Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα – Η διαδικασία ξεκινά από την 1η Απριλίου

Ποιο είναι το ποσό που πρέπει να καταβληθεί και ποιες οι προϋποθέσεις
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/3/2026

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας myCAR της ΑΑΔΕ, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπορούν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας μόνο για τους μήνες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους, με τη ρύθμιση που έρχεται ενόψει της πασχαλινής περιόδου.

Στην πλατφόρμα myCAR, από την πρώτη Απριλίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να πληρώσουν μόνο τα τέλη που αναλογούν στο χρονικό διάστημα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους έως το τέλος του έτους και χωρίς προσαυξήσεις.

Περισσότεροι από 120.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δικύκλων είχαν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους τον Δεκέμβριο του 2025, όπως και τα προηγούμενα χρόνια και με το μέτρο αυτό μπορούν να τις πάρουν πίσω.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ένας ιδιοκτήτης που θέλει να κυκλοφορήσει το όχημα του για ένα μήνα, θα καταβάλει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12 κλπ.

Ωστόσο, πριν επανεκκινηθεί το όχημα θα προηγηθεί online έλεγχος εάν είναι ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία και ώρα συμπλήρωσης της σχετικής αίτησης και στη συνέχεια να γίνει η υποβολή του αιτήματος, ενώ όσοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες του οχήματός τους στην εφορία θα πρέπει να υποβάλλουν το αίτημα στη αρμόδια Δ.Ο.Υ. για να τις παραλάβουν. Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες σε ένα όχημα για να αρθεί η ακινησία θα πρέπει να είναι σύμφωνοι όλοι οι συνιδιοκτήτες.

Θυμίζουμε πως:

  • Κάθε ιδιοκτήτης οχήματος μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα μόνο μια φορά κάθε χρόνο.
  • Ο μήνας άρσης ακινησίας λογίζεται ακέραιος, ακόμη κι αν η διαδικασία γίνει μέσα στον μήνα.
  • Η πληρωμή των τελών για το επιθυμητό διάστημα γίνεται εφάπαξ και όχι σε δόσεις.
  • Όταν λήξει η περίοδος που πληρώθηκαν τα τέλη ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να ξαναθέσει ο όχημα σε ακινησία, αλλιώς κινδυνεύει με πρόστιμο που εκδίδεται αυτομάτως.

Μουσείο Agostini: Το μουσείο αφιερωμένο στον αναβάτη-θρύλο ανοίγει τις πόρτες του

Ένας χώρος για τους λάτρεις του πιο επιτυχημένου αναβάτη μοτοσυκλέτας
agostini
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Πρόκειται για ένα νέο μουσείο που είναι αφιερωμένο στον θρύλο της μοτοσυκλέτας Giacomo Agostini, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου στο Bergamo της Ιταλίας.

Ο Ιταλός γεννήθηκε το 1942 στο Bergamo και στα 21 του χρόνια έκανε το ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με Moto Morini. Τρία χρόνια αργότερα κατέκτησε τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο με MV Agusta και από εκείνη την χρονιά και μετά στέφεται συνεχώς πρωταθλητής. Από το 1968 έως το 1972 κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε δύο κατηγορίες, ενώ θα στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής 15 φορές συνολικά, πετυχαίνοντας 123 νίκες σε GP.

agostini

Οι επιτυχίες του Ιταλού αναβάτη δεν σταματάνε μέσα στην πίστα, καθώς συμμετείχε και στον πολύ επικίνδυνο και ιστορικό αγώνα του Isle of Man TT, σημειώνοντας 10 νίκες! Το 1974 συμμετείχε για πρώτη φορά στον αγώνα δρόμου Daytona 200 και κερδίζει κι εκεί. Τρία χρόνια αργότερα εγκαταλείπει την ενεργό δράση, όντας ο πιο επιτυχημένος αναβάτης όλων των εποχών, κάτι που ισχύει ακόμη και σήμερα.

Όσον αφορά το μουσείο, αυτό βρίσκεται στην γενέτειρα του Ιταλού αναβάτη, το Bergamo και η γενική είσοδος κοστίζει 20 ευρώ. Οι επισκέπτες μπορούν να δουν από κοντά αυθεντικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Ιταλού, δερμάτινες φόρμες, φωτογραφίες, έγγραφα και προσωπικές αναμνήσεις. Κάθε αίθουσα αποτελεί ένα κεφάλαιο της πορείας του ανθρώπου που άλλαξε τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μάλιστα υπάρχει και ειδική υπηρεσία, που προσφέρει το μουσείο και μπορείς να γευματίσεις με τον Ιταλό θρύλο!

Ιστοσελίδα Μουσείου Agostini: agomuseum.it