Νέα scooter SYM για τον Δήμο Θεσσαλονίκης

Στην υπηρεσία των πολιτών
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/7/2020

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης επέλεξε 33 νέα scooter της SYM εκσυγχρονίζοντας τον στόλο των δίκυκλων για της υπηρεσίες Πολιτικής προστασία, Διαχείρισης Απορριμμάτων και της Δημοτικής Αστυνομίας. Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της Γκοργκόλης Α.Ε. επίσημου εισαγωγέα της SYM στη χώρα μας:

33 SYM scooters στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης

 

Η ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. παρέδωσε 33 scooters SYM στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

 

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προχώρησε στην επιλογή και προμήθεια των μοντέλων της SYM
Symphony SR125, CITYCOM S.300 και JOYMAX Z 250 για την κάλυψη  αναγκών των Διευθύνσεων:

 

για τη Διεύθυνση Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Αστικών Απορριμμάτων

 

για τη Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας

 

για το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας

 

Νο1 σε πωλήσεις brand στην Ελλάδα, η SYM αποδεικνύει καθημερινά την ποιότητα και την αξιοπιστία των μοντέλων της.

Η παράδοση πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο, στο κεντρικό αμαξοστάσιο του Δήμου Θεσσαλονίκης με τα μοντέλα της SYM, όλα σε λευκό χρώμα, να φέρουν τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα του δήμου και των διευθύνσεων του Δήμου.


 

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.