Suzuka 8 Hours: Ο Johann Zarco μιλά για απίστευτα δύσκολες συνθήκες αγώνα

Η Honda HRC και ο Johann Zarco ήταν και πάλι στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου
Zarco
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/8/2025

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι Johann Zarco και Takumi Takahashi ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου της Suzuka 8 Hours, κατακτώντας παράλληλα την 4η συνεχόμενη νίκη της Honda HRC στον εμβληματικό αγώνα.

Η Honda επέλεξε να συμμετέχει με μόλις δύο αναβάτες την φετινή χρονιά, τους Johann Zarco και Takumi Takahashi. Η συγκεκριμένη επιλογή μόνο εύκολη δεν ήταν, καθώς το δίδυμο χρειάστηκε να οδηγήσει για σχεδόν τέσσερις ώρες ο καθένας σε σύγκριση με τις άλλες ομάδες που είχαν διαθέσιμους τρεις αναβάτες.

Η ομάδα της Honda κατάφερε να πάρει την καρό σημαία με διαφορά 34 δευτερολέπτων από την εργοστασιακή ομάδα Yamaha Racing Team.

Ο Johann Zarco δήλωσε: “Οι 8 ώρες Suzuka είναι ένας αγώνας που απολαμβάνω πολύ και το να βρίσκομαι στην καλύτερη μοτοσυκλέτα, μια μοτοσυκλέτα που είναι ευχάριστη να οδηγείς, είναι απολύτως σπουδαίο. Ταυτόχρονα, σήμερα ήταν τόσο, μα τόσο δύσκολο, σε απίστευτα δύσκολες συνθήκες. Κατάφερα να διατηρήσω τον έλεγχο στην πίστα, όπως περίμενα, αλλά η ξεκούραση μεταξύ των sessions ήταν πολύ πιο δύσκολη από ό,τι πίστευα. Στη συνέχεια, την τελευταία ώρα, βγήκε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας και πρόσθεσε μερικούς επιπλέον γύρους στην τελευταία περίοδο που ήταν στην πίστα ο Takumi, γεγονός που μου έδωσε λίγο περισσότερο χρόνο για να ξεκουραστώ. Όταν ήρθε η στιγμή να οδηγήσω, βγήκε άλλο ένα αυτοκίνητο ασφαλείας και με βοήθησε να επανέλθω σιγά σιγά στο ρυθμό μου, οπότε τελικά όλα πήγαν πολύ καλά.”

Στην συνέχεια είπε πως ο Takumi ήταν πολύ δυνατός, ανεξάρτητα από την ζέστη. Το πλάνο ήταν καλό και τα επτά pit stops έκαναν την διαφορά. Είπε επίσης πως πέρυσι ο Takahashi πήρε την καρό σημαία, όμως φέτος ήταν προσχεδιασμένο να τελειώσει τον αγώνα ο ίδιος, το οποίο ήταν πραγματικά πανέμορφο. Η μοτοσυκλέτα έγινε πιο διαχειρίσιμη μόλις έπεσε η θερμοκρασία και η διαφορά των τριάντα δευτερολέπτων έδωσε στην ομάδα τους μία ασφάλεια. Μάλιστα δήλωσε πως η πίστα σε μερικά σημεία ήταν αρκετά σκοτεινή και δεν μπορούσε να κατέβει το 2:09, έτσι απόλαυσε την οδήγηση έως τον τερματισμό.

Μουσείο Agostini: Το μουσείο αφιερωμένο στον αναβάτη-θρύλο ανοίγει τις πόρτες του

Ένας χώρος για τους λάτρεις του πιο επιτυχημένου αναβάτη μοτοσυκλέτας
agostini
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Πρόκειται για ένα νέο μουσείο που είναι αφιερωμένο στον θρύλο της μοτοσυκλέτας Giacomo Agostini, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου στο Bergamo της Ιταλίας.

Ο Ιταλός γεννήθηκε το 1942 στο Bergamo και στα 21 του χρόνια έκανε το ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με Moto Morini. Τρία χρόνια αργότερα κατέκτησε τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο με MV Agusta και από εκείνη την χρονιά και μετά στέφεται συνεχώς πρωταθλητής. Από το 1968 έως το 1972 κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε δύο κατηγορίες, ενώ θα στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής 15 φορές συνολικά, πετυχαίνοντας 123 νίκες σε GP.

agostini

Οι επιτυχίες του Ιταλού αναβάτη δεν σταματάνε μέσα στην πίστα, καθώς συμμετείχε και στον πολύ επικίνδυνο και ιστορικό αγώνα του Isle of Man TT, σημειώνοντας 10 νίκες! Το 1974 συμμετείχε για πρώτη φορά στον αγώνα δρόμου Daytona 200 και κερδίζει κι εκεί. Τρία χρόνια αργότερα εγκαταλείπει την ενεργό δράση, όντας ο πιο επιτυχημένος αναβάτης όλων των εποχών, κάτι που ισχύει ακόμη και σήμερα.

Όσον αφορά το μουσείο, αυτό βρίσκεται στην γενέτειρα του Ιταλού αναβάτη, το Bergamo και η γενική είσοδος κοστίζει 20 ευρώ. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν από κοντά αυθεντικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Ιταλού, δερμάτινες φόρμες, φωτογραφίες, έγγραφα και προσωπικές αναμνήσεις. Κάθε αίθουσα αποτελεί ένα κεφάλαιο της πορείας του ανθρώπου που άλλαξε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μάλιστα υπάρχει και ειδική υπηρεσία, που προσφέρει το μουσείο και μπορείς να γευματίσεις με τον Ιταλό θρύλο!

Ιστοσελίδα Μουσείου Agostini: agomuseum.it