MyDucati App: Ο κόσμος της Ducati στα χέρια σας!

Νέα εφαρμογή για να είστε πάντα ενημερωμένοι
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

21/9/2020

Η Ducati παρουσίασε την εφαρμογή MyDucati, η οποία επιτρέπει σε όλους τους φίλους της φίρμας να μένουν συνδεδεμένοι με το "σύμπαν" της Ducati συνέχεια, συγκεντρώνοντας ό,τι μπορεί να ψάχνει κανείς σε ένα μέρος.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή στοχεύει να ενισχύσει τους δεσμούς της εταιρείας με το κοινό της, προσφέροντας μια εξειδικευμένη εμπειρία και αποκλειστική πρόσβαση στον κόσμο της Ducati. Ουσιαστικά είναι "ανεβασμένο" αποκλειστικό υλικό για τα μέλη, ενώ μπορούν να έχουν πρόσβαση σε "κλειστά" events και preview των νέων μοντέλων.

Στον τομέα "Garage" της εφαρμογής, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να ανεβάσουν τα χαρτιά τους και να έχουν συνεχώς μαζί τους την Ducati Card (το επίσημο έγγραφο των Ducatista). Επιπλέον, θα έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν το Ducati των ονείρων τους, να το "σώσουν" στην εφαρμογή και να το μοιραστούν με φίλους αλλά και εμπόρους της εταιρείας. Επίσης οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να βάλουν την προσωπική τους πινελιά στο συγκεκριμένο τομέα, με μια φωτογραφία από το δικό τους Ducati.

Στο κομμάτι που θα είναι αφιερωμένο στους αντιπροσώπους της Ducati, οι πελάτες θα μπορούν να εντοπίζουν τον πλησιέστερο έμπορο βάσει της τοποθεσίας τους, να δουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες και να σώσουν τις πληροφορίες στα "αγαπημένα" ή να κλείσουν ραντεβού για ένα test ride με ένα απλό "κλικ". Παράλληλα, στο section "Νέα" οι επισκέπτες θα έχουν πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο, σε όλες τις νέες υπηρεσίες και τα events της Ducati παγκοσμίως, με ένα σύστημα ειδοποιήσεων που θα τους κρατάει ενήμερους για τα πιο σημαντικά νέα. Στην εφαρμογή θα υπάρχει και ένα τμήμα αποκλειστικά για το DOC (Desmo Owners Club), όπου τα μέλη θα μπορούν να μοιράζονται το πάθος τους για τα Ducati και να εκμεταλλευθούν όλα τα προνόμια που έχουν σχεδιαστεί γι' αυτούς.

Ως κίνητρο για να ενισχύσει την εμπειρία των χρηστών αλλά και την προσωποποίηση της εφαρμογής όσο το δυνατόν περισσότερο, το MyDucati προσφέρει ένα σύστημα από "εμβλήματα" που ξεκλειδώνονται μέσω διαγωνισμών, σε διάφορους τομείς . Πετυχαίνοντας τους στόχους, οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση και προσωποποιημένες υπηρεσίες, οι οποίες θα βασίζονται στα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, που έχουν δηλώσει.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε iOS και Android δωρεάν, στο Apple Store και στο Play Store αντίστοιχα. Όσοι έχουν κάνει λογαριασμό ήδη στο MyDucati μέσω PC, μπορούν να συνδεθούν με τους ίδιους κωδικούς στην εφαρμογή.

 

INTERMOT: BMW Custom R 1300 R “TITAN” από κοντά στην Γερμανία με την μπουκάλα Nitro φορεμένη!

H πληθωρική custom dragster μοτοσυκλέτα της ΒΜW
BMW_R_1300_TITAN
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/12/2025

Είδαμε από κοντά μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, που μικρή ομάδα εργαζομένων της εταιρείας είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει, με βάση την BMW R 1300 R και εκτεταμένο customizing.

H μοτοσυκλέτα έχει κατ’ ουσία επανασχεδιαστεί και χτιστεί εκ βάθρων γύρω από τον boxer κινητήρα. Με το πλαίσιο την πίσω ανάρτηση και το μακρύ ψαλίδι να έρχονται από την Wilbers – ειδική παραγγελία – για την αξιοποίηση της ισχύος του δικύλινδρου κινητήρα των 1300 κυβικών.

BMW_R_1300_TITAN

Σε αγωνιστικά πρότυπα, το forged carbon fairing με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα αποτελεί ένα σώμα με το ρεζερβουάρ καυσίμου, αποτελώντας βάση για τον πίνακα οργάνων και μεταφέροντας οπτικά τον όγκο της μοτοσυκλέτας, προς τον εμπρός τροχό.

BMW_R_1300_TITAN

Πάνω στο ιδιαίτερο fairing, τα λευκά γραφικά δίνουν την αίσθηση κίνησης με τα φίλτρα αέρος που ξεπροβάλουν αμφίπλευρα να θυμίζουν βράγχια, ενώ μεταλλικές μπλε λεπτομέρειες στολίζουν την καθαρές γραμμές της μοτοσυκλέτας.

BMW_R_1300_TITAN

Η Akrapovic, βοήθησε στην εξέλιξη ενός πλήρους συστήματος εξαγωγής τιτανίου. Η εξάτμιση ξεκινά από τους δύο κυλίνδρους, ενώνεται κάτω από τη μοτοσικλέτα και καταλήγει σε δύο τελικά κάτω από το ανασηκωμένο, πίσω μέρος που φιλοξενεί την σέλα του αναβάτη.

BMW_R_1300_TITAN

Ανάμεσα στα δύο τελικά τιτανίου υπάρχει μία φιάλη νίτρου που με το πάτημα ενός κουμπιού, ψεκάζει Ν2Ο που διαλύεται μέσα στους θαλάμους καύσης προσφέροντας επιπλέον οξυγόνο και εκρηκτική επιτάχυνση στην μοτοσυκλέτα για τα δεδομένα του boxer κινητήρα της που σε αυτή την τελευταία του έκδοση, έχει φτάσει να είναι ο δυνατότερος παραγωγής.

BMW_R_1300_TITAN

Η ισχύς καταλήγει στον πίσω τροχό μέσω άξονα, ενώ για αξιοποίηση της έχει τοποθετηθεί πίσω και ένας “αυτοκινητάδικός” φαρδύς τροχός με πιο “τετράγωνο” ελαστικό. Δίπλα της φαίνεται και ο τροχός που χρησιμοποιεί η μοτοσυκλέτα όταν δεν μένει σε Dragster-ευθείες .

BMW_R_1300_TITAN

Τέλος, τα μαρσιπιέ βρίσκονται αρκετά πίσω, σε μία ξαπλωμένη στάση οδήγησης, δίνοντας την απαραίτητη στήριξη που χρειάζεται για αναμετρήσεις dragster.