Vespa και RED - Μαζί ξανά για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στην έρευνα για το Σύνδρομο της Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας
motomag Vespa και RED – Μαζί για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/12/2023

Η συνεργασία μεταξύ της Piaggio και του φιλανθρωπικού οργανισμού RED, που ιδρύθηκε από τους Bono και Bobby Shriver, ανανεώνεται για ακόμη δύο χρόνια -2024 & 2025- με την ιταλική εταιρεία να φιλοξενεί την 1η Δεκεμβρίου -παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS- μία ιδιαίτερη εκδήλωση στο Piaggio Milan Motoplex, στο Μιλάνο.

Ο φιλανθρωπικός οργανισμός RED από το έτος ίδρυσης της έχει συνάψει συνεργασίες με εμβληματικές μάρκες για τη δημιουργία μοναδικών – συλλεκτικών προϊόντων με στόχο τη συγκέντρωση κεφαλαίων για την καταπολέμηση και εξάλειψη του AIDS καθώς και διαφόρων άλλων πανδημιών. Η συνεργασία Vespa – RED η οποία μετρά επτά χρόνια ζωής έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια τις Vespa 946 Red, Vespa Primavera Red, Vespa Elettrica Red καθώς και μία ευρεία συλλογή προϊόντων -ρουχισμόύ, είδη σπιτιού κλπ. Μέσω των πελατών της ιταλικής εταιρείας έχει συγκεντρωθεί το ποσό του 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων για το Παγκόσμιο Ταμείο, το οποίο καταπολεμά το AIDS, και τις ασθένειες της ελονοσίας και της φυματίωσης.

Vespa και RED – Μαζί για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

Στην εκδήλωση η οποία θα λάβει χώρα στις 1 Δεκεμβρίου στο Piaggio Milan Motoplex, θα παρευρεθούν οι Elena Di Cioccio -Ιταλίδα ηθοποιός-και Lavinia Farnese -υπεύθυνη του περιοδικού Cosmopolitan- όπου θα μιλήσουν για το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, με στόχο την ευαισθητοποίηση ειδικά στις νεότερες ηλικίες. Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί και η νέα σειρά ρουχισμού Vespa – Red η οποία θα κυκλοφορήσει τον Μάϊο του 2024.

Vespa και RED – Μαζί για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS
Ετικέτες

ΗΠΑ: Ανάκληση KTM 390 Duke και RC 390 λόγω προβλήματος τροφοδοσίας

Κίνδυνος απώλειας ισχύος εν κινήσει από δυσλειτουργία του γκαζιού
ΚΤΜ Recall
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/4/2026

Η KTM προχωρά σε εκτεταμένη ανάκληση σχεδόν 8.000 μοτοσυκλετών στις ΗΠΑ, λόγω πιθανής εισροής νερού στο σύστημα ride-by-wire.

Η KTM στη Βόρεια Αμερική ανακοίνωσε ανάκληση για 7.974 μοτοσυκλέτες, σύμφωνα με την National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), με αριθμό καμπάνιας 26V196000.

Η ανάκληση αφορά τα μοντέλα KTM 390 Duke ετών 2022-2023 και KTM RC 390 ετών 2022-2024, στα οποία εντοπίστηκε πιθανό πρόβλημα στο ηλεκτρονικό σύστημα γκαζιού.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, υπάρχει ενδεχόμενο εισροής νερού στη μονάδα ελέγχου του ride-by-wire, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε αστοχία του συστήματος. Σε μια τέτοια περίπτωση, ενδέχεται να προκληθεί απώλεια ισχύος κατά την οδήγηση, αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος ή τραυματισμού.

Η εταιρεία θα προχωρήσει σε έλεγχο των επηρεαζόμενων μοτοσυκλετών και, εφόσον απαιτείται, σε αντικατάσταση της μονάδας ελέγχου του γκαζιού χωρίς καμία χρέωση για τους ιδιοκτήτες.

Οι ιδιοκτήτες αναμένεται να ενημερωθούν μέσω επιστολής, ενώ οι αριθμοί πλαισίου των επηρεαζόμενων οχημάτων είναι διαθέσιμοι προς αναζήτηση μέσω της πλατφόρμας NHTSA ήδη από τις 31 Μαρτίου 2026.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ανάκληση αποτελεί επέκταση προηγούμενης καμπάνιας (25V598), γεγονός που δείχνει ότι το ζήτημα παραμένει υπό στενή παρακολούθηση τόσο από τις αρχές, όσο και την κατασκευάστρια εταιρεία. Εμείς αναμένουμε να δούμε εάν η συμπληρωματική αυτή καμπάνια θα έρθει και στην Ευρώπη, όπως και η αρχική ανάκληση.