Νέα εποχιακή καμπάνια Suzuki service

Ώρα για συντήρηση!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/2/2021

Η Suzuki ξεκίνησε την επικοινωνία για την εποχιακή της καμπάνια, η οποία αφορά την συντήρηση της μοτοσυκλέτας. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προτρέπει τους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών της Suzuki να επωφεληθούν από τα δωρεάν λιπαντικά και τις προνομιακές τιμές ανταλλακτικών (εξαιρούνται τα ανταλλακτικά φανοποιίας και αξεσουάρ), σε όλα τα service που προβλέπονται από τον κατασκευαστή, για την τακτική συντήρηση της μοτοσυκλέτας ή του σκούτερ τους, ανεξαρτήτως μοντέλου.

Η συγκεκριμένη καμπάνια θα ισχύει από τις 15 Φεβρουαρίου μέχρι και τις 31 Mαρτίου 2021. Περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες, μπορείτε να μάθετε στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Suzuki.

Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. – 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης τηλ: 210 3499940

www.suzuki.gr

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.