Παράδοση 100 Honda GTR 150 Supra για την ΕΛ.ΑΣ.

Προορίζονται για την ομάδα "ΔΡΑΣΗ"
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/11/2020

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, ανακοίνωσε με δελτίο τύπου την παράδοση 100 παπιών Honda GTR 150 Supra στην Ελληνική Αστυνομία, και πιο συγκεκριμένα στην ομάδα δίκυκλης αστυνόμευσης "ΔΡΑΣΗ".

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

Δελτίο τύπου

100 HONDA GTR150 SUPRA ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ «ΔΡΑΣΗ» ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Ο στόλος της Ελληνικής Αστυνομίας, και συγκεκριμένα η ομάδα δίκυκλης αστυνόμευσης «ΔΡΑΣΗ», ενισχύθηκε με 100 Honda GTR150 Supra. Η ομάδα «ΔΡΑΣΗ» αποτελεί την δίκυκλη ΟΠΚΕ (Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος) η οποία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας αναλαμβάνοντας βαριές επιχειρήσεις σε όλες τις περιοχές της Αθήνας.

Το Supra GTR150 είναι το καταλληλότερο εργαλείο που θα μπορούσε να έχει για αυτόν τον σκοπό η  Ελληνική Αστυνομία καθώς είναι το ισχυρότερο «παπί» που έχει κατασκευαστεί ποτέ από την Honda. Διαθέτοντας «καρδιά» μοτοσυκλέτας, έχει εκπληκτική ευελιξία στην κίνηση της πόλης και εξαιρετική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη βρίσκεται κοντά στην Ελληνική Αστυνομία και εύχεται καλή επιτυχία στο σημαντικό και απαιτητικό έργο της ομάδας «ΔΡΑΣΗ».

Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηρότεροι έλεγχοι και νέα νομοθετική ρύθμιση

Με αφορμή το πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα στην Ηλεία - Την απαγόρευσή τους θέλει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη!
ΕΠΗΟ
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/5/2026

Νέα νομοθετική παρέμβαση για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών στην Ελλάδα προανήγγειλε ο διαχρονικός υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με φόντο τα αυξανόμενα περιστατικά ατυχημάτων αλλά και τον προβληματισμό γύρω από την ασφαλή συνύπαρξη των συγκεκριμένων μέσων μικροκινητικότητας με πεζούς, ποδηλάτες και όλων των υπόλοιπων οχημάτων στο αστικό περιβάλλον.

Μιλώντας σήμερα το πρωί (Τρίτη 5 Μαΐου) στο Mega Channel, ο υπουργός αποκάλυψε πως βρίσκεται υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο που θα αφορά ειδικά τα ηλεκτρικά πατίνια, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως "με νόμο θα καθιερώσουμε πεζόδρομους για πατίνια", διευκρινίζοντας παράλληλα ότι οι σχετικές συζητήσεις βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη.

Οι δηλώσεις έρχονται ως επακόλουθο της σωρείας ατυχημάτων και δυστυχημάτων που προκύπτουν από την άναρχη κίνηση των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), με πολλούς χρήστες τους, ανήλικους και μη, να μην είναι εκπαιδευμένοι στο να τα χρησιμοποιούν με ασφάλεια, ενώ αγνοούν και τον Κ.Ο.Κ. (παιδιά, έφηβοι, τουρίστες) ή συνειδητά επιλέγουν αντικοινωνικές και παραβατικές οδηγικές συμπεριφορές, αγνοώντας σημάνσεις, διαβάσεις, μονοδρομήσεις, φανάρια και προτεραιότητες ακόμα και μέσα στην καρδιά του αστικού ιστού.

ΕΠΗΟ

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Χρυσοχοΐδης , η Τροχαία ήδη επιχειρεί να επιβάλει βασικούς κανόνες χρήσης, όπως η υποχρεωτική χρήση κράνους και η τήρηση ορίων ταχύτητας, ωστόσο το υπάρχον πλαίσιο θεωρείται ανεπαρκές, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη χρήση από ανηλίκους. Ο ίδιος υπογράμμισε πως οι ανήλικοι δεν επιτρέπεται να κινούνται με πατίνια στο οδικό δίκτυο και προανήγγειλε επιπλέον περιορισμούς μέσα από τη νέα ρύθμιση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η προσωπική τοποθέτηση του υπουργού, καθώς σημείωσε πως κατά την προσωπική του άποψή τα πατίνια θα έπρεπε ακόμη και να απαγορευτούν από τους δρόμους, τονίζοντας ότι "είναι κρίμα να χάνονται παιδιά σε δρόμους από πατίνια". Παράλληλα ξεκαθάρισε πως αντιλαμβάνεται τη χρήση τους ως μέσο αναψυχής σε ελεγχόμενους χώρους, όπως πλατείες ή ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές, όμως θεωρεί επικίνδυνη την κυκλοφορία τους στο μικτό οδικό δίκτυο χωρίς αποκλειστικές υποδομές.

Χρυσοχοϊδης

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας, η οποία, σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις, θα κινείται προς τη δημιουργία ειδικών διαδρόμων κυκλοφορίας για ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια, αλλά και προς αυστηρότερο έλεγχο της χρήσης τους από ανήλικους και μη εκπαιδευμένους χρήστες.

Για αυτό που δεν έγινε κανένας λόγος είναι για τυχόν εκπαίδευση όλων εκείνων που έβαλαν στη ζωή τους το πατίνι τα τελευταία χρόνια -ανήλικων και μη-, όπως και κάποιου τρόπου πιστοποίησης οδηγικής ικανότητας για όλους εκείνους που θέλουν να τα χρησιμοποιούν νόμιμα στους δρόμους και να μοιράζονται το οδόστρωμα με οχήματα που είναι πολύ πιο γρήγορα, αλλά και για τα εκατοντάδες "πειραγμένα" ηλεκτρικά πατίνια (κάποια από αυτά δεν χρειάζονταν καν πείραγμα αφού έχουν τη σχετική ρύθμιση στο μενού τους!), τα οποία αναπτύσσουν ταχύτητα πάνω από τα νόμιμα 25 χλμ./ώρα, με τους χρήστες τους να κυκλοφορούν παράνομα και σε δρόμους που έχουν όριο ταχύτητας άνω των 50 χλμ./ώρα.