Τέλος ο Adrian Morton από την MV Agusta

Μετά από 20 χρόνια συνεργασίας
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/6/2020

Η είδηση που ήρθε από την Ιταλία προκάλεσε αίσθηση, καθώς έκανε λόγο για το ότι ο Adrian Morton δεν θα είναι πλέον ο Διευθυντής του σχεδιαστικού τμήματος της MV Agusta, το οποίο έχει την έδρα του στο CRC στο Rimini. Πρόκειται για το τέλος μια εικοσαετούς συνεργασίας, της οποίας καρποί ήταν ολόκληρη η σειρά των τρικύλινδρων της MV. Ο Morton ήταν επίσης υπεύθυνος για τον σχεδιασμό των Turismo Veloce, Rivale, RVS#1 και πιο πρόσφατων των Superveloce 800, Brutale 1000 και Rush 1000. Πιο παλιά είχε ήδη χτίσει την φήμη του με τον σχεδιασμό των Benelli Tornad και TnT.

Ο άνθρωπος που θα αντικαταστήσει τον Morton είναι ο Giorgio Mazzotti, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώθηκε ότι ο Alessandro Volpini θα είναι ο νέος Τεχνικός Διευθυντής του CRC. O Brian Gillen αναβαθμίστηκε σε Διευθυντή του R&D, τόσο για την MV Agusta όσο και του CRC.

ΟGiorgio Mazzotti, 56 ετών, είναι βιομηχανικός σχεδιαστής με πάνω από 29 έτη εμπειρίας πάνω σε μοτοσυκλέτες παραγωγής, αυτοκίνητα και εμπορικά οχήματα. Αντίστοιχα, ο Alessandro Volpini είναι μηχανολόγος μηχανικός με μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό και στην βιομηχανοποίηση οχημάτων για την αγορά της μοτοσυκλέτας. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα η MV Agusta, το ιστορικό του περιλαμβάνει μια πλούσια καριέρα στον σχεδιασμό, στην δημιουργία πρωτοτύπων, στις δοκιμές και στην βιομηχανοποίηση.

Ο CEO της MV Agysta, Timur Sardarov, δήλωσε ότι "ως εταιρεία, η MV Agusta έχει εστιάσει τόσο στην καινοτομία όσο και στην τεχνολογία. Καλωσορίζοντας τους Giorgio και Alessandro στην φίρμα, νιώθω σίγουρος ότι πλέον διαθέτουμε με μεγάλη ομάδα για να ανταποκριθούμε στις στιλιστικές και τεχνολογικές προκλήσεις που δίνουν κίνητρο για την εξέλιξη των προϊόντων μας στο μέλλον."

Δεν παρέλειψε επίσης να ευχαριστήσει τον Adrian Morton για την τεράστια συνεισφορά του μέσα στα τελευταία 20 χρόνια, αλλά και για την δημιουργία θρυλικών έργων μοτοσυκλετιστικής τέχνης.

 

 

Kawasaki: Καταθέτει αγωγή για τους αμερικανικούς δασμούς

Είναι πλέον μεγάλη η λίστα με τις εταιρείες που ακολουθούν τη νομική οδό
Kawasaki
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/12/2025

Η Kawasaki Motors Manufacturing Corp USA συγκαταλέγεται σε έναν μακρύ κατάλογο εταιρειών που έχουν προσφύγει στο Αμερικανικό Δικαστήριο Διεθνούς Εμπορίου και ζητούν αποζημίωση από το κράτος για τους φόρους που επέβαλε η κυβέρνηση Trump.

Πρόκειται για μια απροσδόκητη νομική μάχη, η οποία όμως λέει πολλά για την τρέχουσα κατάσταση της παγκόσμιας βιομηχανίας. Η Kawasaki Heavy Industries αποφάσισε να συμμετάσχει στη νομική διαδικασία που ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά των δασμών που επιβλήθηκαν από τον Ντόναλντ Τραμπ, ένα μέτρο του οποίου οι επιπτώσεις έχουν τεράστιο αντίκτυπο σε πολλές εταιρίες.

Kawasaki

Οι τελωνειακοί δασμοί επιβλήθηκαν με στόχο να προστατεύσουν την αμερικανική βιομηχανία από τις ξένες εισαγωγές. Στην πραγματικότητα, διαταράσσαν τις βαθιά παγκοσμιοποιημένες αλυσίδες παραγωγής, όπου η ίδια η έννοια του εγχώριου προϊόντος έγινε ασαφής.

Η Kawasaki είναι ένα τέλειο παράδειγμα. Ο ιαπωνικός κατασκευαστής συναρμολογεί ορισμένες από τις μοτοσυκλέτες του εκτός Ιαπωνίας, κυρίως στην Ταϊλάνδη, πριν τις εξάγει στην αμερικανική αγορά. Ως αποτέλεσμα, τα μοντέλα αυτά επιβαρύνονται με επιπλέον κόστη που μπορούν να φτάσουν το 25%, αυξάνοντας δραστικά την τελική τους τιμή.

Η Kawasaki μπορεί είτε να απορροφήσει αυτά τα κόστη σε βάρος της κερδοφορίας, είτε να τα μετακυλήσει στους Αμερικανούς πελάτες, με τον κίνδυνο να χάσει την ανταγωνιστικότητά της έναντι των τοπικών ανταγωνιστών ή των εμπορικών σημάτων που βρίσκονται σε καλύτερη θέση από φορολογική άποψη, όμως καμία από αυτές τις επιλογές δεν είναι βιώσιμη μακροπρόθεσμα. Έτσι, η εταιρεία προσέφυγε στα δικαστήρια κατά των μέτρων αυτών, τα οποία θεωρήθηκαν δυσανάλογα και οικονομικά αντιπαραγωγικά.

Βέβαια, η υπόθεση αυτή όπως είναι κατανοητό δεν αφορά μόνο την Kawasaki, αλλά πολλές εταιρείες από πολλούς διαφορετικούς τομείς. Η Kawasaki συμμαχεί έτσι με άλλες εταιρείες και κλάδους που πιστεύουν ότι αυτοί οι δασμοί είναι επιζήμιοι για την αμερικανική οικονομία και τους καταναλωτές.