MV Agusta - "Δεν αποτελεί πια στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο της KTM"

Βαριά δήλωση των Αυστριακών στα συνδικάτα εργαζομένων της MV, που αν αληθεύει σηματοδοτεί στροφή 180 μοιρών στην πολιτική των Αυστριακών
MV Agusta
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/12/2024

Σύμφωνα με το ιταλικό ειδησεογραφικό site "Varese News", σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι της KTM με εκπροσώπους των συνδικάτων της MV Agusta στο Varese την Παρασκευή 6/12, οι "πορτοκαλί" δήλωσαν πως θεωρούν πλέον την ιταλική εταιρεία ένα μη-στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο!

Αν αυτή η δήλωση ισχύει, τότε η ΚΤΜ κάνει στροφή 180 μοιρών στην προηγούμενη πολιτική της, που δήλωνε απόλυτη πίστη στην ανάπτυξη της MV Agusta, ενώ συζητούνταν ακόμα και η είσοδος της ιταλικής εταιρείας στο MotoGP υπό την καθοδήγηση του Pierer Group.

Θυμίζουμε πως πριν από 9 μήνες, η ΚΤΜ αγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών της MV Agusta, δυο χρόνια πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία, με τους Αυστριακούς να κατέχουν τώρα το 50,1% (από 25,1% προηγουμένως), με τον πρώην ιδιοκτήτη Timur Sardarov να έχει το υπόλοιπο 49,9%.

Τώρα, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του Varese News, η KTM αποφασίζει να αποσυρθεί από την εικόνα, κάτι που θα μπορούσε να φέρει ξανά την οικογένεια Sardarov στο προσκήνιο. Σε ένα άλλο σενάριο, στην MV θα μπορούσε να αναμιχθεί και η Bajaj.

Προτεραιότητα για την MV Agusta είναι η πώληση του στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες της αυτή τη στιγμή, αλλά και το ξεκαθάρισμα των θέσεων της KTM απέναντί της, κάτι που αναμένεται να οριστικοποιηθεί εν ευθέτω χρόνο.

Τώρα οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της MV Agusta ανησυχούν για τις θέσεις τους, αναφέροντας πως η διεύθυνση τους ανακοίνωσε καθυστέρηση στον 13ο μισθό, ο οποίος πιθανώς να καταβληθεί στις 23 Δεκεμβρίου. Από την άλλη, το Varese News αναφέρει πως το δώρο προβλέπεται να καταβληθεί χωρίς πρόβλημα, καθώς αν υπάρξει οποιαδήποτε οικονομική εμπλοκή, οι συνέπειες θα επηρεάσουν πρώτα το διοικητικό προσωπικό, και όχι τους εργάτες.

Αν οι Αυστριακοί όντως απεμπλακούν από την MV Agusta, η παραγωγή θα επιστρέψει στην ιταλική εταιρεία, με το εργοστάσιο του Varese να έχει προτεραιότητα την πώληση του αδιάθετου στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες του. Κι αυτό, ενώ έχει προγραμματιστεί η παραγωγή 3.000 νέων μοτοσυκλετών για το 2025.

Ο υπεύθυνος του εργοστασίου του Varese, Luca Martin δήλωσε χαρακτηριστικά: "Όπως οι Ferrari φτιάχνονται μόνο στο Maranello, οι μοτοσυκλέτες της MV Agusta φτιάχνονται μόνο στο Varese, με ή χωρίς την KTM."

Η απόσυρση της ΚΤΜ από την MV Agusta σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αναμένεται να πάρει περί τις 90 μέρες, δηλαδή μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2025.

Τώρα περιμένουμε να δούμε τις επίσημες ανακοινώσεις KTM - MV Agusta, που να επιβεβαιώνουν ή να διαψεύδουν το ρεπορτάζ του ιταλικού ειδησεογραφικού μέσου.

Ισπανία: Προσποιήθηκαν κλοπή μοτοσυκλέτας και κατέληξαν φυλακή

Εσώκλειστοι και οι τρεις δράστες
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/2/2026

Η ιδέα τριών Ισπανών φίλων ήταν να προσποιηθούν την κλοπή μιας Honda CBR1000RR-R και να μοιραστούν την αποζημίωση της ασφαλιστικής, όμως τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά.

Τον Αύγουστο του 2022, οι τρεις εμπλεκόμενοι αποφάσισαν την αγορά μιας Honda Fireblade με στόχο όμως όχι να την οδηγήσουν, αλλά να προσποιηθούν την κλοπή της. Έτσι έκαναν μία ασφάλεια κλοπής και περίμεναν λίγο καιρό μέχρι να δράσουν, για να μην καρφωθούν.

Τον Νοέμβριο του ίδιου έτους υπέβαλαν την ψευδή καταγγελία στην Guardia Civil για κλοπή και η ασφαλιστική εταιρεία τους κατέβαλε 22.141 ευρώ ως αποζημίωση. Τα χρήματα κατέληξαν στον λογαριασμό ενός από τους τρεις φίλους και εκεί άρχισαν τα πραγματικά προβλήματα.

Ο λόγος ήταν η απληστία των τριών δραστών, που άρχισαν να μαλώνουν για το πώς θα μοιράσουν τα χρήματα, με αποτέλεσμα να τσακωθούν. Η διαφωνία τους μάλιστα έφτασε σε τέτοιο σημείο που ένας εκ των τριών αποφάσισε πως, αν δεν έπαιρνε αυτό που ήθελε, δεν θα το έπαιρνε κανείς.

Έτσι κι έγινε, αφού ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού παρουσιάστηκε στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας για να ομολογήσει την απάτη. Κατέδωσε τους δύο συνεργούς του και εξήγησε βήμα προς βήμα πώς είχαν στήσει την απάτη από τη στιγμή της αγοράς της Honda.

Η ομολογία του επέτρεψε να γλιτώσει από μια βαρύτερη ποινή. Οι δύο φίλοι του καταδικάστηκαν σε δύο χρόνια φυλάκιση και σε πρόστιμο 2.150 ευρώ ο καθένας, ενώ ο καταδότης θα εκτίσει μόνο έξι μήνες φυλάκιση και θα πληρώσει πρόστιμο 360 ευρώ.

Η απόφαση του δικαστηρίου είναι οριστική και εκτός από τις ποινές φυλάκισης, οι τρεις καταδικασθέντες υποχρεούνται να επιστρέψουν από κοινού τα 21.141 ευρώ που τους κατέβαλε τότε η ασφαλιστική εταιρεία, απόφαση που τους αφήνει με ποινικό μητρώο και άδειες τσέπες.