Suzuki - Στο πλευρό των σεισμοπαθών της Νοτιοανατολικής Τουρκίας

suzuki
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

21/2/2023

Η Suzuki, με καταγωγή από τη σεισμογενή Ιαπωνία, είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε τραγωδίες όπως αυτή του πρόσφατου σεισμού στην Τουρκία, και το αποδεικνύει προσφέροντας οικονομική βοήθεια προς τους πληγέντες.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Suzuki:

"Η Suzuki Motor Corporation αποδεικνύει για μια ακόμη φορά έμπρακτα τις αξίες τις οποίες πρεσβεύει για αλληλεγγύη και συμπαράσταση στους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη.

Με αφορμή τον καταστροφικό σεισμό που συνέβη πρόσφατα στη  Νοτιοανατολική Τουρκία, παρέχει ως δωρεά το ποσό των 10 εκατομμυρίων γιεν προς τους πληγέντες.

Ο Όμιλος Suzuki παραμένει βαθιά ευαισθητοποιημένος και εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια για τα θύματα της τραγωδίας που προκλήθηκε από την φυσική καταστροφή και εκφράζει την ένθερμη συμπαράστασή του για την αποκατάσταση των πληγέντων περιοχών."

Ετικέτες

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.