SYM Arctic Route 2025, Μέρος 9ο - Στον δρόμο της επιστροφής [Gallery]

Κωνσταντίνος Μητσάκης και SYM ADXTG 400 κατευθύνονται προς Montreal
SYM Arctic Route 2025 - Κωνσταντίνος Μητσάκης - SYM ADXTG 400
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/7/2025

Ο Κωνσταντίνος Μητσάκης βρίσκεται στην επιστροφή του SYM Arctic Route 2025, αυτή τη φορά με κατεύθυνση ανατολικά στον δρόμο προς το Montreal.


Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του Κωνσταντίνου Μητσάκη από την όγδοη του ανταπόκριση:

“Αποχαιρετώντας την Dawson City, το αξιόπιστο SYM ADXTG 400 ξεκινούσε τη μεγάλη επιστροφή για Montreal. Για να φτάσω όμως στην ανατολική πλευρά της τεράστιας βορειοαμερικανικής χώρας είχα να διανύσω περί τα 6.200 χλμ., με την κόκκινη διαδρομή του χάρτη να ακολουθεί – σε αντίθετη όμως κατεύθυνση – την ίδια ακριβώς πορεία που είχα υιοθετήσει για να φτάσω ως εδώ. Πάμε τώρα ανατολικά…

Μέσα στις επόμενες ημέρες, ταξιδεύοντας κάτω από άστατες καιρικές συνθήκες κατά μήκος της διαδρομής Dawson City – Whitehorse – Edmonton – Regina – Winnipeg – Thunder Bay – Toronto, βρέθηκα σχετικά ξεκούραστα στον προθάλαμο του Ανατολικού Καναδά. Καθοδόν, τα εξαίσια ορεινά τοπία των Rocky Mountains ομόρφυναν τη ματιά μου, αλλά οι βασανιστικές ευθείες των απέραντων πεδιάδων δοκίμασαν τις αντοχές μου…

Στην πόλη Regina, η αξιολάτρευτη οικογένεια του Γιώργου και της Λίτσας Ντούλια μού ξανάνοιξε την φιλόξενη αγκαλιά της, ενώ στη διάρκεια της διήμερης παραμονής μου δεν έπληξα διόλου: απόλαυσα έναν εξαιρετικό φραπέ στο κατάστημα MIKEL COFFEE (το δεύτερο της αλυσίδας MIKEL COFFEE που λειτουργεί στην Regina), θαύμασα στο μουσείο Royal Saskatchewan Museum τον Τυραννόσαυρο Scotty (τον μεγαλύτερο και γηραιότερο Τυραννόσαυρο του κόσμου), επισκέφθηκα την ελληνορθόδοξη εκκλησία του Αγίου Παύλου, συνευρέθηκα με αρκετούς Έλληνες της τοπικής ομογένειας και άλλαξα (μετά από 14.300 χλμ.) το πίσω ελαστικό του SYM ADXTG 400. Παρεμπιπτόντως, το ελαστικό μού στάλθηκε από το Montreal και ήταν δώρο του επιστήθιου φίλου Νίκο Μανούσο! Nik σε ευχαριστώ πολύ, είσαι αρχηγός…    
 
Η ξαδέλφη μου Αθανασία Ντάνου εκτέλεσε (και πάλι) χρέη οικοδεσπότη στην πόλη Winnipeg. Έχοντας για συνδαιτυμόνες αγαπημένους συγγενείς και φίλους, γιορτάσαμε την επιστροφή μου από την Αλάσκα με ένα κλασικό ελληνικότατο τραπέζωμα. Και μετά τη Winnipeg, ο χρόνος και ο δρόμος “μ’ έσπρωξαν” στο Τορόντο, που απλώνει τις πολυπολιτισμικές γειτονιές του στη βορινή ακτή της λίμνης Οντάριο.

Το SYM ARCTIC ROUTE 2025 είχε μπει πλέον στην τελική φάση του, η οποία προβλεπόταν άκρως συναρπαστική…”

 

Η Bajaj στις μικρομεσαίες on-off - Ετοιμάζει τη δική της έως 250 κ.εκ.

Μπαίνει και ο ινδικός κολοσσός στην κατηγορία - Έρχεται μαζί και νέα μάρκα
Bajaj on-off για την Ινδία 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/6/2026

Η Bajaj είναι η επόμενη από τους τεράστιες εταιρείες μοτοσυκλέτας της Ινδίας που θέλει να έχει εκπρόσωπο στις μικρομεσαίου κυβισμού on-off/adventure με την πρότασή της να απαθανατίζεται από τον κατασκοπικό φακό σε δοκιμές σε δημόσιο δρόμο.

Οι πωλήσεις πηγαίνουν πολύ καλά για την Bajaj τους τελευταίους μήνες παρόλο που μέχρι σήμερα δεν έχει στην γκάμα της adventure μοτοσυκλέτα, ούτως ή άλλως στις μικρές κατηγορίες κυβισμού οι on-off δεν είναι και τόσο δημοφιλείς στην αχανή εγχώρια αγορά.

Η Bajaj βλέπει πως έχει έρθει η ώρα να κάνει την είσοδό της σε μια κατηγορία που αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον και στην Ινδία, προετοιμαζόμενη ίσως και για άλλες πιο ώριμες αγορές για αυτές τις μοτοσυκλέτες. 

Η on-off που βλέπετε να σουλατσάρει καμουφλαρισμένη στους δρόμους της Ινδίας είναι η πρώτη από τις οχτώ συνολικά που ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει η Bajaj φέτος στις κατηγορίες κυβισμού από 125 έως και 250 κ.εκ.

Οι Ινδοί έχουν καλή δουλειά με το καμουφλάζ και αυτό σε συνδυασμό με την κακή ποιότητα των φωτογραφιών που διέρρευσαν δεν δίνουν τη δυνατότητα να παρατηρήσουμε λεπτομέρειες. Από τις προστασίες των καλαμιών η μικρή on-off φαίνεται να χρησιμοποιεί συμβατικό πιρούνι, ενώ ο εμπρός τροχός μοιάζει περισσότερο με 19άρη παρά με 21 ιντσών. 

Στους "on-off" τροχούς φαίνεται να συνηγορούν και οι διαδρομές των αναρτήσεων που δεν δείχνουν τόσο μεγάλες -δείτε πιο προσεκτικά και την απόσταση του πίσω τροχού από την ουρά, ενώ και το σχήμα της σέλας δείχνει ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν ετοιμάστηκε για εντούρο αλλά για να αποτελεί έναν καλό συμβιβασμό μεταξύ ασφάλτου και χώματος.

Πολύ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τις προδιαγραφές του κινητήρα, ο οποίος αποκλείεται να μην έχει επηρεαστεί από τους μικρού κυβισμού μονοκύλινδρους της KTM, ενώ θα μπορούσε να είναι και ακριβώς ίδιος. Το ΚΤΜ 250 Adventure που πωλείται στην ινδική αγορά φέρει πάντως 250άρη κινητήρα που αποδίδει 31 ίππους και αυτό είναι αρκετό για να ανεβάσει μοτοσυκλέτα της Bajaj μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας στον τομέα της απόδοσης.

Μένει επίσης να δούμε αν η μοτοσυκλέτα θα φέρει το όνομα της Bajaj ή αν θα αποτελεί μέρος της γκάμας της νέας εταιρείας που ετοιμάζουν οι Ινδοί, το όνομα της οποίας δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.

Ετικέτες