Συνεχίζονται τα test rides από την Harley Davidson

Το φορτηγό έφυγε αλλά οι μοτοσυκλέτες σε περιμένουν
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/7/2020

Μετά από το πολυήμερο Harley On Tour του 2020, η αμερικάνικη εταιρεία σας προσκαλεί στους τοπικούς αντιπρόσωπους για να κάνετε μια δοκιμή το μοντέλο που σας αρέσει. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί θα βρει όλες τις λεπτομέρειες και τον τρόπο για να καβαλήσετε την Harley Των ονείρων σας:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Harley® On Tour 2020

To φορτηγό της Harley-Davidson έκανε στάση και φέτος στην Ελλάδα

 

H Harley-Davidson έφερε στην Ελλάδα για ακόμη μία χρονιά ένα φορτηγό με 23 μοντέλα της γκάμας του 2020. Περισσότεροι από 300 οδηγοί πραγματοποίησαν τεστ οδήγησης με την αγαπημένη τους μοτοσυκλέτα Harley-Davidson. Το φορτηγό τώρα οδεύει προς τη Ρωσία, όμως υπάρχει πάντα η δυνατότητα για ένα δωρεάν τεστ οδήγησης στις επίσημες αντιπροσωπείες Haley-Davidson.

 

Αθήνα, 09 Ιουλίου 2020 - Η Harley-Davidson, κάθε χρόνο, ανοίγει τον δρόμο προς την ελευθερία με την άφιξη του Harley® On Tour, της μεγάλης γιορτής των test rides. Έτσι και φέτος - με μία μικρή καθυστέρηση εξαιτίας της πανδημίας - κατέφθασε στην χώρα μας, πιστή στο ετήσιο ραντεβού της κάνοντας στάση στις επίσημες αντιπροσωπείες Harley σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 

Πιο συγκεκριμένα το Harley® On Tour βρέθηκε στην αντιπροσωπεία της Harley-Davidson Athena στις 27 & 28 Ιουνίου 2020 και στη Harley-Davidson Thessaloniki στις 4-5 Ιουλίου 2020. Κατά την διάρκεια της επίσκεψης του φορτηγού, οι ιδιοκτήτες Harley® που ενδιαφέρονται για την επόμενη μοτοσυκλέτα καθώς επίσης και οι λάτρεις της μάρκας που επιθυμούν να αγοράσουν την πρώτη τους Harley-Davidson, είχαν την ευκαιρία να προγραμματίσουν ένα test ride και να επιλέξουν τη μοτοσυκλέτα που τους ταιριάζει, ανάμεσα στα 23 μοντέλα της γκάμας.

 

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν με όλους τους κανόνες υγιεινής και προστασίας σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για την αποφυγή της εξάπλωσης της πανδημίας.

 

Μην ονειρεύεστε άλλο, προγραμματίστε σήμερα το δικό σας δωρεάν τεστ οδήγησης στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία Harley-Davidson, ενημερωθείτε για τις τιμές και τα νέα ευέλικτα χρηματοδοτικά πακέτα και ξεκινήστε τη δικά σας περιπέτεια.

 

Πατήστε ΕΔΩ και κλείστε δωρεάν το test ride σας τώρα με τρεις απλές κινήσεις!


 

Honda Super Cub 110 Lite 2026 - Ο αντικαταστάτης του θρυλικού 50άριου στα 110 κ.εκ.

Διαθέσιμο στην Ιαπωνία κάτω από 2.000 ευρώ - Κατανάλωση 1,48 λτ./100 χλμ.
Honda Super Cub 110 lite 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/10/2025

Οι αυστηρότερες εκπομπές ρύπων στην Ιαπωνία ¨σκότωσαν¨ το θρυλικό στρογγυλοφάναρο 50άρι παπί της Honda, το οποίο, όπως σας είχαμε ενημερώσει από πέρσι, επέστρεψε στην εγχώρια με κινητήρα 110 κ.εκ. προσθέτοντας το συνθετικό "Lite" στο όνομά του.

Οι προδιαγραφές ρύπων άλλαξαν στην Ιαπωνία και αυτό δεν έδωσε περιθώριο στη Honda που επέλεξε να βάλει τέλος στην παραγωγή των 50ριών της για την εγχώρια αγορά -θα γίνει τον ερχόμενο Νοέμβριο- όχι όμως και να αποχωρίσει από την συγκεκριμένη κατηγορία διπλώματος. 

Βλέπετε στην Ιαπωνία η σχετική νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να έχουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων έως 50 κ.εκ. και μοντέλα με μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες, έως και 125 κ.εκ., αρκεί η ισχύς τους να περιορίζεται στα επίπεδα ενός 50ριού ή όπως το θέτει ο νομοθέτης έως τα 4,0 kW, ήτοι έως τους 5,36 ίππους.

Έτσι η Honda προσάρμοσε το θρυλικό Super Cub 110 σε αυτά που επιτάσσουν οι προδιαγραφές της νεοσύστατης κλάσης "New Standard Moped" που υπάγεται στα μοτοποδήλατα (Class 1 στην Ιαπωνία) και αντικατέστησε το 50άρι Super Cub με το Super Cub 110 Lite, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί επίσης με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Για αυτό σας είχαμε μιλήσει αρχικά στα τέλη του 2024, ενώ σας δείξαμε και το "νέο" Super Cub υπό τη μορφή concept στις αρχές του περασμένου Μαρτίου.

Honda Super Cub 110 lite 2026

Το Super Cub 110 Lite, που μπορεί να μεταφέρει μόνο τον αναβάτη του βάσει νομοθεσίας, περιορίζει την ισχύ του κάτω από τη μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή, με την απόδοση του αερόψυκτου μοτέρ των 109 κ.εκ. να βρίσκεται στους 4,7 ίππους (3,5 kW) στις 6.000 σ.α.λ. και το 0,7 kg.m ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αυτή είναι και η μόνη ουσιαστική διαφορά έναντι της ισχυρότερης έκδοσης που οδηγείται με το αμέσως επόμενο δίπλωμα. Η κατανάλωση του παράλληλα είναι εξαιρετικά χαμηλή κατά το πρότυπο WMTC3 και βρίσκεται στο 1,48 λτ./100 χλμ. 

Βέβαια η επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα για τα μοτοποδήλατα στην Ιαπωνία είναι τα μόλις 30 χλμ./ώρα, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από ότι στην Ευρώπη οπότε και το συγκεκριμένο νούμερο για την κατανάλωσή του δεν θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα. 

Honda Super Cub 110 lite 2026

Η Honda δημιούργησε μια ολόκληρη σειρά Lite μοντέλων στην οποία περιλαμβάνεται επίσης το επαγγελματικό Super Cub 110 Pro Lite, με την τεράστια σχάρα στο πίσω μέρος και το μεγάλο καλάθι εμπρός, τις ενισχυμένες αναρτήσεις, το μεγαλύτερο εμπρός δισκόφρενο και τους μικρότερους τροχούς. 

Περιλαμβάνεται επίσης το σκληροτράχηλο Cross Cub 110 Lite, από το οποίο απουσιάζει η ποδιά και η σχάρα στο πίσω μέρος είναι λίγο μικρότερη από του Pro, αλλά και το σκούτερ Dio 110 Lite, που έρχεται στην Ευρώπη ως Vision.

Η τιμή του Super Cub 110 Lite στην Ιαπωνία έχει οριστεί στα 1.934 ευρώ, με το Pro να κοστίζει 2.184 ευρώ και το Cross Cub 110 Lite 2.274 ευρώ με το μέσο ετήσιο εισόδημα στην Ιαπωνία να είναι λίγο πάνω από 35.000 ευρώ.