Νέο εργοστάσιο GASGAS στην Βαρκελώνη!

Ο Pierer κράτησε την υπόσχεσή του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/10/2022

Εγκαινιάστηκε με κάθε επισημότητα εχθές, Παρασκευή 14 Οκτωβρίου το νέο εργοστάσιο της GASGAS κοντά στην Βαρκελώνη όπου θα κατασκευάζονται οι trial μοτοσυκλέτες των Ισπανών.

Ήταν μία υπόσχεση της Pierer Mobility όταν απέκτησε την ισπανική μάρκα που είχε πτωχεύσει δύο φορές, πως θα επενδύσει στην ανάπτυξή της και πως όχι μόνο θα κρατήσει γραμμή παραγωγής στην Ισπανία, αλλά θα επενδύσει στον πλήρη εκσυγχρονισμό της.

Δίπλα στα κεντρικά γραφεία της KTM στην Ισπανία λοιπόν, δημιουργήθηκε η νέα γραμμή παραγωγής των trial της GASGAS στην Terrassa την περιοχή που είναι γενέτειρα της Ισπανικής μάρκας.

Τα εγκαίνια άνοιξε ο Πρόεδρος Generalitat de Catalunya Pere Aragonés, ο ιδιοκτήτης και ιδρυτής της Pierer Mobility AG, Stefan Pierer, ο γενικός διευθυντής της GasGas César Rojo, ο πρόεδρος της KTM Ισπανίας Marc Coma,  president of KTM Spain, ο πρόεδρος του συνδέσμου κατασκευαστών της Ισπανίας Jordy Bordoy και άλλοι.

Στον λόγο του ο κος Pierer εξήγησε πως η επιλογή αυτή στηρίζεται σε μία σειρά από παράγοντες, πρωτίστως είναι σημαντικό να διατηρηθεί γραμμή παραγωγής στην αυτόνομη περιοχή της Καταλονίας όπου υπάρχει μεγάλη μοτοσυκλετιστική παράδοση και εξειδικευμένο προσωπικό. Τόνισε πως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γραμμή συναρμολόγησης με καθαρά τυπικό χαρακτήρα αλλά θα εφαρμόσει την πολιτική «kilometer zero» καθώς πάνω από το 70% όλων των εξαρτημάτων θα προέρχονται από την Καταλονία!

Η επένδυση της Pierer Mobility AG έχει ξεπεράσει αυτή την στιγμή τα 6 εκατομμύρια Ευρώ, ενώ η δημοτική αρχή έχει συνεισφέρει με 500.000 Ευρώ για την γη. Ανεξαρτήτως της ευρωστίας του Ομίλου η επένδυση αυτή είναι αρκετά μεγάλη αν υπολογίσει κανείς πως η αγορά των μοτοσυκλετών trial είναι περιορισμένη και η απόσβεση θα χρειαστεί αρκετό καιρό.

Αυτή την στιγμή στην γραμμή παραγωγής απασχολούνται 41 άτομα τα οποία και θα αυξηθούν άμεσα.

Καλλιθέα: Μοτοσυκλετιστής παρέσυρε πεζή και σκοτώθηκε καταλήγοντας σε σταθμευμένο όχημα [Video]

Σοκαριστικό δυστύχημα σε διάβαση πεζών με αιτία την ταχύτητα το βράδυ της Πέμπτης 4/6
kallithea accident
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

5/6/2026

Τραγικό τροχαίο σημειώθηκε την Πέμπτη 4 Ιουνίου λίγο πριν τις 22:00 στη λεωφόρο Θησέως στην Καλλιθέα στο ρεύμα καθόδου προς Μοσχάτο, όταν μοτοσυκλετιστής παρέσυρε ηλικιωμένη γυναίκα που διέσχιζε διάβαση πεζών, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και εκσφενδονίστηκε στο αντίθετο ρεύμα για να καταλήξει σε παρκαρισμένο αυτοκίνητο, όπου σκοτώθηκε ακαριαία.

Ο 28 ετών αναβάτης κατέβαινε τη Θησέως με πολύ μεγάλη ταχύτητα, κάτι που επιβεβαιώνεται από βίντεο κάμερας ασφαλείας στο σημείο του συμβάντος, ενώ η γυναίκα διέσχιζε εκείνη τη στιγμή τη λεωφόρο από διάβαση πεζών χωρίς φανάρι.

Όταν αντελήφθη τη μοτοσυκλέτα να έρχεται προς το μέρος της προσπάθησε να τρέξει τα τελευταία 2-3 μέτρα προς τη νησίδα στη μέση της λεωφόρου, ωστόσο ο αναβάτης είχε ήδη κινηθεί προς το αριστερό άκρο του δρόμου για να την αποφύγει, με αποτέλεσμα να την παρασύρει.

Στη συνέχεια έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και λίγο παρακάτω χτύπησε το κράσπεδο της νησίδας που χωρίζει τα δύο ρεύματα κατεύθυνσης της Θησέως, εκσφενδονίστηκε πάνω από αυτή και σύρθηκε στην άσφαλτο ως το απέναντι πεζοδρόμιο όπου χτύπησε πάνω σε σταθμευμένο αυτοκίνητο. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος, μάλιστα κατά κάποιες αναφορές η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που ο αναβάτης διαμελίστηκε. Η 72χρονη γυναίκα φέρεται να έχει τραυματιστεί ελαφριά.

Υπάρχουν αναφορές για κόντρα μεταξύ μοτοσυκλετών ή για καταδίωξη, ωστόσο τίποτε από αυτά δεν επιβεβαιώνεται προς ώρας. Τα μόνα δεδομένα είναι πως η πεζή περνούσε νόμιμα τον δρόμο από τη διάβαση και πως ο μοτοσυκλετιστής είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα, κάτι που φαίνεται καθαρότατα στο βίντεο, εξηγώντας γιατί αμφότεροι αντιλήφθηκαν ο ένας τον άλλο όταν ήταν πια πολύ αργά.

Με τη φόρα που είχε μαζέψει η μοτοσυκλέτα ήταν πρακτικά αδύνατο να προλάβει να φρενάρει προς της διάβασης, ως προβλέπει ο ΚΟΚ (άρθρο 43, παράγραφος 2): “οι οδηγοί υποχρεούνται να πλησιάζουν στη διάβαση με μικρή ταχύτητα ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς. Αν πεζοί χρησιμοποιούν ή ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν τη διάβαση, οι οδηγοί ακινητοποιούν το όχημά τους μέχρι να εξέλθουν της διάβασης οι πεζοί.”

Ας ευχηθούμε αυτό να είναι το τελευταίο δυστύχημα στους δρόμους κι ας καταλάβουμε επιτέλους πως η υπερβολική ταχύτητα μέσα σε κατοικημένες περιοχές κοστίζει ζωές. Το συμβάν της Πέμπτης θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί πολύ χειρότερα αν σκεφτούμε πως αναβάτης και μοτοσυκλέτα διέσχισαν διαγώνια, εκτός ελέγχου και με φόρα όλο το αντίθετο ρεύμα της Θησέως χωρίς να συγκρουστούν με επερχόμενα οχήματα, γεγονός που καθαρά από τύχη δεν προκάλεσε περισσότερα θύματα.

UPDATE:

Οι αρχικές αντικρουόμενες μαρτυρίες για την παρουσία και την εμπλοκή ή όχι της αστυνομίας, ξεκαθάρισαν τις επόμενες ημέρες μετά το φρικτό δυστύχημα.
Περισσότερα εδώ