Πάνω από 5.500 Harley Davidson στην Ηγουμενίτσα για την Πανευρωπαϊκή Συγκέντρωση 2023!
Αγγίζει το 100% η πληρότητα στα καταλύματα της περιοχής
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
28/5/2023
Γεμάτο το κάμπινγκ στην παραλία Δρέπανος στην Ηγουμενίτσα όπως και τα ξενοδοχεία στην ευρύτερη περιοχή όλες αυτές τις ημέρες καθώς κορυφώθηκε εχθές η άφιξη των μοτοσυκλετών Harley Davidson για την Πανευρωπαϊκή τους Συγκέντρωση.
Είναι η τρίτη φορά που επιλέγεται η Ελλάδα για την συνάντηση των Harley Davidson και η δεύτερη για την Ηγουμενίτσα. Η πρώτη ήταν το 2001 πάλι στο Δρέπανο, ακολούθησε η Πάτρα το 2010 και φέτος συγκεντρώνονται ξανά στο αγαπημένο τους μέρος, πάντα με την συνδρομή της ελληνικής λέσχης που επί πολλούς μήνες προετοιμάζει όλες τις λεπτομέρειες.
Στο ενδιάμεσο έχει γίνει και άλλη συγκέντρωση με H-D αλλά από συγκεκριμένο club, επίσης στην Ηγουμενίτσα με τεράστια συμμετοχή, ωστόσο εδώ μιλάμε για ανοικτή και κεντρική διοργάνωση πολλών διαφορετικών λεσχών και μεμονωμένων ιδιοκτητών από ολόκληρο τον κόσμο.
Μέχρι στιγμής έχουν κυλίσει ομαλά οι αφίξεις και η παραμονή αυτού του τεράστιου πλήθους από H-D με τους κατοίκους να είναι ενήμεροι εδώ και καιρό.
Μέσα στο χώρο του κάμπινγκ υπάρχει και χώρος που λειτουργεί σαν μουσείο με σπάνιες μοτοσυκλέτες, έκθεση με custom και φυσικά κάθε χώρος πάρκινγκ είναι ταυτόχρονα και μία μίνι έκθεση H-D.
Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550
Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
1/12/2025
Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.
Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.
H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ.
Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.
Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.
Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.
Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.
Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.