εκ. με επιτάχυνση 0-100χλμ σε 3,75 δευτερόλεπτα. 

Turismo Veloce R με επετειακή τιμή 17.500 ευρώ
Από τις πιο εντυπωσιακές σε σχεδίαση στην κατηγορία της με τρικύλινδρο κινητήρα 798 κ.εκ και 110 ίππων. Με τεχνολογία αιχμής σε ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης και περιφορειακά από το πάνω ράφι.

Βρείτε εδώ τον σύνδεσμο για να κλείσετε ένα test ride. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε και στο 210-3499244.

Thrust DSR 200 LC 2025: Τιμή στην Ελλάδα - Σύντομα διαθέσιμο με κορυφαίο εξοπλισμό

Κινητήρας 18,5 ίππων, TFT οθόνη αφής (!), συναγερμός, κάμερα, TCS κ.α.
Thrust DSR 200 LC 2025 τιμή Ελλάδα
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/10/2025

Σύντομα στην ελληνική αγορά θα βρίσκεται το Thrust DSR 200 LC ABS+TCS, το οποίο φαίνεται να συνδυάζει πολύ λογική τιμή και ένα πλήρες για την κατηγορία τιμής “πακέτο” εξοπλισμού.

To Thrust DSR 200 έρχεται να συμπληρώσει την οικογένεια σκούτερ της εταιρείας ως το ισχυρότερο μοντέλο, το οποίο τοποθετείται πάνω από τις εκδόσεις με τους κινητήρες των 125 και 150 κυβικών.

Σύμφωνα με την Δ. Γκουντούφας ΙΚΕ που είναι η επίσημη εισαγωγική εταιρεία της Thrust, το DSR 200 LC ABS+TCS θα είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά λίγο μετά τα μέσα Οκτωβρίου στην τιμή των 2.695 ευρώ.

Σε ύφος mini GT, το σκούτερ της Thrust δίνει έμφαση στην ευελιξία με το μαζεμένο μέγεθός του αλλά και με τους τροχούς 14 και 13 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ χαρακτηρίζεται από το πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που κάνει πιο εύκολη αλλά και πιο ασφαλή την καθημερινή κίνηση στο κέντρο της πόλης.

Στο 200άρι DSR ο κινητήρας αποδίδει 18,5 ανακοινώσιμους ίππους και αυτό θα δίνει λογικά τη δυνατότητα στο σκούτερ της Thrust να κινείται με ασφάλεια και σε περιβάλλον αυτοκινητόδρομου ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα, με το μεταξόνιο των 1.375 χλστ. να κινείται μεταξύ σταθερότητας και ευελιξίας.

Όπως και τα DSR με τους μικρότερους κινητήρες το 200 έχει πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού ειδικά για την τιμή στην οποία διατίθεται στην ελληνική αγορά. Εκτός από το υποχρεωτικό ABS στάνταρ είναι και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Την κατανάλωση έρχεται να μειώσει το σύστημα Start-Stop που σβήνει και ενεργοποιεί τον θερμικό κινητήρα όταν περιμένετε στο φανάρι και εξοικονομεί έτσι βενζίνη μειώνοντας το κόστος χρήσης.

Ο αναβάτης πληροφορείται από μεγάλη, έγχρωμη TFT οθόνη αφής, που είναι μοναδική σε αυτή την κατηγορία τιμής και ακόμη εξαιρετικά σπάνια στους δύο τροχούς. Η οθόνη έχει διαγώνιο στις επτά ίντσες, συνδέεται με κινητό, ενώ μπορεί να παρουσιάσει και ένα πλήθος δεδομένων για την κατάσταση του σκούτερ που βλέπουμε κανονικά μόνο αν συνδεθεί ένα δίκυκλο με διαγνωστικό. 

Στη διάθεσή του ο αναβάτης έχει και  USB-C θύρα για να φορτίσει τις ηλεκτρονικές του συσκευές, με την ενεργοποίηση και την  εκκίνηση του σκούτερ να γίνεται μέσω keyless συστήματος, χωρίς να χρειάζεται φυσικό κλειδί. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει επίσης και η κάμερα καταγραφής που βρίσκεται στο εμπρός μέρος, τα full LED φώτα, σχάρα για τοποθέτηση Top Case αλλά και συναγερμό.