Panamerican Crossing 2014: Αλάσκα – Βανκούβερ

5/9/2014

 "Το τέλος…"

Με την Αλάσκα να αποτελεί άλλο ένα "τρόπαιο" στη μεγάλη ταξιδιωτική συλλογή μου, επέστρεψα και πάλι στην κωμόπολη Dawson Creek, την αφετηρία του Alaska HWY. Το "Panamerican Crossing 2014" είχε ουσιαστικά ολοκληρωθεί, αφού η μαύρη ΚΤΜ –μετά τον επαναπροσδιορισμό του ταξιδιού στο Μεξικό– είχε καταφέρει να με ταξιδέψει από την μια άκρη της αμερικανικής ηπείρου στην άλλη: από την Αργεντινή της Εβίτα Περόν και του Μαραντόνα, στην Αλάσκα των γηγενών Ινουίτ (Εσκιμώων) και Αλουίτ.
Υπολείπονταν άλλα 4.800 χιλιόμετρα για να φτάσω στην Νέα Υόρκη, εκεί όπου είχα αρχικά προγραμματίσει να πέσουν οι τίτλοι τέλους του "Panamerican Crossing 2014". Όμως, στα εκτεταμένα όρια της αμερικανικής ηπείρου, ο χρόνος ήταν πλέον απελπιστικά λιγοστός για να οδηγήσω με άνεση και ασφάλεια μέχρι την μακρινή μητρόπολη των Η.Π.Α. Η λύση; Επαναπροσδιορισμός διαδρομής Νο 2 και αλλαγή τελικού προορισμού. Τι προέκυψε; Το κοντινό Βανκούβερ στις ακτές του Ειρηνικού επιλέχθηκε για να κυματίσει την καρό σημαία του τερματισμού στο παναμερικανικό οδοιπορικό μου.
Έτσι, μετά από περίπου 3 μήνες και καταγεγραμμένα 24.150 χιλιόμετρα, η δίτροχη περιπλάνησή μου στον Νέο Κόσμο, έφτασε αισίως στο τέλος της. Διατρέχοντας από άκρη σ’ άκρη την αμερικανική ήπειρο, κυνήγησα με πάθος το όνειρο της περιπέτειας και της εξερεύνησης με μια μοτοσυκλέτα, γεύτηκα "αχόρταγα" την κάθε συγκίνηση και εμπειρία που ξεπήδησε μέσα απ’ αυτό το διηπειρωτικό ταξίδι και γνώρισα την πρωτόγνωρη δυναμική που έκρυβε τούτος ο ανεξάντλητος τόπος στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού…

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ
Χωρίς αυτούς, το "Panamerican Crossing 2014" θα ήταν απλώς μια άσκηση επί χάρτου:
1) Στην KTM S.E.E για την παραχώρηση της ΚΤΜ 1190 R Adventure, των αναγκαίων ανταλλακτικών και την τεχνική υποστήριξη.
2) Στο ταξιδιωτικό γραφείο "ΜΑΡΙΝΕ ΤOURS" για τα αεροπορικά εισιτήρια του αναβάτη.
3) Στο κατάστημα φωτογραφικών PHOTOAGORA GR. για την χορηγία του φωτογραφικού εξοπλισμού.
4) Στο ειδησεογραφικό site www.newsbeast.gr.
5) Στο μοτοσυκλετιστικό site www.bikeit.gr.
6) Στο ταξιδιωτικό portal www.xprgr.com (EXPERIENCE GREECE).
7) Στο μηνιαίο περιοδικό μοτοσυκλέτας ΜΟΤΟ.
8) Στο κατάστημα ελαστικών RIDER’S SHOP.
9) Στην "MOTOR IMPORT", την επίσημη αντιπροσωπεία της Arai στην Ελλάδα, για την χορηγία ενός κράνους Arai Tour -X3.
10) Στην "LeKare – Designs", και προσωπικά στον κ. Λευτέρη Καρέτσο, για τις υπέροχες αερογραφίες που ζωγράφισε στο κράνος.

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος δώρισε δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Can-Am στην ελληνική αστυνομία

Πρόκειται για μία Can-am Pulse και μία Origin
Can
Από το

motomag

18/12/2025

Σήμερα στις 18 Ιανουαρίου 2025 η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος έκανε δωρεά στην Ελληνική Αστυνομία δύο Can-Am  ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος συγκεκριμένα δώρισε τα μοντέλα:

Μία Can-Am Pulse,που προσφέρει αυτονομία έως και 160 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3.

Pulse

Μπροστά βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι της KYB διαμέτρου 41 mm και διαδρομής 140 mm και πίσω αμορτισέρ της SACHS με διαδρομή 140 mm. Στα φρένα βρίσκουμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 177 κιλά.

Μία Can-Am Origin,που προσφέρει αυτονομία έως και 145 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ και η Origin μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3. Μάλιστα η μοτοσυκλέτα φέρει αναρτήσεις της KYB με μεγάλες διαδρομές (255 mm) για να μπορεί να κινηθεί και στο χώμα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Origin

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 187 κιλά.

Μάλιστα πίσω ακριβώς από τον Πρόεδρο του Ομίλου διακρίνει κανείς και το ελληνικό ηλεκτρικό scooter NOOS που κατασκευάζεται από τον όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος και έχει πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου.