Τροχαίο Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας: Σώθηκε εξαιτίας του εξοπλισμού αναβάτη

Τεράστιο σφάλμα του οδηγού του αυτοκινήτου
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/10/2019

Σφοδρό τροχαίο συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας (21/10) πάνω στην Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας, όταν ο οδηγός αυτοκινήτου μετάνιωσε ενώ είχε ήδη κατευθυνθεί προς την έξοδο της Χαλκίδας. Λίγα μέτρα πριν το στηθαίο έκοψε το τιμόνι αριστερά, ενώ κινούταν στην δεξιά λωρίδα για να επιστρέψει στην Εθνική Οδό, χωρίς να αφήσει κανένα απολύτως περιθώριο στον 26χρονο αναβάτη ενός Yamaha Tracer 700 που κινούταν στο ρεύμα του.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και η μοτοσυκλέτα καρφώθηκε στο αυτοκίνητο, με τον αναβάτη να εκτοξεύεται μακριά. Αν και τραυματισμένος ο 26χρονος κατάφερε να δώσει οδηγίες στους περαστικούς καθώς είναι γιατρός, κι αυτό σίγουρα βοήθησε την κατάσταση μιας και το ασθενοφόρο έφτασε με περισσότερο από μία ώρα καθυστέρηση, όπως αναφέρει το lamiareport.

Ο προστατευτικός εξοπλισμός που φορούσε και το γεγονός πως ήταν σε θέση να βοηθήσει τον εαυτό του, δίνοντας οδηγίες με ψυχραιμία ακόμη και στους τραυματιοφορείς όταν αυτοί ήρθαν, ήταν βασικά στοιχεία βοήθειας για τις πρώτες στιγμές.

Το τροχαίο διερευνάται από το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων, όμως είναι δεδομένο πως δεν υπήρχε περιθώριο αντίδρασης από τον αναβάτη του μπλε Tracer 700 και το μόνο που απέτρεψε την απώλεια της ζωής του, ήταν ο προστατευτικός εξοπλισμός που φορούσε.

 

Περισσότερες φωτογραφίες και VIDEO από το σημείο θα βρείτε στο LamiaReport

Kawasaki Teryx H2 - Stop-ride εντολή στις ΗΠΑ για καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο

Δύσκολα ξεκίνησε την καριέρα του το νέο υπερτροφοδοτούμενο Side by Side του Akashi - Η Kawasaki αναζητά λύση
Kawasaki Teryx H2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/2/2026

Δεν πρόλαβε να κάνει ντεμπούτο στις ΗΠΑ το νέο υπετρτροφοδοτούμενο Kawasaki Teryx H2, με τον γνωστό κινητήρα από την H2 μοτοσυκλέτα, και λίγους μήνες μετά την πρώτη διάθεσή του, η αμερικάνικη αντιπροσωπεία έδωσε εντολή “Stop-Ride”, να σταματήσουν άμεσα δηλαδή να το οδηγούν οι ιδιοκτήτες του, καθώς εντοπίστηκε καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο.

Όπως αναγράφεται στο γράμμα που απέστειλαν στους ιδιοκτήτες οι αντιπρόσωποι της Kawasaki στις ΗΠΑ, ο πρωτεύων συμπλέκτης ή το σύστημα μετάδοσης μπορεί να σπάσουν κατά τη λειτουργία τους!

Η επιστολή των “πρασίνων” στους κατόχους Teryx H2 αναγράφει τα εξής: “Η Kawasaki διερευνά βλάβες στο σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) σε επιλέξιμες μονάδες. Τα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται, υπό ορισμένες συνθήκες, να παρουσιάσουν θραύση της τροχαλίας του μετατροπέα κίνησης του CVT, με αποτέλεσμα την εκτόξευση μεταλλικών θραυσμάτων μέσα στον κινητήρα και στη γύρω περιοχή. ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ το 2026 KAWASAKI TERYX4 H2, TERYX4 H2 DELUXE eS ή TERYX5 DELUXE eS μέχρι να ολοκληρωθεί επισκευή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.”

Teryx H2 κινητήρας

Αξίζει να σημειωθεί πως για την ώρα δεν υπάρχει λύση για το παραπάνω πρόβλημα, ούτε υπάρχει δεύτερη επιστολή ή ανακοίνωση που να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει η συγκεκριμένη αστοχία.

Για την ώρα λοιπόν τα Teryx H2 παραμένουν στο γκαράζ των ιδιοκτητών για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Η Kawasaki συνεχίζει να ερευνά τις αστοχίες στο κιβώτιο, αναζητώντας μια λύση.

Ετικέτες