Ο θρύλος του FlatTrack ζωντανεύει

Στις 20 & 21 Οκτωβρίου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/10/2017

Όταν ακούμε το όνομα Harley-Davidson®, ο νους μας πάει αυτόματα είτε σε άνετα μακρινά ταξίδια, είτε σε εκείνες τις μοτοσικλέτες που όταν τις ακούσουμε να περνάνε κοντά μας, σηκώνουμε το κεφάλι να τις δούμε. Πόσο συχνά όμως ο νους μας πάει σε αγώνες; Όχι συχνά, παρά το γεγονός ότι η «καλύβα» που έχουμε δεις σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες να γράφει στην πόρτα «Harley-Davidson®MotorCo», ξεκίνησε κατασκευάζοντας αγωνιστικές μοτοσικλέτες. Μοτοσικλέτες για αγώνες FlatTrack, το πρώτο extremesport.

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η Harley-Davidson®μεσουρανεί στους αγώνες FlatTrack. Πέρυσι η Harley-Davidson® παρουσίασε το καινούριο της αγωνιστικό μοντέλο για το αμερικανικό πρωτάθλημα, το XG750R. Ο σχεδιασμός και οι εξελίξεις του κινητήρα αποτέλεσαν τη βάση που οδήγησε στην δημιουργία του καινούριου μοντέλου Harley-Davidson®StreetRod®που παρουσιάσαμε την άνοιξη που μας πέρασε και κέρδισε αμέσως εντυπωσιακές κριτικές από κοινό και δημοσιογράφους.

Εκτός από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, όπου ειδικά στο αμερικανικό πρωτάθλημα διαγωνίζονται αθλητές παγκοσμίου φήμης, αυτό που κάνει το FlatTrackracingνα ξεχωρίζει και το κάνει ίσως την πιο διασκεδαστική μορφή αγώνων μοτοσικλέτας, που θυμίζει περισσότερο διαγωνισμό μεταξύ φίλων, είναι η ευκολία με την οποία μπορεί να στηθεί μια πίστα. Ακόμα και σε μια μεγάλη αυλή σπιτιού.

Με στόχο να γνωρίσει το κοινό το Flat Track racing, το νέο μοντέλο Street Rod® και πάνω από όλα, να περάσουμε καλά, οδηγώντας το πιο ευέλικτο Harley-Davidson®, στην πρώτη επίσημη πίστα Flat Track στην Ελλάδα, στο χώρο του Riding School «Θανάσης Χούντρας» (32οχλμ Εθν. Οδού Αθηνών-Λαμίας).

Η πρώτη ημέρα (20 Οκτωβρίου) θα αφιερωθεί στους δημοσιογράφους, ενώ η δεύτερη μέρα είναι ανοικτή για το κοινό. Οι συμμετέχοντες της δεύτερης ημέρας θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω Facebook, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο. Οι 40 συνολικά συμμετέχοντες που θα επιλεγούν, θα έχουν τη χαρά να απολαύσουν το StreetRod®σε μια πολύ ξεχωριστή μέρα.

Κάντε την εγγραφή σας εδώ:

https://www.facebook.com/Harley.Davidson.Athena/posts/903165579836858

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, καλέστε μας στο 2103410850.

Κίνδυνος απεργίας διαρκείας στα βενζινάδικα – Κλείνουν επ’ αόριστο τα πρατήρια στη Λέσβο

Συνεδριάζει σήμερα, Τετάρτη 18/3, η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος με ανοικτό το ενδεχόμενο η κινητοποίηση να επεκταθεί πανελλαδικά
benzinadiko
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/3/2026

Την Τετάρτη 11 Μαρτίου η κυβέρνηση ανακοίνωσε τη θέσπιση πλαφόν στα περιθώρια κέρδους στα καύσιμα και κάποια βασικά είδη πρώτης ανάγκης, όπως τα τρόφιμα, απόφαση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις από την πλευρά των πρατηριούχων.

Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος (ΟΒΕ) εξέδωσε σχετικό δελτίο Τύπου την Πέμπτη 12/3, τονίζοντας πως “η επιβολή πλαφόν ως μέτρο, για άλλη μια φορά,  στοχοποιεί τους πρατηριούχους, ενώ το πρόβλημα εντοπίζεται στην υψηλή φορολογία. Το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους δεν μπορεί να συγκρατήσει τις αυξήσεις και να οδηγήσει σε ουσιαστική μείωση των τιμών για τον καταναλωτή, καθώς οι τιμές επηρεάζονται κυρίως από τις διεθνείς τιμές και τους φόρους. Το 61% της τελικής τιμής είναι φόροι, δηλαδή ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (ΕΦΚ) και ο ΦΠΑ και στην  τελική τιμή προστίθεται και η διυλιστηριακή αξία που ανέρχεται σε περίπου 31%. Επομένως, απομένει ένα 8% για τις εταιρείες πετρελαιοειδών, τους μεταφορείς και τα πρατήρια”.

Έδειξε μάλιστα πίνακες όπου αποδεικνύεται πως οι αυξήσεις τιμών στα πρατήρια ήταν εν γένει μικρότερες από αυτές στις χονδρικές τιμές που πληρώνουν για τον εφοδιασμό τους, στηρίζοντας την άποψη πως για την ακρίβεια οι πρατηριούχοι είναι οι τελευταίοι τροχοί της αμάξης και κακώς στοχοποιούνται.

Υπενθυμίζει επίσης πως πολλά πρατήρια αντιμετωπίζουν πολύ υψηλά λειτουργικά κόστη, κάτι που οδήγησε στο κλείσιμο πάνω από 300 πρατηρίων την προηγούμενη φορά που επιβλήθηκε πλαφόν.

Ως λύση συγκράτησης των τιμών καυσίμων στην Ελλάδα προτείνει τη μείωση του ΕΦΚ και του ΦΠΑ για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση.

Στο μεταξύ, η ΟΒΕ συνεδριάζει σήμερα, Τετάρτη 18/3, για να σχεδιάσει τις επόμενες κινήσεις της, την ώρα που οι πρατηριούχοι της Λήμνου ανακοίνωσαν απεργία επ’ αόριστο από την Πέμπτη 19/3, δηλώνοντας πως “η Λέσβος, ως νησί της παραμεθορίου, δεν αντέχει την περαιτέρω αποδυνάμωση ενός ζωτικού κλάδου,” αντιπροτείνοντας να διαμορφωθεί το ανώτατο όριο κερδοφορίας στα 20 λεπτά ανά λίτρο (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), από τα 12 λεπτά που ισχύουν σήμερα για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου ή, εναλλακτικά, να καθοριστεί το περιθώριο κέρδους στα επίπεδα που ήταν πριν την έναρξη των εχθροπραξιών στο Ιράν.

Αναμένουμε νεότερα από το μέτωπο της ΟΒΕ, καθώς είναι ορατός ο κίνδυνος να αποφασιστεί πανελλαδική απεργία.