Στην Ελλάδα το επόμενο Adventure Rally της KTM!

Hellas Rally – KTM Adventure Rally: Συμμαχία περιπέτειας στην Ελλάδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/11/2019

Στην μεγάλη παρουσίαση των νέων μοντέλων της KTM στη EICMA, που πάντα υπάρχει εκτενής αναφορά στην πορεία της εταιρίας σε όλους τους αγωνιστικούς τομείς που δραστηριοποιείται για την τρέχουσα χρονιά, αναφέρονται και τα μελλοντικά πλάνα της. Κι αυτά αφορούν τώρα και την Ελλάδα! Μετά την Βοσνία Ερζεγοβίνη, το KTM Adventure Rally συνεχίζει την πορεία του νότια παραμένοντας ανατολικά στην Ευρώπη - Έρχεται στην Ελλάδα!

Είναι μία κίνηση που προετοιμάζεται από το περασμένο καλοκαίρι, πριν ακόμη και από το τελευταίο Adventure Rally της KTM, και η σκέψη αυτή είχε αποκαλυφθεί στο ΜΟΤΟ, όταν στο τέλος του Rally Βοσνίας, Ερζεγοβίνης ρωτούσαμε να μάθουμε το πλάνο για το επόμενο πετώντας και την σπόντα πως η Ελλάδα θα του ταιριάζει απόλυτα. Τότε η απάντηση που πήραμε ήταν έμμεσα ξεκάθαρη, λέγοντας πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην χρειαστεί να ταξιδέψουμε μέσα από τόσες χώρες, για να ξανά βρεθούμε στην εκκίνηση. Όπως δηλαδή είχαμε κάνει το περασμένο καλοκαίρι, όταν με έναν μικρό άθλο το MOTO βρέθηκε αυθημερόν στην Σερβία κι από εκεί στην Βοσνία.

Μετά την ανάβαβαση αστραπή, πήραμε μέρος στο Rally τις επόμενες ημέρες και στο τέλος αυθημερόν περάσαμε τέσσερις χώρες κατά μήκος, ξυπνώντας στην Βοσνία και φτάνοντας στην Ελλάδα. Για δύο λόγους είχαμε στοιβάξει τότε πάνω από χίλια χιλιόμετρα σε μία ημέρα, κατά επανάληψη, πηγαίνοντας αντίθετα στην αξία που δίνουμε οι ίδιοι στο ταξίδι. Και η αξία αυτή είναι μεγαλύτερη από τον προορισμό, οπότε σε κανονικές συνθήκες θέλουμε να το απολαύσουμε στον ιδανικό ρυθμό. Η πίεση χρόνου που δεν άφηνε περιθώρια για να προσθέτεις ημέρες και φυσικά το γεγονός πως είχαμε εκθειάσει τις ταξιδιωτικές ικανότητες του μεσαίου Adventure της KTM -για τα δεδομένα της κατηγορίας- είχαν θέσει το πλαίσιο για να υποβληθεί σε μία πολύ κουραστική δοκιμασία επιβεβαιώνοντας ή και καταρρίπτοντας στο τέλος την άποψη αυτή…

KTM Adventure Rally Bosnia 2019: Ζήσαμε μία επική περιπέτεια στα Βαλκάνια! VIDEO & 1000+ Φωτογραφίες!

Φέτος το Adventure Rally της KTM γίνεται τοπικό γεγονός και πλαισιώνεται από το Hellas Rally, την συνδρομή των οποίων ζήτησε η KTM για να βγουν οι τοποθεσίες, οι διαδρομές και να οργανωθούν όλες οι λεπτομέρειες σε μία πρωτοφανή ένδειξη εμπιστοσύνης στους Έλληνες. Κάτι που δεν γίνεται τόσο εύκολα στις υπόλοιπες οργανώσεις που όλα περνούν από το χέρι τους πρώτα. Είναι γιατί το Hellas Rally έχει χρόνια τώρα αποδειχτεί ως κορυφαίο στην Ευρώπη και ένα από τα πλέον σωστά και οργανωμένα στον κόσμο, με συμμετοχές πρωτοκλασάτων αναβατών και τον χαρακτηρισμό ως μία από τις στάσεις προετοιμασίας για το Dakar!

Η KTM έχει επανειλημμένα συμμετάσχει στο Hellas Rally, με τον Chris Birch για παράδειγμα, και έχει δει από κοντά την δουλειά που γίνεται και το επίπεδο της οργάνωσης. Δεν ήταν για αυτούς λοιπόν μία δύσκολη απόφαση, να φέρουν το KTM Adventure Rally στην Ελλάδα. Παράλληλα βασίζονται και στην συνδρομή της ελληνικής αντιπροσωπείας για την στελέχωση καίριων θέσεων. Βλέπετε, το KTM Adventure Rally είναι μία εταιρική εκδήλωση, μία ενέργεια στην οποία συμμετέχουν όλα τα στελέχη της εταιρίας, οι υπεύθυνοι εξέλιξης, παραγωγής, οι μηχανικοί, η καρδιά της KTM. Τέτοιες εκδηλώσεις που φέρνουν το κοινό κοντά στα στελέχη κάνουν αρκετοί κατασκευαστές, ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Στην KTM αυτό συμβαίνει με την μορφή ενός Rally! Η καρδιά λοιπόν της KTM έρχεται στην Ελλάδα για το KTM Adventure Rally, με την συνδρομή του Hellas Rally και ελληνική υποστήριξη!

Στην Ναύπακτο λοιπόν, συνδυάζοντας την εικόνα της θάλασσας, με το δάσος, τα βουνά, την φύση και την ιστορία, το KTM Adventure Rally έρχεται στην χώρα μας κι εκτός των άλλο συμβάλλει στην προώθησή της με έναν διαφορετικό τρόπο, πέρα από μία ξαπλώστρα και μία σαγιονάρα…

Οι θέσεις για τους κατόχους KTM είναι περιορισμένες, κι αυτό εσκεμμένα για να μην καταλήξει ένα απρόσωπο event. Δεν γίνεται να ισχυριστεί κανείς πως οδηγεί παρέα με τους ανθρώπους της εταιρίας, όταν οι συμμετοχές μετρούνται σε πολλαπλάσια του εκατό.

Το KTM Adventure Rally είναι πρωτίστως μία εμπειρία και μετά ένα Rally, βασικό συστατικό του είναι η ατμόσφαιρα και το φιλικό κλίμα όπου όλοι γίνονται μία παρέα. Το μόνο στοίχημα που έχει να κερδίσει είναι αυτό, και κανένα άλλο…

Ετικέτες

MotoGP Βαλένθια, FP1: Jack Miller και Yamaha στη κορυφή

Αναμενόμενες "εκπλήξεις" στα ελεύθερα λόγω επιλογών στα ελαστικά
Jack Miller Valencia FP1 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/11/2025

Ο Jack Miller ήταν ο αναβάτης που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, βάζοντας στο τέλος ένα φρέσκο ζευγάρι ελαστικών.

Οι αναβάτες που είναι συνήθως πιο αργοί άλλαξαν τα ελαστικά τους με φρέσκα ελαστικά και οι ταχύτεροι κράτησαν αυτά που χρησιμοποιούσαν από την αρχή και αυτός ήταν ο λόγος που ο Miller βρέθηκε στην κορυφή του session με χρόνο 1:30,382 που πέτυχε προς το τέλος του, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα των ελεύθερων δοκιμαστικών -μέχρι περίπου τα μισά- ταχύτερος όλων ήταν ο Alex Marquez που έκανε τελικά τον 6ο χρόνο, κρατώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο χρόνος του Miller ήταν μακριά από το απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Βαλένθια που πέτυχε το 2023 ο Maverick Vinales (1:28,931), ο οποίος επέστρεψε στη δράση μετά τον τραυματισμό του για βρεθεί στη 19η θέση. Το ρεκόρ του Ισπανού δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ ακόμη.

Ο Αυστραλός της Prima Pramac Yamaha Team ήταν 3,2 δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro (Honda HRC Test Team) για να συμπληρώσει αυτή την μοναδική για φέτος τριάδα σε FP1.

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έφερε μία ακόμη Aprilia στις πρώτες θέσεις με τον Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να κλείνει την πρώτη πεντάδα -ούτε αυτός άλλαξε ελαστικά.

Η V4 Yamaha YZR-M1 του Augusto Fernandez (Yamaha Factory Racing Team) ήταν 10η, ίσως στην πιο ελπιδοφόρα εμφάνισή της μέχρι τώρα, με το session βέβαια να μην έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα για τον λόγο που σας αναφέραμε και αυτό φαίνεται και από τον χρόνο του Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) που βρέθηκε 14ος, ενώ στη 18η θέση βρέθηκε ο Marco Bezzecchi. 

Ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) είχε τον 21ο χρόνο και ήταν 2,5 δέκατα πιο γρήγορος από τον Nicolo Bulega που ζει το όνειρό του με την ευκαιρία που του έχει δοθεί -ήταν και ο μόνος που δοκίμασε σκληρό εμπρός ελαστικό-, ενώ 24ος και τελευταίος, 1,541 δλ. από την κορυφή, ήταν ο Jorge Martin επίσης στην επιστροφή του στη δράση.
 

 

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Jack MILLER

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'30.382

2

Ai OGURA

Trackhouse MotoGP Team

1'30.705

3

Aleix ESPARGARO

Honda HRC Test Team

1'30.707

4

Raul FERNANDEZ

Trackhouse MotoGP Team

1'30.800

5

Franco MORBIDELLI

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'30.860

6

Alex MARQUEZ

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'30.884

7

Joan MIR

Honda HRC Castrol

1'30.926

8

Pedro ACOSTA

Red Bull KTM Factory Racing

1'30.998

9

Fabio DI GIANNANTONIO

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'31.033

10

Augusto FERNANDEZ

Yamaha Factory Racing Team

1'31.035

11

Fermin ALDEGUER

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'31.113

12

Luca MARINI

Honda HRC Castrol

1'31.146

13

Johann ZARCO

CASTROL Honda LCR

1'31.171

14

Fabio QUARTARARO

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.204

15

Alex RINS

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.301

16

Brad BINDER

Red Bull KTM Factory Racing

1'31.319

17

Enea BASTIANINI

Red Bull KTM Tech3

1'31.326

18

Marco BEZZECCHI

Aprilia Racing

1'31.364

19

Maverick VIÑALES

Red Bull KTM Tech3

1'31.430

20

Somkiat CHANTRA

IDEMITSU Honda LCR

1'31.454

21

Francesco BAGNAIA

Ducati Lenovo Team

1'31.528

22

Miguel OLIVEIRA

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'31.715

23

Nicolo BULEGA

Ducati Lenovo Team

1'31.766

24

Jorge MARTIN

Aprilia Racing

1'31.923