Πανέμορφο «fail» από την Triumph Γαλλίας

«Πάμε στο μαγαζί της Honda»…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/12/2016

Η Triumph Γαλλίας οργάνωσε ένα όμορφο φεστιβάλ για café racer και επένδυσε σε ένα καλά σκηνοθετημένο video. Είναι από αυτά τα φεστιβάλ που μας αρέσουν, που συγκεντρώνουν κόσμο, που οι συμμετέχοντες έχουν πράγματα να κάνουν, όπως φαίνεται στο video, γίνονται αγώνες, δραστηριότητες μία ωραία ατμόσφαιρα δηλαδή… Οπότε τι μένει; Να βρεθεί εκείνο το κατάλληλο τραγούδι που θα συνοδέψει το video και θα δίνει την ατμόσφαιρα.. χρειάζεται κάτι παλιό, κάτι αγγλικό, αφού αγγλική είναι και η καταγωγή των café racer. Άντε ας είναι και αμερικάνικο, δεν πειράζει αλλά οπωσδήποτε κάτι από την δεκαετία των ’60 και ίσως από τους Beach Boys.. τα λένε και αμερικάνικα αυτοί, τονίζουν βαριά τις λέξεις και τις τραβάνε, οπότε ποιος ξέρει πώς ακούστηκε στα γαλλικά αυτιά το:

We're goin' down to the Honda shop, I'll tell you what we're gonna do.

Put on a ragged sweatshirt, I'll take you anywhere you want me to.
First gear, it's all right (Honda, Honda, go faster, faster)
Second gear, I'll lean right (Honda, Honda, go faster, faster)
Third gear, hang on tight (Honda, Honda, go faster, faster)

 

Και κάπως έτσι η Triumph Γαλλίας επένδυσε το video της με το «Little Honda» των «The Beach Boys»:

 

 

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.