Τι αγόρασαν οι Έλληνες μέχρι σήμερα: Ταξινομήσεις Μαρτίου / Α’ τριμήνου 2024 - Κατάταξη Μοντέλων

Τα Best-selling μοντέλα όλων των κατηγοριών - Μοτοσυκλέτες, scooter, παπιά, ATV / SSV και ηλεκτρικά
Ταξινομήσεις Μαρτίου 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/4/2024

Για τον Μάρτιο του 2024, δημοφιλέστερη μοτοσυκλέτα ήταν το Voge 525DSX με 91 ταξινομήσεις, best-selling scooter ήταν το Honda ADV350 με 203 ταξινομήσεις και πρώτο στον πίνακα των παπιών ήταν Daytona DY125RS με 90 ταξινομήσεις.

Ξεκινάμε με τα στοιχεία Μαρτίου ανά κατηγορία (Μοτοσυκλέτες, scooter, παπιά και ATV / SSV), για να συνεχίσουμε με τα στοιχεία A’ τριμήνου στις ίδιες κατηγορίες.

Θυμίζουμε πως για τις επιδόσεις των εταιρειών για τον Μάρτιο και για το Α’ Τρίμηνο του 2024, θα βρείτε ξεχωριστό αναλυτικό άρθρο του ΜΟΤΟ ΕΔΩ.

TOP-10 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 VOGE 525DSX 494 91
2 HONDA CB500X 471 38
3 HONDA NX500 471 32
  YAMAHA TRACER 9 890 32
4 HONDA X-ADV750 745 31
5 YAMAHA TRACER 7 689 27
6 HONDA XL750 TRANSALP 755 22
  CFMOTO 700MT 693 22
7 YAMAHA TENERE 700 689 20
  YAMAHA MT 03 321 20
8 YAMAHA TRACER 9 GT 890 19
  SUZUKI V-Strom 650 645 19
9 YAMAHA MT 07 689 18
10 BENELLI TRK 702, TRK 702X 698 17

Τα προβλήματα διαθεσιμότητας συνεχίζουν να ταλαιπωρούν την αγορά, με την Voge να λύνει το συγκεκριμένο θέμα τουλάχιστον για τον Μάρτιο, με τα πολυπόθητα 525DSX να φτάνουν στα χέρια 91 αγοραστών, που έδωσαν στο μοντέλο της Mototrend την 1η θέση στις μοτοσυκλέτες με τεράστια διαφορά από το δεύτερο μοντέλο, που ήταν το άθροισμα των εκδόσεων Tracer 9 & 9 GT της Yamha με 51 ταξινομήσεις. Στην τρίτη θέση βρέθηκε το CB500X με 38 ταξινομήσεις, με τη Honda να έχει ακόμα στοκ, και με τον πρόγονο του NX500 να συνεχίζει να πουλά καλύτερα -μέχρι στιγμής- από το μοντέλο επόμενης γενιάς, το οποίο δεν βρίσκεται μακριά όμως, στην 4η θέση, με 32 ταξινομήσεις. Η πρώτη πεντάδα κλείνει με το Yamaha Tracer 7 με 27 ταξινομήσεις.

TOP-10 SCOOTER ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 HONDA ADV350 330 203
2 SYM SYMPHONY SR 125 125 170
3 PIAGGIO BEVERLY 400 HPE 399 152
4 HONDA PCX125 125 150
5 PIAGGIO BEVERLY 300 HPE 278 130
6 VOGE SR1 125 127
7 HONDA SH150AD 157 113
8 HONDA SH150 157 89
9 SYM SYMPHONY ST 125 125 85
  HONDA NSC110 VISION 109 85
10 YAMAHA NMAX 155 155 81

Και στα scooter τα κοντέινερ μια φτάνουν στην ώρα τους, μια αργούν, και στην περίπτωσή του ADV350 είχαμε χαρμόσυνα νέα τον Μάρτιο, με το μεσαίο adventure scooter της Honda να κάνει 203 ταξινομήσεις και να παίρνει την πρώτη θέση στην κατηγορία. Δεύτερη βρέθηκε το SYM Symphony SR 125 με 170 ταξινομήσεις, και τρίτο το Piaggio Beverly 400 HPE με 152 ταξινομήσεις. Η πρώτη πεντάδα κλείνει με το Honda PCX125 με 150 ταξινομήσεις, και με το Beverly 300 HPE με 130.

TOP-10 ΠΑΠΙΩΝ ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 DAYTONA DY125RS 120 90
2 YAMAHA CRYPTON S 114 75
3 SYM VF125 124 73
4 SYM VF185 183 66
5 DAYTONA VELOS R 125 120 44
6 HONDA SUPRA X125 125 37
7 DAYTONA SPRINTER125 120 32
8 MALAGUTI SPECTRE GP 125 125 31
  HONDA ASTREA GRAND 109 31
9 BENELLI RCX 185 174 20
10 THRUST MOTOR BLITZ115 114 18

Στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν υπάρχει μεγάλο θέμα διαθεσιμότητας, με το Daytona DY125RS να συνεχίζει να χαράζει πορεία ως διαχρονικό best-seller, κάνοντας 90 ταξινομήσεις τον Μάρτιο. Δεύτερο παπί σε ταξινομήσεις ήταν το Yamaha Crypton S με 75, και στις θέσεις 3 και 4 είχαμε τα δυο VF παπιά της SYM, με το 125 να σημειώνει 73 ταξινομήσεις και με το 185 να κάνει 66. Την πρώτη πεντάδα έκλεισε ένα ακόμη παπί της Daytona, το ελληνοπρεπές Velos R 125 με 44 ταξινομήσεις. Αξίζει να σημειωθεί πως 4 από τα 5 πρώτα παπιά ανήκουν στον όμιλο Γκοργκόλη.

TOP-5 3/4W ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 CFMOTO CFORCE 520L 495 81
2 CFMOTO CFORCE 450 400 15
3 POLARIS RZR S 1000 999 12
4 SEGWAY SNARLER AT6 L 567 11
5 AODES PATHCROSS 650 MAX 650 7

Τρία, δύο, ένα… εκτόξευση, για το CFMOTO CFORCE 520L που κάνει 81 ταξινομήσεις και αφήνει στη Γη τους ανταγωνιστές του, την ώρα που έχει βρεθεί στη… στρατόσφαιρα των πωλήσεων. Μόλις 15 είναι οι ταξινομήσεις του δεύτερου μοντέλου, CFORCE 450, και 12 οι ταξινομήσεις του τρίτου, POLARIS RZR S 1000. Σημειώστε πως και τα τρίτα πρώτα μοντέλα ανήκουν στον ίδιο εισαγωγέα, τη MUVUS που κυριαρχεί στην αγορά. Τέταρτο είναι το SEGWAY SNARLER που εισάγει η Σαρακάκης ΑΕΒΜΕ, με 11 ταξινομήσεις, και η πεντάδα κλείνει με το νεοεισερχόμενο -και πολύ αξιόλογο- AODES PATHOCROSS 650 MAX, που είχαμε πάρει προσφάτως για τεστ και θα δείτε στο επόμενο τεύχος του ΜΟΤΟ, με 7 ταξινομήσεις.

Αφήνουμε τον Μάρτιο για να περάσουμε στα δημοφιλέστερα μοντέλα του Α’ Τριμήνου του 2024.

TOP-10 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 HONDA CB500X 471 155
2 VOGE 525DSX 494 127
3 BENELLI TRK 702, TRK 702X 698 96
4 YAMAHA TRACER 900 890 82
5 HONDA NX500 471 78
6 YAMAHA TRACER 9 GT 890 71
  YAMAHA TRACER 7 689 71
  HONDA X-ADV750 745 71
  HONDA XL750 TRANSALP 755 71
7 CFMOTO 800MT 799 60
  YAMAHA TENERE 700 689 60
8 CFMOTO 700MT 693 56
9 YAMAHA MT 03 321 51
10 YAMAHA MT 07 689 50

Το διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος 2024, το Honda CB500X παραμένει η δημοφιλέστερη μοτοσυκλέτα της ελληνικής αγοράς με 155 ταξινομήσεις. Στη δεύτερη θέση είχαμε το άθροισμα των Yamaha Tracer 9 & Tracer 9 GT με 153 ταξινομήσεις και στην τρίτη το Voge 525DSX με 127 ταξινομήσεις. Τέταρτο ήταν το άθροισμα των δυο εκδόσεων του Benelli TRK 702 με 96 ταξινομήσεις και η πρώτη πεντάδα κλείνει με το Honda NX500 με 78 ταξινομήσεις.

TOP-10 SCOOTER Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 HONDA PCX125 125 499
2 SYM SYMPHONY SR 125 125 438
3 SYM SYMPHONY ST 200 169 395
4 PIAGGIO BEVERLY 400 HPE 399 344
5 HONDA ADV350 330 340
6 PIAGGIO BEVERLY 300 HPE 278 336
7 YAMAHA NMAX 155 155 300
8 SYM SYMPHONY ST 125 125 271
9 PIAGGIO MEDLEY 150 155 262
10 HONDA SH150AD 157 247

Στα scooter το πρώτο τρίμηνο του 2024, best-selling μοντέλο ήταν το Honda PCX125 με 499 ταξινομήσεις, ενώ όπως και τον Φεβρουάριο, στις θέσεις 2 και 3 βρέθηκαν δυο SYM Symphony (με αντιστροφή των θέσεών τους), το SR 125 με 438 ταξινομήσεις και το ST 200 με 395 ταξινομήσεις. Τέταρτο είναι το Piaggio Beverly 400 HPE με 344 ταξινομήσεις, και η πρώτη πεντάδα έκλεισε με το Honda ADV 350 με 340 ταξινομήσεις.

TOP-10 ΠΑΠΙΩΝ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 DAYTONA DY125RS 120 246
2 YAMAHA CRYPTON S 114 195
3 SYM VF125 124 189
4 SYM VF185 183 171
5 DAYTONA VELOS R 125 120 126
6 HONDA SUPRA X125 125 120
7 DAYTONA SPRINTER125 120 103
8 HONDA ASTREA GRAND 109 95
9 MALAGUTI SPECTRE GP 125 125 91
10 THRUST MOTOR BLITZ115 114 57

Το Daytona DY125RS συνεχίζει από τη γνωστή πρώτη θέση, με 246 ταξινομήσεις για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους. Δεύτερο παπί ήταν το Yamaha Crypton-S με 195 ταξινομήσεις και τρίτο το SYM VF125 με 189. Τέταρτο ήταν το πρώτο παπί με μανέτα συμπλέκτη, το VF185 της SYM με 171 ταξινομήσεις και η πρώτη πεντάδα έκλεισε με το Daytona Velos R 125 με 126 ταξινομήσεις.

TOP-5 3/4W Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 CFMOTO CFORCE 520L 495 100
2 SEGWAY SNARLER AT6 L 567 18
3 CFMOTO CFORCE 450 400 16
4 POLARIS RZR S 1000 999 15
5 CFMOTO CFORCE 625 TOURING 580 13

Το CFORCE 520L χαράζει τη δική του πορεία, με 100 ταξινομήσεις το πρώτο 3μηνο, με δεύτερο το SEGWAY SNARLER με 18. Τρίτο είναι ένα ακόμα CFMOTO, με 16 ταξινομήσεις, τέταρτο είναι το Polaris RZR S 1000 με 15 ταξινομήσεις και τελειώνουμε με το CFMOTO CFORCE 625 TOURING με 13 ταξινομήσεις.

TOP-5 Ηλεκτρικών Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΥΠΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 EFUN/ZAP PULSE, ERIDER, TRINITY SCOOTER 20
2 JNEN, JUNENG CAPPUCINO SCOOTER 20
3 DAYTONA IRIS SCOOTER 17
4 SILENCE SEAT MO ESCOOTER 125 HS-CONNECTED SCOOTER 15
5 DAYTONA BRAVO SCOOTER 14
6 GOLDEN LION EC 7000 SCOOTER 12
7 SUPER SOCO CPA/CPX SCOOTER 11
8 SILENCE S01 HS SCOOTER 10
9 JIANGSU XINRI ROBOS-S SCOOTER 9
10 DAYTONA F5 SCOOTER 8

Μικρά τα νούμερα των ηλεκτρικών scooter το πρώτο τρίμηνο του 2024, με τα EFUN PULSE και JNEN JUNENG CAPPUCINO να μοιράζονται με 20 ταξινομήσεις την 1η θέση. Δεύτερο βρέθηκε το DAYTONA IRIS με 17 ταξινομήσεις και τρίτο το SILENCE 125 με 17.

Αναβάτης με 1.000.000+ χιλιόμετρα εμπειρίας παρακολουθεί το City ART

Ο "Μαγγελάνος" μας μιλά για την προσωπική του εμπειρία στο γνωστό σεμινάριο οδήγησης
City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

26/7/2024

Ένας αναβάτης με τεράστια οδηγική εμπειρία έρχεται "αντιμέτωπος" με το σεμινάριο οδήγησης City ART, το πρώτο σχετικό σεμινάριο που παρακολουθεί στη ζωή του.

Η εποχή που ζούμε έχει τα κακά αλλά έχει φυσικά και τα πολύ καλά της, πράγματα που μέχρι πριν από 20-30 χρόνια αποτελούσαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας και για τα ελληνικά δεδομένα. 

Αναφερόμαστε στο Διαδίκτυο και την Εποχή της Πληροφορίας στην οποία ζούμε, εποχή που προσφέρει εξαιρετικά εύκολη πρόσβαση σχεδόν σε οποιουδήποτε είδους πληροφορία και γνώση μπορεί να χρειάζεται κάποιος, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να βάζουν το δικό τους λιθαράκι τα τελευταία χρόνια και να πηγαίνουν τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Πλέον μπορείς να βρεις ένα video και έναν ειδικό, εντός και εκτός εισαγωγικών, που να σου δείχνει αυτό που θέλεις να μάθεις ή να κάνεις καλύτερα, κάτι που ισχύει για όλα σχεδόν τα πράγματα, από το σωστό βράσιμο του αυγού, για παράδειγμα, έως και την ψηφιακή μοντελοποίηση ενός αντικειμένου σε τρεις διαστάσεις.

Ωστόσο υπάρχουν και κάποια πράγματα που η θεωρητική γνώση δεν αρκεί, για να φτάσει ή να περάσει κάποιος στο επόμενο επίπεδο απόκτησης δεξιοτήτων, τις οποίες και να μπορεί να χρησιμοποιεί σωστά στην πράξη. Αν ήταν έτσι όλοι όσοι θέλουν να εξειδικευτούν σε κάτι παρακάμπτοντας σχολεία, σχολές και πανεπιστήμια σήμερα θα ήταν επιτυχημένοι χειρουργοί, μηχανολόγοι μηχανικοί ή ό,τι άλλο ήταν αυτό που ήθελαν να γίνουν όταν ήταν παιδιά.

Σίγουρα η εμπειρία και η αυτοεκπαίδευση αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στην απόκτηση γνώσης, αλλά το πάσης φύσεως "σχολείο", όπου η γνώση μεταφέρεται από ειδικούς που έχουν πιστοποιηθεί για τις γνώσεις τους και μπορούν να τις μεταφέρουν με σωστό τρόπο στους ενδιαφερόμενους είναι και εκείνο που κάνει τη διαφορά ακόμη και για το πιο απλό πράγμα. Μειώνει τον κόπο και σε πολύ μεγάλο βαθμό και τον χρόνο που απαιτείται για να μάθει κάποιος ή να βελτιώσει μια δεξιότητα, η οποία εκτός από τη θεωρία χρειάζεται φυσικά και την πράξη.

Με τα χρόνια μαθαίνεις πολλά, μπορείς όμως να μάθεις πολλά και σε μικρό χρονικό διάστημα και αυτό είναι κάτι που επιβάλλεται για κάθε μοτοσυκλετιστή που θέλει να παραλείψει πολλά επίπονα και κοστοβόρα από κάθε άποψη "βήματα" και να φτάσει πιο γρήγορα στην ουσία που δεν είναι άλλη από το να χαίρεται την οδήγηση της μοτοσυκλέτας του και να απολαμβάνει παράλληλα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, ακόμη και στη ζούγκλα της πόλης. Όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά, αλλά ποτέ δεν είναι αργά για κανέναν, ασχέτως εμπειρίας και ηλικίας.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Με περισσότερα από 1.000.000 χιλιόμετρα στο ενεργητικό του σε περισσότερες από 70 χώρες και μάλιστα με διαφορετικές μοτοσυκλέτες, ο Πάνος Μαρκάκης, γνωστός στους μοτοσυκλετιστικούς κύκλους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως "Μαγγελάνος" είναι αναμφίβολα ένας μη τυπικός αναβάτης μοτοσυκλέτας. Και αυτός βρέθηκε στην πίστα καρτ των Μεγάρων για να παρακολουθήσει το τελευταίο πριν τις αυγουστιάτικες διακοπές θεωρητικό και πρακτικό σεμινάριο City ART και με δεδομένη την εμπειρία που έχει στους δύο τροχούς η άποψή του έχει το δικό της ειδικό βάρος. Τον "Μαγγελάνο" μπορείτε να τον βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: στο Facebook, στο Instagram και στο YouTube Δείτε τι μας είπε μετά την παρακολούθηση του City ART.

MOTO: Πες μας λίγα λόγια για σένα και τη σχέση σου με τη μοτοσυκλέτα. 

-Μακράκης Παναγιώτης το όνομα μου, αλλά γυρίζω ακούγοντας το Μαγγελάνος, παρατσούκλι που μου είχε προσάψει καλός φίλος! Από τα πρώτα ταξίδια  και αφού τον συναντούσα έξω από τα Ιωάννινα σε ένα χωριό που έμενε, επιστρέφοντας από Ευρώπη μου έδωσε μια ευχή: "Εύχομαι να μοιάσεις στον Μαγγελάνο και να τον ξεπεράσεις!"

Έτσι εδώ και 20 χρόνια ταξιδεύω εκτός Ελλάδος πάνω σε δυο τροχούς σαν "Μαγγελάνος". Η σχέση μου με την μοτοσυκλέτα ξεκίνησε πριν 27 χρόνια (50 ετών τώρα) εικονικά στην αρχή, διαβάζοντας ότι έντυπο υπήρχε σε περιοδικά τότε σε ότι έχει να κάνει με μοτοσυκλέτα. Μετά τον στρατό έπεισα τους γονείς ότι για να εργαστώ χρειάζομαι μοτοσυκλέτα και έτσι απόκτησα το πρώτο μου παπί. Μετά η συνέχεια ήταν ανοδική αγοράζοντας την πρώτη μηχανή 650 κ.εκ.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Σε πόσες χώρες έχεις ταξιδέψει και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει περίπου; 

-Έχω ταξιδέψει σε 75 χώρες σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική, διανύοντας περίπου 1.000.000 χιλιόμετρα.

MOTO: Τι μοτοσυκλέτες είχες στα ταξίδια σου;

-Έχω ταξιδέψει με 155 κ.εκ. scrambler, sport-touring 1200 κ.εκ., 1400 κ.εκ., on-off 650 κ.εκ. και 1000 κ.εκ., 

MOTO: Πώς απέκτησες τις γνώσεις σου αναφορικά με την οδήγηση μοτοσυκλέτας; (Είναι μόνο εμπειρικές ή προέρχονται και από σεμινάρια)

-Οι γνώσεις μου είναι καθαρά εμπειρικές οδηγώντας σε δημοσίους δρόμους, Πίστα ποτέ, σεμινάρια ποτέ, εκτός από το πρόσφατο σεμινάριο με το City ART.

MOTO: Ποιος λαός συμπεριφέρεται πιο σωστά σε περιβάλλον πόλης με τη μοτοσυκλέτα του; (τήρηση ΚΟΚ, αντίληψη, ευγένεια κτλ.)

-Αρκετοί  Ευρωπαίοι, Σκανδιναβοί, με κορύφωση τους Ελβετούς.

MOTO: Σε σχέση με τις χώρες και τους λαούς που έχεις επισκεφτεί πού κατατάσσεις τους Έλληνες αναβάτες αναφορικά με την παιδεία τους. 

-Μας κατατάσσω με τους Βαλκάνιους 100%

MOTO: Είναι περισσότερο ή λιγότερο σχετικοί με την οδήγηση σε σχέση με τους άλλους;

-Είμαστε λιγότερο σχετικοί από πολλούς Ευρωπαίους.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Τι ήταν αυτό που σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση στο City ART;

-Μου έκανε εντύπωση ο επαγγελματισμός και οι γνώσεις του κ. Σπύρου Κούτρα και των συνεργατών του. Απλοποιούσαν κάθε απορία που υπήρχε στο μυαλό του μαθητή, και κάθε δυσκολία όταν περνούσε στην πράξη οδηγώντας στην πίστα. 

MOTO: Έχοντας κάνει τόσα χιλιόμετρα με μοτοσυκλέτα και έχοντας τόσο μεγάλη εμπειρία στον δρόμο, νιώθεις ότι βελτιώθηκες σαν αναβάτης μετά το σεμινάριο;

-Δεν ξέρω αν βελτιώθηκα οδηγικά σαν αναβάτης, σίγουρα όμως αναθεώρησα αρκετά πράγματα στο μυαλό μου όπως τα είχα μάθει και ήξερα.

MOTO: Πιστεύεις ότι είναι απαραίτητο αυτό το σεμινάριο για έναν αρχάριο αναβάτη;

-Το πιστεύω 100% γιατί βάζει τον αρχάριο αναβάτη στον μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας με ασφάλεια και σεβασμό προς τους άλλους!

MOTO: Παρακολουθώντας το City ART πιστεύεις ότι βγαίνει κερδισμένος και ένας αναβάτης που θεωρείται έμπειρος;

-Ναι αφού η γνώση δεν σταματά ποτέ και είναι καλό να παίρνουμε κάποια μαθήματα μια στο τόσο, από έμπειρους δασκάλους, που έχουν αφιερώσει χρόνια σε αυτό που αγαπούν και που τόσο καλά κάνουν. 

MOTO: Θεωρείς ότι ο αναβάτης μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου έχει τα εφόδια για να αντιμετωπίσει με ασφάλεια αυτά που θα του τύχουν κατά την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον;

-Εννοείται ότι μετά από κάθε σεμινάριο-σχολείο ο κάθε αναβάτης μπορεί να αντιμετωπίσει χωρίς φόβο, και με μεγάλη αυτοπεποίθηση κάθε δυσκολία που μπορεί να συμβεί σε αστικό περιβάλλον και όχι μόνο!

Αν ένας αναβάτης με την εμπειρία του "Μαγγελάνου" πήρε κάτι από το City ART είναι δεδομένο ότι θα ωφεληθεί (πολύ περισσότερο) ο νέος αναβάτης, αυτός που κάνει τις πρώτες του βόλτες με δύο τροχούς. Είναι ακόμη νωρίς, ο εγκέφαλός του δεν έχει καταγράψει και συσσωρεύσει λάθη 10ετιών και έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να μπει στον "σωστό δρόμο" τώρα που είναι αρχή και αυτός ο δρόμος ανοίγει με το City ART.

Τι είναι το City ART
Με περισσότερη από μία 10ετία δραστηριότητας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό το City ART (City΄s Advance Rider Training) είναι το πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιουργήθηκε από την μοναδική και εμπειρότατη ομάδα του πλέον διάσημου και καταξιωμένου σχολείου οδήγησης μοτοσυκλέτας στον κόσμο, του California Superbike School.

Μια "συντόμευση" του California Superbike School, το City ART είναι βασισμένο στο πρόγραμμα εκπαίδευσης μοτοσυκλετιστών των Ειδικών Δυνάμεων των ΗΠΑ και δημιουργήθηκε μετά από αίτηση του Υπουργείου Αμύνης για μείωση των ατυχημάτων των ένστολων αναβατών. 

Μετά από 14+ χρόνια εφαρμογής του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος στις ΗΠΑ, το ποσοστό μείωσης των ατυχημάτων ξεπέρασε το 40%, απόδειξη του άριστου σχεδιασμού του. Αυτό το πρόγραμμα για τον σωστό έλεγχο της μοτοσυκλέτας (του scooter και του παπιού) έχει "μεταφερθεί" επί τις ουσίας στο σύνολό του και στην Ελλάδα με το City ART το οποίο μέσα σε έξι περίπου ώρες "εφοδιάζει" τον αναβάτη που θα το παρακολουθήσει με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα τον "συντροφεύσουν" στην υπόλοιπη ζωή του.

Ο νέος κύκλος του City ART ξεκινά στις 15 Σεπτεμβρίου και οι ημερομηνίες των σεμιναρίων θα ανακοινωθούν στις αρχές Αυγούστου. Μείνετε συντονισμένοι και κάντε το πρόγραμμά σας, ενώ βρείτε την επίσημη σελίδα του σχολείου στο Facebook εδώ.