Off Road Team - Barbeque Party!

Από το

Μαύρο Σκύλο

22/1/2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Raid - Trail Ride 2012 Party Off Road Team 19 Ιανουαρίου 2013

 

 

To Σάββατο στις 19 Ιανουαρίου το Off Road Team έκανε το ετήσιο Party του για το Πρωτάθλημα Trail Ride της χρονιάς που πέρασε.

Το Barbeque Party έγινει στο Bar Limit Up στο Κρυονέρι, στο γνωστό ως έδρα των αγώνων Trail Ride στην Αττική τα τελευταία χρόνια.

Το κέφι ήταν μεγάλο, ο κόσμος πολύς, το φαί νοστιμότατο, η μουσική κεφάτη, τα ποτά δροσιστικά!

Ήταν το πιο ζωντανό και επιτυχημένο Party του Off Road Team! Σε χαλαρό κλίμα και πολλά χαμόγελα!

Αγωνιζόμενοι, Παλιοί, Νυν και Μελλοντικοί, Υποστηρικτές, Δημοσιογράφοι, Θεατές, Οικογένειες, Φίλοι αλλά και σύσσωμη η οργανωτική ομάδα του Off Road Team διασκεδάσαμε, φάγαμε, αλλά πάνω από όλα χειροκροτήσαμε τους συμμετέχοντες, ευχαριστήσαμε τους χορηγούς αλλά και όλους όσους βοηθάνε για να γίνονται αυτοί οι αγώνες.

Εκτός λοιπόν των αγωνιζομένων που τιμήθηκαν με έναν πρωτότυπο και πανέμορφο «Πάπυρο», οφείλουμε να ευχαριστήσουμε και από εδώ όλους αυτούς που στηρίζουν τόσα χρόνια στο Πρωτάθλημα Rally Raid - Trail Ride:

Τους χορηγούς μας,

- την Michelin και τον Ντίνο Πετρή,

- την Denicol, τον Χρήστο Τασούλη και τον Χρήστο Κυριακίδη

- την Colori και τον Τάκη Ρέκκα,

- την Jet Power τον Χρήστο Σταμπολτζή και την Φλωρεντία Καλαϊτζή,

- την ΚΤΜ SEE ,

- την My-Track και τους ανθρώπους που την απαρτίζουν, τον Κώστα Χατζηγιαννάκη, τον Νίκο Λουπάκη, τον Σπύρο Καλαδελφό, τον Άκη Κεντρωτή

Τους χορηγούς ομάδων και ανθρώπων που βοηθούν κι αυτοί με τον τρόπο τους:

Τους χορηγούς επικοινωνίας των αγώνων μας,

- το Τrailride.gr και τον Τάκη Ιωνά,

- το dirt-bike.gr, τον Mpou και τον Πέτρο,

- το bikeit.gr και τον Τάκη Μανιάτη,

- το motorsite.gr, τον Παύλο και τον Ηλία,

- το περιοδικό ΜΟΤΟ,

- το περιοδικό Μοto Τρίτη,

και φυσικά

- το to4x4.gr και το Στάθη Μανιάτη, τον Τεχνικό μας έφορο

Τους ανθρώπους που βοηθάνε μόνιμα τους αγώνες του Off Road Team,

- τον Elvis Drini,

- τον Θοδωρή Λάσκαρη,

- τους Εθελοντές Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού και ειδικά το τμήμα της Νέας Σμύρνης,

- το Βασίλη Σαρλά, τον Τάκη Τσέλεκα, τη Μαρία Γραμμένου και τους άλλους κριτές που μας μετρούν με το εκατοστό...

- Το Δημήτρη Σταθάκο που βοηθά όλους,

- τον Τάκη Ιωνά που ομορφαίνει τα γραφικά μας και φροντίζει την ιστοσελίδα μας,

- τον Γιώργο Χολέβα και τον Ξενοφόντα από το Fast Copy,

- τον Τζίμη Κυρανάκη και το Limit Up ,

Μην ξεχνάμε τους φορείς,

- την ΑΜΟΤΟΕ ,

- την ΟΜΑΕ - ΕΠΑ που δυναμώνουν και οργανώνονται!

Και φυσικά, στον Οδηγό της χρονιάς, που για το 2012 ήταν αναμφισβήτητα ο Άγγελος Παντελίδης!

Τέλος, ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους τους οδηγούς που συμμετείχαν και στηρίζουν χρόνια τον θεσμό των Trail Ride – Rally Raid του Off Road Team, γιατί χωρίς αυτούς, ΔΕΝ θα είχαμε μεγάλους αγώνες, ούτε καν αγώνες!

Οι Έλληνες αναβάτες και οδηγοί είναι που μας δίνουν δύναμη, και αυτοί μας ενδιαφέρουν πρωτίστως!

Για αυτό, προσπαθούμε και δεσμευόμαστε την συνέχιση των καλώς διοργανώσεών μας, με γνώμονα την ευχαρίστηση και την ασφάλεια!

Να ευχαριστήσουμε όλους για την παρουσία σας, υπενθυμίζοντας ότι η απονομή της ΑΜΟΤΟΕ για τις μοτοσυκλέτες θα γίνει στην κεντρική αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου "Μεταξουργείο" στο Βόλο στις 3 του Φεβρουαρίου, στις 16:00 το απόγευμα.

Περισσότερες πληροφορίες – φωτογραφίες στo: www.offroadteam.gr

Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550

Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.

Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.

H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ. 

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.

Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.

Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.