Σε εφαρμογή το πρόγραμμα “Ducati Cares” στην Ελλάδα

Οι δέκα χρυσοί κανόνες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/5/2020

Η Kosmocar Α.Ε. αποκλειστικός αντιπρόσωπος των μοτοσυκλετών της Ducati στη χώρα μας, είναι ήδη έτοιμη να μας υποδεχτεί στα καταστήματά της, πάντα όμως με προτεραιότητα την ασφάλεια. Αυτός είναι ο βασικός λόγος του σχεδιασμού και της εφαρμογής του “Ducati Cares” ενός ολοκληρωμένου πρωτόκολλου επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών προς τον πελάτη, το οποίο περιλαμβάνει “δέκα χρυσούς κανόνες” . Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, μπορείτε να διαβάσετε λεπτομερώς, το σκεπτικό και τις νέες δυνατότητες που περιλαμβάνει η σχετική ενέργεια:

 

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Αργυρούπολη, 13Μαΐου 2020

 

 

Ducati Cares”: ας ανεβάσουμε στροφές και πάλι, με ασφάλεια!

  • Η εταιρεία από το Borgo Panigale παρουσιάζει το Ducati Cares, ένα πρόγραμμα που ενθαρρύνει τους θαυμαστές και τους πελάτες της να επιστρέψουν με ασφάλεια στο δίκτυο της Ducati
  • Οι δέκα «Χρυσοί Κανόνες» του Ducati Cares εγγυώνται την ασφάλεια πελατών και εργαζομένων
  • Τρίμηνη επέκταση εγγύησης χωρίς επιβάρυνση για τους κατόχους μοτοσυκλετών Ducati, η εγγύηση των οποίων έληξε ή λήγει το τρίμηνο Μαρτίου-Μαΐου 2020
  • Το Ducati Video Chat θα συνεχίσει να προσφέρει την ευκαιρία σε κάθε φίλο της Ducati, να επικοινωνήσει εύκολα, άμεσα και Live με τη μάρκα, από την άνεση του χώρου του, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης

Η Ducati κοιτάζει μπροστά, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα Ducati Cares, το οποίο επιτρέπει στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Ducati να υποδεχθεί με ασφάλεια τους πελάτες και τους θαυμαστές της μάρκας στα καταστήματά του. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται κυρίως στην ασφάλεια πελατών και εργαζομένων, αλλά δίνει απαντήσεις και στην επιθυμία του κόσμου να επιστρέψει στην καθημερινότητα και να μπορεί να βιώσει και πάλι τα συναισθήματα και την ελευθερία που προσφέρει η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας Ducati.

Παράλληλα, δεδομένου ότι το τελευταίο διάστημα υπήρχαν περιορισμοί στις μετακινήσεις που δεν επέτρεψαν σε πολλούς πελάτες να επισκεφτούν το Service για τον προγραμματισμένο έλεγχο ή για οποιαδήποτε τεχνικό θέμα που αφορά στη μοτοσυκλέτα τους, η Ducati προσφέρει σε όλους τους κατόχους Ducati, που η εγγύησή τους έληξε ή λήγει το διάστημα Μαρτίου-Μαΐου 2020, τρίμηνη επέκταση εγγύησης, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Το πρόγραμμα Ducati Cares έχει δημιουργηθεί για το παγκόσμιο δίκτυο της Ducati, παρέχοντας σαφείς οδηγίες που πρέπει να υιοθετηθούν, έτσι ώστε οι ανά τον κόσμο Ducatisti να αισθάνονται ασφαλείς όταν επισκέπτονται οποιοδήποτε σημείο του δικτύου. Ο πυρήνας του προγράμματος αποτελείται από δέκα «Χρυσούς Κανόνες», μια σειρά ενεργειών και προφυλάξεων προκειμένου να διασφαλίζεται η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων. Ανάμεσά τους, ενδείξεις για ασφαλείς αποστάσεις, χρήση μασκών, απολύμανση της μοτοσυκλέτας κατά την παράδοση και την παραλαβή και άλλες προφυλάξεις που ήδη εφαρμόζονται σε όλο το δίκτυο Ducati τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.

«Είναι πλέον σαφές σε όλους ότι ο ιός δεν θα εξαφανιστεί σύντομα από τη ζωή μας, θα πρέπει να μάθουμε να τον αντιμετωπίζουμε, θέτοντας σε εφαρμογή μία σειρά από προληπτικά μέτρα που θα επιτρέψουν στο δίκτυό μας να υποδεχτεί τους πελάτες μας με τον ασφαλέστερο τρόπο, επιτρέποντάς μας να επιστρέψουμε για να ζήσουμε ξανά τη ζωή μας και να απολαύσουμε τις Ducati μας», δήλωσε ο Francesco Milicia, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και After Sales της Ducati.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζεται το πρωτοποριακό Ducati Video Chat, που ναι μεν παρουσιάστηκε τον καιρό του lockdown, αλλά στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της Ducati, θα συντροφεύει κάθε φίλο της μάρκας στο μέλλον, για εύκολη και liveεπικοινωνία με τη Ducati, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης στο πλησιέστερο σημείο του δικτύου.

 

 


 

Κοσμοϊστορική αλλαγή KTM : Τέρμα ο Kiska! Προσέλαβε υπεύθυνο σχεδιασμού τον Christof Taubl

Επιστρέφει τον σχεδιασμό των μοτοσυκλετών της σε εσωτερική διαδικασία
KTM Design
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

O πολυετής δεσμός της αυστριακής εταιρείας μοτοσυκλετών με τον σχεδιαστικό οίκο KISKA έχει περάσει από πολλά στάδια και για πρώτη φορά φτάνει στον τέλος του!

Ο δεσμός της KTM με την σχεδιαστική εταιρεία KISKA ξεκινάει αρκετά πίσω, όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το Αυστριακό εργοστάσιο είχε δημιουργήσει διαγωνισμό με στόχο την ανεύρεση σχεδιαστή, για το τότε νέο LC4.

Η εταιρεία του Gerald KISKA κατόρθωσε να ξεχωρίσει θέτοντας έτσι τα θεμέλια μιας μακράς συνεργασίας που έφτασε μέχρι και τον σχεδιασμό το 1994, από την KISKA, του πλέον γνωστού σε όλους μας λογότυπου της KTM που η εταιρεία διατηρεί έως τώρα.

Το μεγάλο όμως ζήτημα για εμάς στο MOTO είναι πως ο μέχρι πρότινος ισχυρός άνδρας της ΚΤΜ, Stefan Pierer μοιραζόταν μια πολύ στενή, φιλική σχέση με τον Gerald KISKA, με τις απόψεις του δεύτερου να έχουν βάρος στην πλεύση της ΚΤΜ, ακόμα και πέρα από το σχεδιαστικό σκέλος. Γεγονός ίσως όχι πάντα θετικό για την πορεία των Αυστριακών, όπως μερίδα των στελεχών έχει σχολιάσει και απευθείας στον Pierer σε διαφορετικές στιγμές αυτής της μακροχρόνιας πορείας.

KTM Design

Η συνεργασία επεκτάθηκε σταδιακά, με πληθώρα μοντέλων της ΚΤΜ να επιμελούνται από την KISKA και την ανάπτυξη και εδραίωση της μίας, να συμπαρασύρει και την άλλη, ισχυροποιώντας τον δεσμό τους και φτάνοντας μέχρι την μερική εξαγορά του σχεδιαστικού οίκου από τον κατασκευαστή αρχικά σε ποσοστό 13,4%, με αύξηση στο 26% το 2017 και σε 50% στην συνέχεια.

Το κέντρο της σχεδιαστικής εταιρείας μεταφέρθηκε δίπλα στο εργοστάσιο της ΚΤΜ στο Mattighofen αποτελώντας ουσιαστικά πλέον μέρος του ομίλου Pierer Mobility, μαζί με τις KTM, Husqvarna και GasGas. Οι οικονομικές δυσκολίες της Pierer Mobility οδήγησαν σε απόσχιση θυγατρικών όπως η KTM Sportcar GmbH, η MV Agusta αλλά και η KISKA καθώς η Loxone μια εταιρεία αυτοματισμών, απέκτησε το 51% των μετοχών της KISKA , το πλειοψηφικό δηλαδή μετοχικό πακέτο και κατ’ επέκταση, τον έλεγχο του σχεδιαστικού κέντρου, γεννώντας ερωτήματα για το μέλλον και την σχεδιαστική γραμμή των επερχόμενων μοντέλων της ΚΤΜ.

KTM Design
ο Christof Taubl, αντιπρόεδρος στο νέο τμήμα σχεδιασμού​​​ της KTM

Η τελευταία εξέλιξη είναι πως η ΚΤΜ, υπό τον ινδικό πλέον έλεγχο της Bajaj, επαναφέρει τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της σε εσωτερική διαδικασία απομακρύνοντας τον επίσημα από την KISKA , προσλαμβάνoντας και θέτοντας αντιπρόεδρο στο τμήμα σχεδιασμού τον Christof Taubl.

Ο νέος αντιπρόεδρος σχεδιασμού, Christof Taubl, με σπουδές στην βιομηχανική σχεδίαση και μεταπτυχιακές σπουδές στην σχεδίαση μεταφορών, κατόρθωσε μέσα από μια 17ετή πορεία, να ανελιχθεί από junior designer σε υψηλόβαθμο στέλεχος στην… καλά το μαντέψατε... KISKA.

Φυσικά και αυτό δεν αποτελεί εγγύηση για την αισθητική συνέχεια των μοντέλων της πορτοκαλί εταιρείας, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε σε μια ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή, υπό την διοίκηση ενός ανθρώπου που συμμετείχε στην παλιά, έστω και από άλλη πλέον σκοπιά.