Σε εφαρμογή το πρόγραμμα “Ducati Cares” στην Ελλάδα

Οι δέκα χρυσοί κανόνες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/5/2020

Η Kosmocar Α.Ε. αποκλειστικός αντιπρόσωπος των μοτοσυκλετών της Ducati στη χώρα μας, είναι ήδη έτοιμη να μας υποδεχτεί στα καταστήματά της, πάντα όμως με προτεραιότητα την ασφάλεια. Αυτός είναι ο βασικός λόγος του σχεδιασμού και της εφαρμογής του “Ducati Cares” ενός ολοκληρωμένου πρωτόκολλου επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών προς τον πελάτη, το οποίο περιλαμβάνει “δέκα χρυσούς κανόνες” . Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, μπορείτε να διαβάσετε λεπτομερώς, το σκεπτικό και τις νέες δυνατότητες που περιλαμβάνει η σχετική ενέργεια:

 

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Αργυρούπολη, 13Μαΐου 2020

 

 

Ducati Cares”: ας ανεβάσουμε στροφές και πάλι, με ασφάλεια!

  • Η εταιρεία από το Borgo Panigale παρουσιάζει το Ducati Cares, ένα πρόγραμμα που ενθαρρύνει τους θαυμαστές και τους πελάτες της να επιστρέψουν με ασφάλεια στο δίκτυο της Ducati
  • Οι δέκα «Χρυσοί Κανόνες» του Ducati Cares εγγυώνται την ασφάλεια πελατών και εργαζομένων
  • Τρίμηνη επέκταση εγγύησης χωρίς επιβάρυνση για τους κατόχους μοτοσυκλετών Ducati, η εγγύηση των οποίων έληξε ή λήγει το τρίμηνο Μαρτίου-Μαΐου 2020
  • Το Ducati Video Chat θα συνεχίσει να προσφέρει την ευκαιρία σε κάθε φίλο της Ducati, να επικοινωνήσει εύκολα, άμεσα και Live με τη μάρκα, από την άνεση του χώρου του, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης

Η Ducati κοιτάζει μπροστά, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα Ducati Cares, το οποίο επιτρέπει στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Ducati να υποδεχθεί με ασφάλεια τους πελάτες και τους θαυμαστές της μάρκας στα καταστήματά του. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται κυρίως στην ασφάλεια πελατών και εργαζομένων, αλλά δίνει απαντήσεις και στην επιθυμία του κόσμου να επιστρέψει στην καθημερινότητα και να μπορεί να βιώσει και πάλι τα συναισθήματα και την ελευθερία που προσφέρει η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας Ducati.

Παράλληλα, δεδομένου ότι το τελευταίο διάστημα υπήρχαν περιορισμοί στις μετακινήσεις που δεν επέτρεψαν σε πολλούς πελάτες να επισκεφτούν το Service για τον προγραμματισμένο έλεγχο ή για οποιαδήποτε τεχνικό θέμα που αφορά στη μοτοσυκλέτα τους, η Ducati προσφέρει σε όλους τους κατόχους Ducati, που η εγγύησή τους έληξε ή λήγει το διάστημα Μαρτίου-Μαΐου 2020, τρίμηνη επέκταση εγγύησης, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Το πρόγραμμα Ducati Cares έχει δημιουργηθεί για το παγκόσμιο δίκτυο της Ducati, παρέχοντας σαφείς οδηγίες που πρέπει να υιοθετηθούν, έτσι ώστε οι ανά τον κόσμο Ducatisti να αισθάνονται ασφαλείς όταν επισκέπτονται οποιοδήποτε σημείο του δικτύου. Ο πυρήνας του προγράμματος αποτελείται από δέκα «Χρυσούς Κανόνες», μια σειρά ενεργειών και προφυλάξεων προκειμένου να διασφαλίζεται η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων. Ανάμεσά τους, ενδείξεις για ασφαλείς αποστάσεις, χρήση μασκών, απολύμανση της μοτοσυκλέτας κατά την παράδοση και την παραλαβή και άλλες προφυλάξεις που ήδη εφαρμόζονται σε όλο το δίκτυο Ducati τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.

«Είναι πλέον σαφές σε όλους ότι ο ιός δεν θα εξαφανιστεί σύντομα από τη ζωή μας, θα πρέπει να μάθουμε να τον αντιμετωπίζουμε, θέτοντας σε εφαρμογή μία σειρά από προληπτικά μέτρα που θα επιτρέψουν στο δίκτυό μας να υποδεχτεί τους πελάτες μας με τον ασφαλέστερο τρόπο, επιτρέποντάς μας να επιστρέψουμε για να ζήσουμε ξανά τη ζωή μας και να απολαύσουμε τις Ducati μας», δήλωσε ο Francesco Milicia, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και After Sales της Ducati.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζεται το πρωτοποριακό Ducati Video Chat, που ναι μεν παρουσιάστηκε τον καιρό του lockdown, αλλά στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της Ducati, θα συντροφεύει κάθε φίλο της μάρκας στο μέλλον, για εύκολη και liveεπικοινωνία με τη Ducati, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης στο πλησιέστερο σημείο του δικτύου.

 

 


 

Shoei: Παρουσίασε κράνος που υπόσχεται βελτίωση έως και 32% στον χρόνο αντίδρασης

Το νέο κράνος διαθέτει τεχνολογία AR / HUD
shoei
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/11/2025

Είχαμε γράψει λίγες ημέρες νωρίτερα για την εταιρεία Roof και το κράνος που παρουσίασε στην EICMA που δεν χρειάζεται ιμάντα για να δεθεί στο κεφάλι του αναβάτη. Σήμερα βλέπουμε μία άλλη περίπτωση και την πιο γνωστή μας Shoei που με ένα teaser μας δείχνει το κράνος της GT-Air 3 Smart που φέρει τεχνολογία AR και υπόσχεται βελτίωση στον χρόνο αντίδρασης.

Αυτό λίγο πολύ σημαίνει πως το κράνος αλληλεπιδρά με τη μοτοσυκλέτα, το τηλέφωνό σας και το περιβάλλον, για να σας παρέχει μια πληθώρα πληροφοριών απευθείας στο οπτικό σας πεδίο. Ο αναβάτης θα μπορεί να βλέπει πληροφορίες όπως ταχύτητα, οδηγίες για την πλοήγηση, ώρα, όρια ταχύτητας, κλήσεις, μηνύματα, μουσική και πολλά άλλα.

shoei2

Επίσης, η τεχνολογία περιλαμβάνει ένα σύστημα επικοινωνίας που σας επιτρέπει να δίνετε φωνητικές εντολές και είναι συμβατή τόσο με Android, όσο και με IOS. Στην ουσία όλα τα παραπάνω είναι εφικτά χάρη στην ζελατίνα που φέρει την τεχνολογία και το GT-Air 3 Smart είναι το πρώτο κράνος με ανοιχτή ζελατίνα HUD.

 

 

Η Shoei δημιούργησε το εν λόγο κράνος σε συνεργασία με τη γαλλική εταιρεία EyeLights, που υποστηρίζει πως η τεχνολογία βελτιώνει τον χρόνο αντίδρασης – κατά έως και 32 τοις εκατό. Το κράνος εκτός από τεχνολογικά προηγμένο, είναι και ανθεκτικό, καθώς πληροί τα πρότυπα DOT και ECE 22.06. Μάλιστα δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα τέτοιο κράνος, καθώς η TVS είχε πρόσφατα παρουσιάσει ένα κράνος με αντίστοιχες δυνατότητες, ενώ ποιος μπορεί να ξεχάσει τα έξυπνα κράνη της Skully.

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά το GT-Air 3 Smart και η τιμή του αναμένεται να κινείται σε τετραψήφιο αριθμό.

 

Ετικέτες